🤴My King🤴Part14(Final)

7.7K 454 48
                                    

ဒီ​မြေဒီနိုင်ငံရဲ့​လေထု​လေးကအရင်လိုပဲ​အေးချမ်း​နေဆဲပင်...နှစ်​တွေလ​တွေခုနှစ်​တွေ​ပြောင်းသွား​သော်လဲနှလုံးသားထဲကသူ​လေးက​​တော့နှလုံးသားရဲ့အနက်ရှိုင်းဆုံးတစ်​နေရာမှာစူးစူးနစ်နစ်ကပ်ငြိ​နေတုန်းပင်......

"Boss"

"What!"

"ခဏ​နေအစည်းအ​ဝေးစပါပြီ..ပြီးရင်အန်အန်​လေးကိုကြိုရပါမယ်"

"OK..i see"

အသက်၆၀အရွယ်အဘိုးကြီးသည်သူ့အားအရိုအ​သေ​ပေးပြီး​နောက်ထွက်သွား​လေသည်.....အ​နောက်တိုင်းဝတ်စုံအပြည့်နှင့်ခန့်ညား​နေ​သောသူသည်ဆံပင်အဖြူ​ရောင်​တွေကို​ကျော့​နေ​​အောင်သပ်တင်ထားကာစတိုင်လ်ကျကျနှင့်အစည်းအ​ဝေးခန်းသ်ု့​လျှောက်သွား​လေသည်....ခုချိန်မှာသူကchinaမှာသာမကကမ္ဘာအရပ်ရပ်မှာရှိတဲ့company​ပေါင်းများစွာရဲ့ဦး​ဆောင်သူ....စီးပွား​ရော​လောကရဲ့အနုပျိုဆုံးနာမည်အကြီးဆုံးအချမ်းသာဆုံးလူသား.....အစည်းအ​​ဝေးပြီးသည်နှင့်သူ့သားငယ်​​လေးရှ်ရာBCသို့သူသွားကြိုရန်ထွက်ခွာ​လေသည်... ​ကျောင်း​ရှေ့​ရောက်သည်နှင့်ကားကိုရပ်ကာအပြင်ထွက်​စောင့်​နေလိုက်သည်....ခဏ​နေ​တော့စူပုပ်ပုပ်နှင့်၄နှစ်သားအရွယ်သူ့သား​လေး​ပြေးထွက်လာ​လေသည်.......

"ခမည်း​တော်"

"အင်း...ခမည်း​တော်ရဲ့အန်ချန်း​လေးဒီ​နေ့​ကျောင်းမှာအဆင်​ပြေခဲ့ရဲ့လား"

"လာပါစီး​တော်ကား​ပေါ်အရင်တက်...ပြီးမှ​ပြောကြမယ်"ဟူဆိုကာထိုက​လေး​သေး​သေးလုံးလုံး​လေးသည်ကား​ပေါ်သို့တက်သွား​လေသည်......ကား​ပေါ်​ရောက်သည်နှက့်ခါးပတ်ပတ်ကာစူပုတ်ပုတ်မျက်နှာထား​လေးနှင့်.....စူပုတ်ပုတ်ဆိုမှအယ့်ဒီစူပုတ်ပူတ်နဲ့​သေး​သေး​လေးသည်တစ်စုံ​တစ်​ယောက်​လေးနှင့်တစ်​ထေရာတည်းပင်.....

"ကဲ​ပြောပါဦးသား​တော်ကိုဘယ်သူဘာလုပ်လို့လဲ"

"ဟွမ့်...​သောက်က​လေး​တွေကရိုင်းစိုင်းကြတယ်...အန်အန်ကသူတို့ထက်အသက်၅၀၀​လောက်ကြီးပါတယ်ဆိုအန်အန့်ကိုမ​လေးမစားနဲ့ .....ဆရာမဆိုတဲွက​လေး​တွေလည်းတူတူပဲ...သူတို့ကဆရာမဆို​ပေမယ့်အန်အန့်ထက်များကြီးငယ်ကြတယ်​လေ...အယ့်တာကိုအန်အန့်ကိုတအားဆရာလုပ်ကြတာပဲ..အန်အန်​မွေးရင်အန်အန့်တီ​တွေတွတ်​တွေ​တောင်ဖြစ်မယ့်က​လေး​တွေက..ဟွမ့်....အယ့်တာခမည်း​တော်​ကြောင့်"

🤴My King🤴(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora