Nan demen, Paola al lopital poul al konsilte, doktè voyel fè examen, li al fè yo epil ale nan travay li poul ka pase pran rezilta yo nan demen.❇Jefferson te pase nan yon lopital kote yon zanmil, li kwaze ak yon ex li lopital la.
Sabrina: oh...Jefferson!
Jefferson vire
Jeffry: Sabrina!
Sabrina vinn bol
Sabrina: kòmanw ye? Gad janl vinn bo.
Jeffry: mwen anfòm e ou?
Sabrina: bon mla wi. Mpa santim two byen esak fèm vinn la.
Jeffry: sak pase?
Sabrina: aaah mwen wèm toujou gen yon tèt fè mal, mvinn gade sak pase. Rezilta mwen vinn pran la, yo poko relem.
Jeffry gade ekspresyon vizaj Sabrina.
Sabrina:Saw fè menm? Ou marye?
Jeffry: non...toujours seul!
Sabrina: ahhh cool! Mkonnenw pat janm renmen angajman.
Jeffry: se konplike. Map vini...lèm tounen na pale!
Jefferson ale kote zanmil lan, yo ap pale epi li abòde sujet a avèl.
Jeffry: tande non...mbewen wè rezilta youn nan pasyanw yo la wi. Sa pap gen pwoblèm? Sa ap rete secret...pa enkyetew!
Kervens: bon...kòm se medsen ak medsen. Pa gen pwoblèm. Kijanl rele?
Jeffry: Sabrina Lebrun!
Doktè an chèche dosyel sou laptop lan ak rezilta yo.
Kervens: an...ok! Demwazèl sa se yon anémie kap bal pwoblèm. Taux d'hémoglobine li ba.
Jefferson regle sal te vinn regle a e nan momanl prale se nan moman sa enfimyè yo kòmanse voye moun bay Kervens.
Sabrina: Jefferson!
Jeffry: mprale wi, mpwal nan travay mwen.
Sabrina: banm nimewow non..na pale. Petèt menm na soti manje ansanm yon jou.
Jeffry: pa gen pwoblèm!
Jefferson bal nimewol epil ale.
* Nan aprè midi, Edwins rele Paola nan telefòn pou yo ka wè pou yo pale.
Paola bal adrès li, Edwins pase wèl e se apèn sil ka ret chita poul pale ak misye.Edwins: mpako ka konprann non, ou te mandem prete yon kòb...ou voye menm kòb la tounen banm janm te ba oul lan...nan menm anvlòp!
Paola: ou gen yon bon memwa wi.
Edwins: sa vle di ou pat itilizel pou fè anyen!
Paola: et en plus ou konprann vit.
Edwins: èskew ka dim kisaw bezwen? Kisaw atann de fanmim?
Paola: se pa la peine pouw mandem, mwen renonse a tout bagay. Donk ou pa bezwen bay tèt ou pwoblèm. Chwa mwen yo koz mwen retonbe nan yon soufrans. Ou pap konprann.
Edwins: eseye kanmèm...
Paola: gen anpil bagay ki te atirem nan fanmi an.
Edwins drese kòl
Edwins: pa egzanp???
Paola: mpap ka diw kounya.
Edwins: manvi konnen wi. Mta renmen konnen èskew te rekonèt Perla?