🤴My King🤴Part6

7.1K 518 32
                                    

"ကြင်ယာ​တော်​လေး...ဒီ​နေ့အ​ဆောင်​​တော်ရွှေ့ရမှာ​နော်"

"ငါသိပါတယ်မိန်​လေးရယ်..."

"ကျွန်​တော်မျိုးမတို့ကိုလည်း​ခေါ်သွားမယ်မလားကြင်ယာ​​တော်​လေး"

"​​ခေါ်မှာ​ပေါ့မိန်​လေးရယ်...ငါ့မှာနန်း​တော်​ရောက်ကတည်းကအ​ဖော်ဆိုလို့နင်နဲ့​လွေ့ပဲရှိတဲ့ဟာကို...."

"ဟူး​တော်ပါ​သေးရဲ့....မ​ခေါ်ပဲ​နေမှာစိုးလို့ ...."

"ဟားဟား...​ခေါ်မှာပါမိန်​လေးရယ်..."

ခုမှအလုံးကြီးကျသွားသည့်နှယ်သက်ပြင်းရှည်ကိုချလိုက်​သောမိန့်​လေးသည်သူ့အ​ပေါ်​တော့တကယ်ကိုခင်တွယ်ပါသည်...တကယ်ကိုသစ္စာရှိတဲ့​မောင်နှမပါ​လေ......

"​ဝေါယာဥ်​ရောက်ပါပြီကြင်ယာ​တော်​လေး.."

"ဟင်...​အင်းအင်းလာပြီ..."

နန်း​တော်​ရောက်ပြီးကတည်းကအ​နောက်​ဆောင်မှထွက်ရသည့်ပထမဆုံး​ခြေလှမ်းမို့ယွိ​လေးတက်ကြွပြီးစိတ်လှုပ်ရှား​နေသည်ကို​​တော့မလိမ်ချင်ပါ.......ထို့​နောက်တည်ငြိမ်တက်ကြွ​သော​ခြေလှမ်း​လေးဖြင့်​ဝေါယာဥ်ထဲသို့ဝင်ထိုင်လိုက်သည်.....

"လှရက်လိုက်တာ"
အားလုံးရဲ့မသိမသာ​မော်ကြည့်မှုနှင့်အတူ​စိတ်ထဲမှကောက်ချက်ချလိုက်သံ​တွေ........

​အရှင့်နန်း​ဆောင်​ရောက်သည်နှင့်မျက်လုံး​လေးကပြူးကျယ်ဝိုင်းစက်ကာပါးစပ်​လေးကလည်းမှင်သက်၍ဟလျက်.....

"ပါးစပ်ကိုစိလိုက်စမ်း!"ရုတ်တရက်ထွက်​ပေါ်လာ​သောအရှင့်အသံ​ကြောင့်ကိုယ်ကိုမတ်လိုက်ကာပါးစပ်ကိုလက်ဖြင့်ပိတ်မိသည်.......

အရှင်လည်းမိမိ​ရှေ့ကချစ်စရာ​ကောင်းလှ​သော​ကောင်​လေးကိုအသည်းယားစွာနှုတ်ခမ်း​လေး​ကွေးရုံမျှပြုံးလိုက်မိ၏.....

"အရှင့်ကိုကြိုဆိုပါတယ်"

"ကြိုဆိုတယ်...မင်းက..ငါ့ကို..."

"ဟို...ကျွန်တော်မျိုးက...ဒီတိုင်း..."

"ထားပါ...ကဲလာ...အထဲသွားမယ်..."

"နာခံလျက်ပါအရှင်...."ယွိ​လေး​ရှေ့မှခန့်ညားစွာသွား​နေ​သောအရှင်သည်ခန့်ညားလျက်...အရှင့်၏​ကျောပြင်သည်ကျယ်၏...ကျယ်ဝန်း​သော​ကျောပြင်ထက်အဖြူ​ရောင်ဆံနွယ်တို့ကကြည့်လို့​ကောင်းလှ၏.........

🤴My King🤴(Completed)Where stories live. Discover now