Herkesin bir günahı vardır hayatta. Bazıları günahı işler bazıları kendi günahtır. Bir kişinin günah mı yoksa günahkâr mı olacağı ne önceden bilinir, ne de tahmin edilir. Bu bir belirsizliktir.
İşlenen günahın suçlusuna sorulduğunda hep aynı cevap alınır. "Şeytan yaptırdı". Fakat insanların hiçbir zaman anlamadıkları birşey vardır. Biz insanların düşünüp, karar verebilme yeteneği vardır.Tanrı bize bu kabiliyeti boşa vermedi ya ?
Şeytan kulağına fısıldadığında o günahı işlemeyi kendin seçersin çünkü şeytan sana yanlızca yapmak istediğin şeyi fısıldar.
Nera, şeytanın fısıltılarını yıllarca umudunun ardında bıraktı. bir gün öfkesine yenik düşüp umudunu kaybettiğinde şeytan, ona istediği; yıllarca beklediği şeyleri fısıldadı.
Ahh hepsi öyle aptaldı ki! Nera'yı saf ve bir o kadar da aptal sanıyorlardı. Yanılıyorlardı. Bomboş sokaklarda yağan yağmura ve ıssız karanlığa aldırmaksızın koşarken ; sadece alacağı intikamı düşünüyordu. Hepsi acı çekmeyi, ölmeyi hak ediyorlardı. Aklından çok fazla senaryo geçiyordu. Şeytan yıllardır biriktirdiklerini ona kusuyordu ve Nera kendini ilk defa bu denli özgür ve güçlü hissediyordu.
Uzun zaman sonra kendine kulak veriyordu ve duydukları hiçbir zaman anlatamayacağı kadar çok hoşuna gidiyordu.Kısa bir süre sonra intikam planları hepsi hazırdı. Herşeyi en ince detayına kadar hesaplamıştı.
İstediği şey çok basitti intikam ve kan..
Kanın onu ne denli rahatlattığını ilk kanı akıttığında fark etmişti. Herşeyden farklı olan o,demirimsi tat çok hoşuna gidiyordu..Anıları ve düşünceleri beyninin her yanını istila ederken oturduğu ofis sandalyesinin çıkardığı gıcırtılar onu rahatsız etmeye başlamıştı ki; rahat pozisyonundan dik bir pozisyona geçti.
Kanlı ellerine kaydı gözleri...Yüzünde tatmin olmuş bir ifade ve aptal bir sırıtışla bir süre öylece ellerini izledi.
Ardından eserine son bir defa bile bakmadan o evden ayrıldı.
Yağmur yağıyordu..Yağan bu yağmurun tüm günahlarını akıtmasını diledi.
Nereye gittigini bilmiyordu fakat onun kendisini bulacağından emindi. Her zaman bulurdu. Bir kaç sokak yürüdükten sonra önünü siyah bir araba kesti.
Yine bulmuştu Nera'yı.Tıpkı ilk gün olduğu gibi..
Arabadan o indiğinde nera sadece izledi. Arabanın etrafından dolaşıp ön kapıyı açtı ve Nera'nın binmesini işaret etti.
Peki nera ne yapmalıydı?
Amaçsızdı, hiçbirşey kalmamıştı dilediği.
Son günahınıda gerçekleştirmiş cehennemin kapılarını kapanmıştı.
Fakat kilitli değildi o kapılar ve her an tekrar açılabilirdi..
Eveeet..
Farklı ve güzel bir hikaye olacağına inanıyorum. Bölümleri yazdığım gibi yayınlayacağım.Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Iyi geceler 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON GÜNAH
ChickLitDefalarca ağlasa ne yazar? göz pınarları kurusa ne fayda? tek çare intikam. Ruhun özgürlüğü için bir miktar kan... Hiç kimse işlemediği günahın masumu değildir. O' da değildi. Asla da olmayacaktı..