You definitely cute..

414 37 2
                                    

קמתי בזרועותיו החסונות של הארי,הבטתי למעלה רואה רעמת תלתלים מפוזרת על הכרית הלבנה.

אני עדיין לא מאמין שנכנסנו שנינו למיטת בית החולים,הנסיון של להיכנס היה קשה,אבל בהחלט היה שווה זאת.

_פלאשבק_

עמדתי ליד הארי,שנינו מביטים במיטה הצרה של בית החולים,שאנו מתחננים להיכנס אליה במהלך הערב,זאת אומרת ברגע זה.

"אוקיי אוקיי,אני הוריד את הנעליים והסקיני ואני אצטופף בפינה,ואתה תיכנס כמו שאתה ותצטופף בין זרועותיי,מה אתה אומר לאב?"הוא הביט בי,מפנה את כל צומת ליבו אליי.

"אני אומר ש,בוא נלך על זה."חייכתי אליו.

כפי שאמרנו הארי נכנס ראשון,מוריד את המגפיים החומות שלו ואת הסקיני החום,עולה על המיטה ומצטוף בפינה אשר קרובה לקיר,אני נכנס מיד אחריו ומתמקם בין זרועותיו החמות,שם את ראשי על חזהו,מסניף את ריחו שמתנוסס על החולצה הלבנה.

"לא לא לאב,זה הולך לשידה."הוא מושיט יד לראשי ומוריד את הזר בדיוק באותה צורה שהוא הניח אותו,בזהירות.

מותח את ידו ומניח אותו על השידה הלבנה,ואז שוב עוטף אותי נושק לראשי ולחוש לי:"חלומות פז בייבי." ועוצם את עיניו.

_סוף פלאשבק_

"זה לא יפה לבהות באנשים כשהם ישנים."קולו העמוק והמחוספס נישמע ברחבי החדר והוא מחייך עליי,ואז מקרב אותי על חיקו.

וכל זה לרגע נראה לי כמו חלום,ואני מפחד שאני אפתח את עיניי והכל יהיה חלום,שאני אתעורר לצד זאין על ספתי בסלון.

אני מרגיש איתו טוב,ואהוב,כל משאפשר להרגיש,האמנם?

ומה יקרה אם אני אצמיד את שפתינו?

ומה יקרה אם הוא ידחה אותי?

זה יכאב אני משאר,לא פחות מכל שאר הפעמים שדחו אותי,אני בטוח.

'תסלק את המחשבות האלה לו.'מוחי הציע לי,הסכמתי לשם שינוי.

ומחקתי את כולן,מסתכל על הארי שמסתכל עליי בחיוך.

"מה?"מילמלתי משפיל מבט והצבע האדום מתגנב ללחיי.

"כלום,אתה חמוד."הוא מנשק את מצחי מותח את ידו,ובתוך רגע על ראשי נח הזר.

"חמוד מידי."הוא מוסיף ומצמיד אותי עוד יותר לחיקו,'מכחיד'את המרחק הקטן שהיה בנינו.

'הוא קרא לך חמוד.'אמר לי מוחי

וזה הדבר האחרון שקרה,לפניי שהוא נישק אותי....

-
בבקשה תגיבו,ותצביעו,כדי שאני אמשיך
הו וגם תזמינו חברות(כרצונכן).
מקווה שנהנתן,
אוהבת3>
-אני

Be with me forever-larryWhere stories live. Discover now