Broken Angel

786 37 7
                                    

הגשם החזק אשר ירד בחוץ דפק על חלוני בחוזקה,דירתי הצנועה והקטנה הייתה קפואה והמזגן אשר במרכז הדירה לא מחמם אפילו שליש מידירתי,אני שקוע בספה מכורבל בשמיכת פליז חמימה,לצידי על הריצפה עומדת כוס תה מתוק ושעדיין עולים ממנו אדים,מסמנים זאת שהוא הוכן לא מזמן.

בטלוויזיה משדרים סרטים קומדיים של-ג'ים קארי.

גרביי החומות מציצות מהשמיכה,ואני כמעט נופל מהספה הצרה,אך זה לא מפריע לי להמשיך לצפות ב-"ספיישל ג'ים קארי"

נשארה לי עוד חצי שעה של התכרבלות ולאחר מכן עבודה,אך אני מקווה שיבטלו את העבודה בשל הקור העז.

-

קמתי מהספה הצרה באיטיות כאשר החצי שעה של התכרבלות עברה מהר מידי,מיד עורי הפך ל-"עור ברווז"

ורצתי לחדרי במהירות בכדי להתארגן.

-

לאחר שהייתי לבוש בחולצה ארוכת שרוולים,ג'קט,מעיל,מכנסי טרנינג ונעלי ה-"צבא" שלי.

על ראשי הייה כובע גרב אפור וכך יצאתי מביתי לכיוון החנייה מלאת השלוליות ושם ה-"שברולט" החיפושית האדומה שלי נמצאת.

-

טרקתי את דלת המכונית מאחורי והקור ה-'כואב' במיוחד הזה חדר על מיתחת לבגדיי הישר על עצמותי,ובמעלה גבי עלתה צמרמורת,כרגיל.

דחפתי את דלת המסעדה השקופה והפעמון מיד צילצל.

"היי לו!"סילביה קראה לעברי כאשר בנתיים נאנחתי מהחום שרבץ במסעדה.

"היי סילב,מה שלומך?"נישקתי ללחייה

"בסדר,קדימה אתה גם ככה מאחר קח סינר ומדים."היא אמרה והושיטה לי סינר אדום עם הדפס המסעדה,ומדים אדומים ורגילים במידה שלי.

לקחתי אותו מידייה ונכנסתי לחדר הצוות.

סילביה היא בחורה בשנות ה-20 לחייה,כמו לואי.

היא הייתה בחורה לבנבנה בעלת נימוסין,והומור.

מבנה גופה היה מלא מעט,ועל גבה גלש שיער שטני יפייפיה,עינייה אפורות ותמיד מלאות ברק.

היא יפייפיה ובחורה נחמדה למדי,אך היא גם יכולה להיות נורא קשוחה ומפחידה.

יצאתי מחדר הצוות והתחלתי למלצר.

-

"הי בחור,תביאי לי את המשקה הכי חריף שלכם." קריאה נשמעה מאחורי לפתע,ומולי התגלה גבר,בן 24-25 שבור נפשית,דמעות מפוזרות על פניו,ועוד כמה נוזלות מעיניו,שיערו המתולתל והיפה היה פרוע,ועיניו היו ירוקות כהות ומפחידות,כאילו מתחוללת בהן סערה, ליבי נשבר כאשר ראיתי את ה-מלאך הזה במצוקה.

"אתה מוכן להביא לי את המשקה שלי?!"הוא שעג בחוזקה,מהר ניהרתי את ראשי ומיהרתי להביא לגבר המפורק את המשקה שלו...

Be with me forever-larryWhere stories live. Discover now