Chapitre 19

31 6 0
                                    

Paola gade Jefferson, li vire tèt li. Li rale sèvyèt li seche dlo nan jel epil leve li ale tou swit.

Sabrina: Jeff...kisaw ap gade la? Mwen wèw distrè!

Jefferson gade mont li

Jeffry: Lè a rive, fòk mwen ale Sabrina. Mka gen patient kap tann mwen.

Sabrina: mais nou pa pale gran choz...

Jeffry: de kisaw vle nou pale?

Sabrina: de nou?

Jeffry: hier nou fè une heure de temps ap konvèse.

Sabrina: mjis anvi konnen èske nap ka.... Ou konprann?

Jeffry: non...mwen pa konprann. Nou jis soti vinn manje ansanm, pa met anyen nan tèt ou!

Sabrina: ok!

Sabrina santil mal alèz, yo leve yo soti pou yo al nan aktivite yo.
Sabrina te panse ke lap gen yon chans poul antre nan vie Jefferson ankò. Menm si otrefwa li te kitel poul tal jwenn yon lòt nèg ki te ka ofril plus ke sa Jefferson te ka bal. Malerezman sa pat dire, si sèlman misye ta konn bagay sa...èskel ap aksepte pale avèl toujou?

⚪Paola ale nan travay li, li byen lave figil epil tounen al fè sal gen poul fè.
Nan fen aprè midi, li pase fè market epil antre lakay li.
Lèl rive li jwenn Bethina nan salon an ak Carlos yap pale.
Li al depoze sachet yo epi li pase lal nan chanm li dwat.

Bethina: mta byen renmen konnen kisaw vinn fè la wi.

Carlos: ou bliye si ou ki te konn ap plede vini lakay mwen?

Beth: jiskaskem vinn reyalize kew pa bezwen tout bon epim pa vini ankò. Kisaw tap ajoute?

Carlos: bon...mpap mandew tounen non! Mjis anvi pou ou ta... Kòmanm ta di sa...

Beth: pale vit! Vinn dirèk!

Carlos: manviw vinn abite avèm.

Beth: epiw ap di ou pap mandem tounen. Apa misye ap depale. Ou gen fyèv?? Epitou...kot madanm ou an? Fanm gwòs ou an?

Carlos: se pa de li kem vinn palew, mwen vinn palew de nou.

Beth: le ''nous'' dont tu parles n'existe plus depuis le jour où tu m'as repoussé.

Carlos: wap pale bagay serye avèl...li menm li jwenn tan poul ap pale fransè.

Beth: e konsaw lèw an afè ak ansyen elèv kay mè wi. Kisaw tap di ankò? Mwen menm...mwen mandew, kot Kétia...

Carlos: ebyen... Bon male! Ou pa sou pale...lèw sou pale wa relem.

Carlos leve rapid li al fè wout li
An reyalite, Kétia sove lal jwenn vrai papa pitit li an St Domingue. Carlos sezi!

Beth: si se mwen wap tann relew, kafew koule ak ma paskem pa sou bòw ankò.

🔵Gladiah te pase kay David poul ka rekipere rès afè li yo, li vini ak tout nouvo mennaj li pou bal sekirite.

David ret chita lap gadel kap ale e tounen.
Edwins vinn parèt.

Edwins: papa...mbezwenw wi!

David: oh. Men mwen wi gasonm. Sak pase?

Edwins: mvle nou fon ti pale o sijè de Paola.

David sezi

David: kòman ou fè...

Edwins: je sais tout!

David: Edwins...bagay sa konplike. Mpoko ka imajine le fait que demwazèl la ta pwal vinn eseye atake fanmim poul vanje manmanl.

PaolaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant