|5| Kalp Sancıları

339 37 19
                                    

Taehyung
O çocukla konuştuğumdan beri uyuyamıyordum. Beni çok etkilemişti. Geçen onu takip ettikten sonra bana birden mesaj atması-üstelik böyle bir mesaj atması- beni şaşırtmıştı. Neden bana mesaj attığını bilmiyordum ama şu an onu koruyup kollamayı, onu sarmalamayı her şeyden daha fazla istiyorum. Az kalsın bana sabahki olayı unutturacaktı. Ama onunla ilgilenmek istemekten kendimi alamıyordum.

Van Gogh
Uyuyabildin mi?
(9.48)

Kookiejk
Pek değil.
Bugün arkadaşlarımla buluşacağım
Keşke sen de olsan|

Van Gogh
Anladım.
Kafa dağıtırsın hem.

Kookiejk
Ama kendimi hasta hissediyorum
Başım dönüyor
Gözüm kararıyor.

Van Gogh
Doktora gitmeyi düşündün mü?

Kookiejk
Hayır gerek yok
Sence gitmeli miyim

Van Gogh
Bence bugün sadece dinlenmelisin
Dışarı çıkma üşütürsün
Telefonla çok fazla ilgilenme başın ağrır
Sıcak bir şeyler iç
Yarın daha iyi olursan dışarı çıkarsın
Olmazsan eğer seni hemen hastaneye götüreceğim

Kookiejk
Vay canına
Benimle hiç kimse böyle ilgilenmemişti daha önce

Van Gogh
İlklerin de oldum şimdi ☺️
Telefonu sadece bana yazmak için eline al tamam mı

Kookiejk
Tamam 👍
Sana haber veririm

Van Gogh
Ver zaten
Merak ederim ben seni|
Tekrar konuşana kadar kendine iyi bak tamam mı
Madem beni yanında istemiyorsun|

Kookiejk
Olur
Hoşçakal 👋

Van Gogh
Sen de.

__

Jeongguk, başının felaket dönmesine rağmen gülümseyerek yattığı yerden kalkıp pencereye çıktı. Havayo derin derin içine çekti ve baş dönmesi artınca dışarıyı izlemeye başladı. Kuşlar, ağaçlar ve arabalar sanki Gogh tarafından ayartılmış ve görevleri Jeongguk'u iyi hissettirmekmiş gibiydi. İçine huzur serpiştiriyordu. Çok geçmeden pencereyi kapattı çünkü üşütebilirdi. Annesi ile babası da sanki ayarlanmış gibi Jeongguk'un halasında kalmak için Seoul'e gitmişlerdi. Kook, bunu mutfağın tezgahındaki notta gördü.

Gogh'un dediği gibi aşağı inip kendisine sıcak bir kahve yaptı ve odasındaki koltuğuna oturmak yerine bugün salona geçti. Tabii battaniyesi ve kahvesiyle birlikte.
Televizyonu açtı ama izlemiyordu. Daha çok düşünüyordu. Ona Gogh demek hoşuna gitmişti bu yüzden gerçek adını sormamıştı. Adını Van Gogh koymasının sebebi de hesabındaki resimlerden de anlaşılabileceği gibi Vincent Van Gogh'u çok sevmesiydi. Ve onu böyle anmak Jeongguk'un hoşuna gitmişti.

Kookiejk

Kookiejk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Resurrection |TAEKOOK| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin