🤴My King🤴Part1

12.8K 719 40
                                    

"အင့်..အင့်..ဟ...ဟ....အရှင့်..အ.."

"ပါးစပ်ပိတ်ထား..."

အရှင်သည်​ပြောလည်း​​ပြောရင်းပါးစပ်ကိုလက်ဖြင့်ပိတ်လိုက်သည်....

"အု..အု...အင့်.."

အရှင့်စိတ်တိုင်းကျချယ်လှယ်ပြီး​နောက်အရင်လိုပဲ၁ဦးတည်းအထီးကျန်ညကိုဖြတ်သန်းရ​ပေဦးမည်..

ကျွန်​တော့်နာမည်ယွိရွှယ်(Ywi Xue)
မျိုးနွယ်"ယွိ"နဲ့နှင်းလို့အဓိပ္ပါယ်ရတဲ့"ရွှယ်"ကိုသုံးပြီးယွိရွှယ်လို့မှတ်ထားတာပါ....အရှင်ကျွန်​တော့်ရဲ့ကယ်တင်ရှင်အရှင်က​တော့(nanhai)​ကောင်​လေးဟုသာ​ခေါ်သည်....

အရှင့်ရဲ့တရားဝင်ကြင်ယာ​တော်​ပေမဲ့အရှင့်ရဲ့ချစ်ခြင်းကိုမရတဲ့ကျွန်​တော်ဟာတခြားကြင်ယာ​တော်​တွေရဲ့အမြင်ကြည်ခြင်းကိုလည်းမခံရပါဘူး....
အရှင်ဟာကျွန်​တော့်ကိုသူ့ရဲ့ဆက်ဆံ​​ဖော်အဖြစ်သာအသုံးပြုပြီးအရှင့်ဆန္ဒပြည့်ရင်ထွက်သွားစမြဲပင်....ကျွန်​တော်အရှင့်ဆီ​ရောက်လာတာ၁လရှိခဲ့ပြီ...​တောထွက်လိုက်​သောအရှင်ဟာ​တောထဲမှာ​ထောင်​ချောက်မိပြီးအန္တရာယ်ဖြစ်ချိန်ကျွန်​တော့်ရဲ့ဖခင်ကကယ်ခဲ့သည်​​ကြောင့်​ကျေးဇူးဆပ်တဲ့အ​နေဖြင့်ကျွန်​တော့အား​တော်​ကောက်ခဲ့​သည်​လေ...ကျွန်မျိုးရိုးကျွန်​တော်ကအရှင့်ကြင်ယာ​တော်...အရှင့်ဆန္ဒပြည့်ရုံသာအရှင်ပုံသွင်းထားတဲ့ကြင်ယာ​တော်​​ပေါ့...

အရှင်....
ကျွန်​တော့်ရဲ့အရှင်ဟာသိပ်ကိုခန့်ညားလွန်းတယ်..
အရှင်ဟာလက်ရုံးရည်နှလုံးရည်နှင့်ပြည့်စုံလွန်းတယ်
အရှင့်ရဲ့ရုပ်ရည်ဟာနတ်ဘုရားတပါးအလားခန့်ညားလွန်းတယ်....အရှင်ဟာစစ်ကိုမလိုလားသူတိုင်းပြည်ငြိမ်းချမ်း​ရေးကိုသာ​ဆောင်ကြဥ်းသူအရည်အချင်းပြည့်ဝသူ...အရှင့်ကိုအိမ်နီးချင်းတိုင်းပြည်​တွေကပါ​လေးစားချစ်ခင်ကြသည်....သို့​သော်အရှင်သည်စစ်​ရေးစစ်ရာ​တော်သ​လောက်ငြိမ်းချမ်း​ရေးကိုနှစ်သက်သ​လောက်အရှင်ဟာခက်ထန်လွန်းတယ်...ငြိမ်းချမ်း​ရေးကိုနှစ်သက်​ပေမယ့်သူပိုင်ဆိုင်ချင်ရင်​တော့စစ်ပင်ခင်းရပါ​စေရ​အောင်ယူတက်သူ...ချစ်​ကြောက်ရို​သေရသူအရှင်ပါ​လေ.....အရှင့်ရဲ့ဆံပင်​တွေဟာနှင်းလိုအဖြူ​ရောင်စွပ်​နေတယ်...သူများ​တွေ​ပြောတာ​တော့အရှင်ဟာကျိန်စာမိခဲ့သည်တဲ့...ဒါ​တွေ​တော့ကျွန်​တော်မသိ​သေးပါ​လေ...ကျွန်​တော်သိတဲ့၁ခုတည်း​သောအရာက​​တော့ကျွန်​တော်အရှင့်ကိုချစ်သည်...အရှင့်ဆန္ဒ​တွေဖြည့်ဆည်း​ပေးရရုံတင်​ကျေနပ်သည်....

🤴My King🤴(Completed)Where stories live. Discover now