24.

1.5K 96 15
                                    

Začnu ho líbat a víc ho posadím na kapotu. Ucítil jsem, jak se jeho svaly napjaly.  ,,Pokud ti to nějak vadí přestanu," pohlédl jsem mu do očí.

,,Ne pokračuj," chytil mě za košili a začal mě líbat. Zavřel jsem oči a jeho polibky oplácel.

Pomalu jsem mu zajel pod košili.  Levi mě chytil za ruce a tím zastavil.  ,,Nesahej mi tam...jsem tam dost citlivý," skoro to zašeptal. Měl jsem co dělat, abych ho přes ohlušující zvuk motoru slyšel.

,,Dobře..." na souhlas jsem kývl.  ,,Jsi připravený na to, abych ti ho tam zasunul?" moje otázka ho nejspíš zaskočila, ale nedal na své tváři nic znát.

,,Nemůžu se pořád držet zpátky..." řekl tak děsivým hlasem, že mě jeho odpověď zaskočila nakolik, že jsem zapomněl, co jsem v tu chvíli chtěl.

,,Pojď za mnou spratku," následoval jsem ho, až ke dveřím řidiče.  ,,Nastup," bez žádného slova jsem ho poslechl a posadil se na místo řidiče.

Levi se posadil na mě obročmo a moje tváře zrudly. Všiml jsem si, že si rozpíná kalhoty.  ,,Pomoz mi..." zavrčel a všimnu si, že měl problém. Postavil se mu...

Chvíli jsem hleděl na jeho problém v kalhotech a pak mu pomohl.

Posadil se na místo spolujezdce.  ,,Na co čekáš...pomoz mi spratku..." znejistil jsem a pohlédl na jeho penis.

Pomalu jsem si ho vzal do pusy a začal mu kouřit.  Levi zadržoval vzdychy, ale věděl jsem, že se mu to líbí.

Pokračoval jsem do té doby dokud se neudělal. Rozepnul mi kalhoty a penis mi vyndal z nich, pak se mi přesunul na můj rozkrok a pomalu si můj penis zasunul do sebe.

Zkousl jsem si ret a opatrně mu položil ruce na boky a poté jsem své ruce sklouzl na jeho zadek. 

Začal jsem docela dost nahlas vzdychat, ale on mi vzdychy přerušil tím, že mi na ústa přiložil ruku.  Po čele mu tekl pot i mně, ale oba jsme si to užívali.

Levi zavřel oči a zadržoval slastné vzdychy. Sledoval jeho tvář a víc mu stiskl zadek.

On slastně zasténal a zkousl si ret.  Po nějaké době jsem se do něj udělal.  Opřel se o mě a oddechoval mi do ucha. 

Pohladil jsem ho po vlasech a oddechoval. Opřel jsem se do sedačky a opatrně mu položil ruce kolem pasu.

,,Všechno nejlepší, " zašeptal mi do ucha.

Fifty shades of Levi Kde žijí příběhy. Začni objevovat