Chapitre 2

64 8 1
                                    


   🔷Jefferson al depoze Angie bò lakay li epil al nan wout li. Angie fache poul ta mouri. Li ap viv ak yon gran sèl ki se yon gwo brasèz. Lè sè a wèl antre, li sezi.

Angelle: oh...apaw gentan vini.

Angie: de epav nou rankontre pandann ap soti nan market la ki fè Jefferson al pèdi tan poul tou chanje davi wi. Wa di se voye yo te voye yo sou wout mwen.

Angelle: oooh! Sak te pase menm?

Angie: epa dat epav yo finn achte nan market lan, yo ret kanpe la yap ranse. Mwen annit ap soti ak Jeffry epi li teke youn sanl pa wè...fi a te gentan tonbe, cheviy vire, kounya misye al travèse lari avèl poul mase pou li.

Angelle: kèk ranvwa. Siman vèminn channmas yo!

Angie: franchman se pa senp.

Angelle: ebyen...janm wèw fache a la, krèm glase a pap bon pou non. Ban mwenl!

Angie: ou tap rim. Lèm pa fache ankò ma bwèl😂😂. Li te mèt fonn.

Angelle ri epil vire li soti.

      🔷Nan demen, Paola ak Bethina leve yo prepare yo pou yo al travay. Bethina ap travay nan ministè afè etranjè.
Bethina remake Paola kontan maten an, li oblije kesyonel.

Bethina: ou trè souriyant wi maten sa. Sak pase?

Paola: oufff...mpa fè rèv hier soir!

Beth: ah bon! Bonne nouvelle!

Paola: bon...banm ale. À plus tard!

Beth: à plus tard sista!

   
     Yo chak al pran machinn nan bò pa yo pou yo ale travay. Paola kanpe yon taxi, li monte li chita, li di bonjour. Se sèl yon mesye ki nan machinn nan. Tanzantan mesye an ap gadel jiskaskel resi pale.

Inconnu: ou vrèman bèl madam. Mpaka anpechem gadew!

Paola: merci!

Mesye a kontinye ap gadel, Paola konsantrel sou wout la pito.

Inconnu: kòmanw rele?

Paola: banm yon rezon poum baw nom mwen monsieur. On se connaît?

Inconnu: non mais, ou pa janm konnen. Je suis directeur e ou se yon belle jeune fille, yon jou gendwa se nan menm wap vinn chèche yon dyòb.

Paola gade mesye sa depi nan tèt rive nan pye.

Paola: je ne crois pas...non!

Kòm li te prèske rive, li rete an silans pou jis li desann. Li pa okipe mesye a kap chante kantik ba li.

     〰Nan fen aprè midi, Paola fè yon taxi lagel devan clinique Jefferson nan, li kanpe bò yon machinn lap veye men li fè yon jan tankou se machinn lap tann. Poul pa fè kove, li voye jel poul gad sil pa wè machinn li te wè misye hier lan. Erezman li wèl, sa vle di misye anndan an e nan lè sa yo li ta dwe soti poul ale lakay li.

      Paola fè trant minit kanpe, li kòmanse paka kanpe ankò. Li deside mache poul al pran taxi pi ba, pandanl ap deplase li tande yon moun relel.

Jefferson: demwazèl...demwazèl.

Li wè se Jefferson, li kontan ke li pa vini la pou ryen.
Li mache al salyel.

Paola: Dr...Jefferson...c'est ça?

Jefferson: oui...mkontan ke ou sonje. Kòman ou ye? E cheviy lan?

Paola: ça va. Ou wè mwen mete sandal talon, li pa fèm mal ankò. On dirait que masaj la te itil!

Jefferson: oui. Bon, pèmèt mwen mandew kotew prale...

PaolaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant