🤴My King🤴Part4

6.5K 494 27
                                    

​အေးစက်​နေတဲ့ရာသီဥတုထဲမှာတစိမ့်စိမ့်နှင့်ကျဆင်း​နေ​သောနှင်း​ပေါက်က​လေး​တွေကဆံပင်နှင့်ခန္ဓာကိုယ်​နေရာအနှံ့အပြားတွင်တွဲလဲခိုလျက်......ချမ်းလွန်း၍နှုတ်ခမ်း​လေးများပင်ပြာနှမ်းကာခိုက်ခိုက်တုန်​​နေသည်.....ဒူး​ထောက်ထားရ၍​ခြေပင်မခိုင်ချင်​တော့ပြိုလဲချင်လာသည်......ခန္ဓာကိုယ်ထဲရှိ​​သွေးများပင်မစီးဆင်း​တော့သလို.......သူဟာဘာအပြစ်များကြီးကြီးမားမားလုပ်ခဲ့မိလို့ပါလဲ.....သူ့အတွက်ဆိုတဲ့အ​ဆောင်ငယ်​လေးထဲမှာပဲ​နေပြီးအရှင်ဆန္ဒရှိရင်အရှင့်လိုအင်ပြည့်ရုံဖြည့်ဆည်း​ပေးရတဲ့သူ့ဘဝဟာဒီ​​လောက်​တောင်အပြစ်ကြီးတယ်လား...နန်းတွင်းစဝင်ကာစကအရှင့်ရဲ့အငယ်ဆုံးကြင်ယာ​​တော်ဟာ​ယောကျာ်း​လေးဖြစ်​နေတယ်ဆိုပြီးမလိုခဲ့ကြ​ပေမယ့်ထိုအချိန်တုန်းကအ​ရှေ့ကကြင်ယာ​​တော်၃​ယောက်ဟာကြင်နာ​ယောင်​ဆောင်ခဲ့ကြတာ​ကြောငိ့​တော်​​တော်​လေးကို​ပျော်ခဲ့ရတယ်....သို့​သော်ခုချိန်တွင်​တော့ထိုအ​ပျော်​လေးဟာဘယ်စီ​နေလို့ဘယ်လိုအစရှာရမှန်း​တောင်မသိ​တော့....အရှင့်ရဲ့ကြင်နာမှုတစ်စက်မရှိတာ​တောင်သူတို့မ​ကျေနပ်နိုင်....အရှင်သာယာ​နေတဲ့ဒီခန္ဓာကိုယ်ကိုသာအပြစ်​တွေပုံချလို့...အရှင်အ​ဆောင်တော်လာပြီးတဲ့​နေ့​တွေဆိုမ​သေရုံတမယ်ရိုက်နှက်ပြီးနှိပ်စက်ကြသည်.....ခုလည်းပဲဒီလိုပဲ​ပေါ့...ဒီတစ်ခါ​တော့လက်​လျှော့လိုက်ချင်ပြီ.....ဘယ်အချိန်မှ​ရောက်လာမယ်မသိတဲ့အရှင့်ရဲ့ချစ်ခြင်းကို​မျှော်ရတာ​မောနေပြီ....လက်​လျှော့လိုက်ချင်ပြီ.....

ယွိ​လေးသည်စိတ်ကို​လျှော့ချလိုက်ကာခန္ဓာကိုယ်အစုံသည်​မြေပြင်သို့ပစ်ကျသွား​တော့သူမျက်လုံးမမှိတ်ခင်မြင်လိုက်ကြားလိုက်ရပါတယ်.....

ကြာပွတ်ကိုကိုင်လျက်ကျွန်ယုတ်ဟု​အော်ကာသူ့ဆီလာ​နေ​သောကြင်ယာ​တော်၃​ယောက်...နာကျင်မှုကိုလက်ကမ်းကြိုရင်းသာမျက်လုံး​တွေကိုမှိတ်ချလိုက်သည်....သို့​သော်နာကျင်မှု​တွေကသူ့အ​ပေါ်မ​ရောက်လာခဲ့ပါ.........ထို့​နောက်သူသည်အ​မှောင်ကမ္ဘာထဲသို့.........

​နွေး​ထွေး​သောအရာ၏​ထွေး​ပွေ့မှု​ကြောင့်ယွိ​လေးသည်ထိုအရာကိုပိုလို့ပင်တိုးဖက်ထားမိသည်.....

🤴My King🤴(Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora