Kim Taehyung ve Jeon Jeongguk evin önünde durdular. Kahve beyaz renklerinde, eskimiş olan evin...
Kook, Tae'nin elini tutup onu cesaretlendirdi. Birlikte içeri girdiler. Diğer odalara bakmadan direk yukarı çıktılar. Taehyung'ın eski odasına geldiklerinde Taehyung eğilip parkenin altından sandığı aldı. K.T.H. Jeongguk artık bu üç harfin ne anlama geldiğini anlıyordu. Aşık olduğu adamın söylemeye kıyamayacağı isminin baş harfleri...Birlikte yatağa gidip oturdular. Taehyung sandığı açıp içindekileri döktü. Jeongguk da cebimden o resmi ve bir de sivri bir çubuk çıkardı. Taehyung çubukla sandığa J.J.K. Harflerini kazırken Jeongguk mektupları düzenleyip fotoğrafı da aralarına kattı.
Kazıma işlemi bitince Tae, sandığı Kook'a verdi ve Kook mektupları içine özenle koyarken Tae başka bir şeyle ilgilendi.
Aynanın kırık parçası...
Üstündeki mektubu çıkarıp yanlarında sarılı olan bantları söktü. Kook'a gülümsedikten sonra birlikte aynanın yanına gittiler. Taehyung, parçayı Jeongguk'a verdi. Jeongguk eğilip yavaşça parçayı yerine yerleştirdi.
"Bu ayna benim ruhumdu... Tertemiz beyaz ruhum..."
Taehyung'ın gözünden bir damla yaş düştü.
"Benim ruhumu ne ara bu kadar karartmışlardı,"
Eğilip elindeki iki bant parçasından birini Jeongguk'a verdi.
"Ama tek bildiğim şey bu parçayı 'Yıldız' ımın tamamlayacağı"
İkisi de bantları parçanın iki farklı kenarına yapıştırdılar.
Geç olmamıştı. Jeongguk o ruhu siyahların içinde kaybolmadan bulmuştu. Şimdi onun kollarındaydı.
Başarmıştı.
Ve onu bırakmayacaktı.
O, bu aynayı parçaladığında elleri nasıl kanadıysa; Jeongguk da elleri kanasa, ellerine camlar batsa da onu bırakmayacaktı.Onlar, bu kötülüklerle dolu dünyada birbirlerine ihtiyaç duymuş; birbirlerini aramış, beklemiş ve sonunda bulmuşlardı.
Onlar, ölmek isteseler de uğruna yaşayacak bir şeye inanmış, dayanmış, onun bir gün geleceği üzerine hayaller kurmuş, yıldızlarla konuşmuş; kendisi için değil, o geldiğinde karşısına güçlü çıkabilmek için yemek yemişlerdi.
Ama her şeyin bir karşılığı vardı. Yılların gözyaşlarının, uykusuz gecelerinin bir karşılığı vardı.
Bu karşılık Taehyung için Jeongguk,
Jeongguk içinse Taehyung'tı.
Ve onlar aynayı tamamlamakla birbirlerine sessiz bir yemin etmiş; kendilerini birbirlerinin ruhlarına mühürlemişlerdi....
Böö
Korkmayın final değil ama final gibiydi di mi dkdjdjdjd
Bu arada bugünkü üçüncü bölüm emeğe saygı pls
Bir sonraki bölüm final olabilir
Sizi seviyorum Stay Gold👌-Vantae
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resurrection |TAEKOOK|
FanficYıllardır kimseye içini dökmemiş iki kırılgan ruh... Ya birbirlerine açılırlarsa? |200807 #20-blackswan|