FİNAL

326 28 22
                                    

*Taekook forever* whatsapp grubu

Namjoon
Pişt
Hazırlıklar tamam mı

Seokjin
Daha az önce sordun ya bebeğim. Çocuğu darlama zaten heyecanlı.

Yoongi
Aman sanki evlenme teklifi edicek kodumun malı

Namjoon
Zaten evlenme teklifi edecek

Yoongi
Ne
Benim niye bundan haberim yok
Gguk
Sen de mi beğğğ
Ağlıyorum şu an

Jeongguk
Ya bi susun kardeşim
Hazır her şey hyung
Getirin Tae'yi

Jeongguk gerçekten çok heyecanlıydı. Bugün Taehyung'ın Doğum günüydü ve evlenme teklifi alacaktı.
Jeongguk'un evinin terasında Jimin ve Hoseok'la birlikte bekliyorlardı. Jimin shipinin reel olması dolayısıyla çok mutluydu ve ikide bir Jeongguk'a sarılıp duruyordu. Jeongguk Jimin'i çok seviyordu ama şu durumda hiç de yardımcı olmuyordu.
Doğum gününü kutlarken diz çöküp teklif edecekti.
Ama çok heyecanlıydı.
Çok fazla...

__

Taehyung, Jeongguk'un evine geldiklerinden beri Jimin ve Hoseok'u görmemişti. Joon, Jin ve Yoongi ile muhabbet ediyordu. Aslında etmeye çalışıyordu çünkü kafalarını telefonlarından kaldırmıyorlardı. Sonunda Yoongi "çok sıcak oldu. Terasa çıksak mı?" Diye sordu.
Taehyung ise "Aralık ayındayız hyung." Dedi.
Yoongi çaresizce diğerlerine bakınca Seokjin devreye girdi ve "Sen ona bakma hayatım. Yukarıda ısıtıcı var. Onu açar, kahve içeriz. Üşürsek de içeri gireriz." Dedi.
Taehyung Jeongguk'un evini tamamen görmemişti. Bilmemekte haklıydı ama yine de biraz utanıp merdivenleri tırmanmaya başladı.

Terasa çıktığında ise hiç beklemediği bir şeyle karşılaştı. Arkadaşları ve aşık olduğu adam karşısındaydı. Doğum günü için sürpriz yapmışlardı. Etrafı çok güzel süslemişlerdi. Jimin koşarak Tae'ye sarıldı. Taehyung hepsiyle kucaklaştıktan sonra Jeongguk onu belinden kavrayıp terasın öbür yanında duran platforma doğru çekti. Taehyung pastasını üflerken Jeongguk'un elini tuttu.
Daha sonra pastaya daldı. Çünkü pastaları çok severdi. Bu arada arkadaşlarının platformdan indiğini ve Jeongguk'la onu platformda yalnız bıraktıklarını fark etmedi.

Sonunda Jeongguk boğazını temizlediğinde Taehyung, ağzında pastayla ona döndü. Jeongguk onun ağzındakini bitirmesi için bekledi ve sonra gelip ellerini tuttu.

"Taehyung, seni kelimelere dökemiyorum. Seni dünyada olan varlıklara benzetemiyorum. Sen, benim için dünyadaki her şeyden daha değerlisin. Hatta kendimden bile. Belki seni haketmiyorum ama tam anlamıyla benim olmanı istiyorum." Taehyung az sonra yapacağı şeyin hayretiyle Jeongguk'a baktı.
Jeongguk diz çöktü. Cebinden bir kutu çıkardı ve açtı. İçinde bir yüzük vardı. Ortasında tektaş yerine pırıl pırıl bir yıldız olan bir yüzük...
"Kim Taehyung, benimle evlenir misin?" Taehyung artık gözyaşlarını tutamıyordu. Arkadaşlarına baktı. Jimin, Hoseok'un omzunda ağlıyordu. Hoseok ve Yoongi kendisine cesaret verici bir şekilde bakıyorlardı. Namjoon ile Seokjin ise el ele tutuşmuş, sadece gülümsüyorlardı.
Jeongguk gözlerini yummuştu. Taehyung ona baktı. Aşık olduğu adamı süzdü. Yıllarca beklediği yıldızı karşısındaydı. Hem de düşündüğünden çok daha parlaktı.
Kafasını yukarı çevirdi. Gökyüzüne. Yıldızlarına baktı. Sanki hepsi sadece ikisini aydınlatıyordu. Taehyung rahatlamış bir şekilde önüne döndü ve "Asıl ben sana layık değilim salak. Tabii ki evet!" Diye bağırdı. Jeongguk gözlerini heyecanla açtı. Taehyung boynuna atıldı. İkisi de birbirlerine sevgi sözcükleri fısıldıyor, dünyanın geri kalanını umursamıyorlardı.
Ne kadar süre öyle kaldılar bilinmez ama dizleri uyuşmuş, burunları üşümüş bir halde ayağa kalktıklarında hava gerçekten kararmıştı. Arkadaşları da uzun süre önce gitmiş olmalıydılar.  Jeongguk onu sobanın yanına götürüp ısıttı sonra tekrar kendine çekip sarıldı.
O anda bir kar tanesi Taehyung'ın eline düştü. İkisi de kafasını kaldırdıklarında yılın ilk karının yağdığını gördüler. Jeongguk bir anda yüzüğü takmayı unuttuğunu fark edip Taehyung'ın elini tuttu ve yüzüğü takarken "Yılın ilk karı yağdığında kiminle birlikte olursan onunla sonsuzluğa gidermişsin."Dedi.
Bu sefer sıra Taehyung'taydı.
"Kelimelere sığdıramayacağım kadar güzel olan Jeon Jeongguk, benimle sonsuzluğa gider misin? " Jeongguk bunun üzerine afallayıp tekrar sarıldı ona. Sonra hala kar yağarken onu kendinden hafifçe uzaklaştırıp dudaklarına bir öpücük kondurdu. Taehyung, yüzünün kızarmasını gizlemek için yüzünü Jeongguk'un omzuna gömdü.
Jeongguk güldü. Çok mutluydu artık. Çünkü aşık olmuştu.
"Seni seviyorum Kim Taehyung."
"Seni seviyorum Jeon Jeongguk."

__

Tatatatataaaammm bittttiiiii.
Final yaptım. Nasıl olmuş. Bence güzel oldu
Şu an bu bölümü atmamı bekleyen Sinoş'um için acele ediyorum ve o yüzden okumadan atıyorum.
Buradan diğer serilerime uçabilirsiniz. Sizi seviyoruuummmm baaayyyyyy

 Sizi seviyoruuummmm baaayyyyyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Vantae

Resurrection |TAEKOOK| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin