8

26.8K 2.4K 974
                                    

"bizden hızlısı mezarda mk" whatsapp grup konuşması

jin
jungkook ve taehyung
çabuk şuraya gelin
📍konum

taehyung
hastaneye mi

jungkook
hyung
ne oldu

jin
jimin kaza yapmış
siz hariç herkes burada
çabuk gelin
[görüldü 11.01]

_________________________________________

jungkook

bir telefona bir de yanımdaki yatakta oturan taehyung'a bakıyordum. o birden ayağa kalkınca ben de kalkmış ve direkt kapıya yönelmiştim. üstüme hırka almak için durduğumda bana "çabuk ol!" diye bağırdı, onu hiç böyle görmemiştim, genellikle şirin davranırdı.

hırka almaktan vazgeçip onunla birlikte kapıdan dışarı çıktım ve takip etmeye başladım. asansörün yanına gitmiş düğmeye hızlıca basıyordu sanki birden fazla kez basarsa daha hızlı gelecekmiş gibi.

ona merdivenden daha hızlı gidebileceğimizi söyleyecektim fakat yüzündeki ifadeyi görünce vazgeçtim. çok endişeli ve biraz da kızgın gözüküyordu, her an patlayabilecekmiş gibi. böylesine endişeli olduğu için merdiveni akıl edememişti büyük ihtimal.

asansör gelince hızlıca zemin katın düğmesine ardından da kapı kapatma düğmesine bastı. kimseden çıt çıkmıyordu, gergin bir ortamdı.

yaklaşık beş saniye sonra birden asansör sallanmaya, ışıklar sönmeye başladı. ardından her şey tamamen durdu.

"jungkook! jungkook ne oluyor?!"

adımı bağırmaya başlayan taehyung'a bakmaya çalıştım ama çok karanlıktı. feneri açmak için telefonumu cebimden çıkartacaktım ki belimin iki yanını sarmış kollar hissettim.

beni tanıyan herkes biliyordu ki bana dokunulmasından hiç hoşlanmazdım. fakat o an ne sesimi çıkarabildim ne de belimi sıkan ve korkudan titreyen bedenin kollarını kendimden çekebildim. hatta nefes bile alamıyordum nedensizce.

kendime geldiğimde "t-taehyung." diyebildim.

o da bulunduğu konumu anlamış olacak ki hızlıca benden ayrıldı.

"özür dilerim s-sadece çok korkuyorum."

cebimden telefonumu almış ve ışığını açmıştım.

"bir daha olmasın o zaman, biliyorsun b-"

birden sözümü kesmiş ve o konuşmaya başlamıştı.

"evet biliyorum sana dokunulmasını sevmiyorsun. tamam bir daha olmaz ama şu an daha önemli bir konu var. şurada yazan numarayı arar mısın?"

korktuğunu hissediyordum ancak o güçlü durmaya çalışıyordu. bu garip tavırlarına anlam veremesem de gösterdiği yerdeki yardım hattını tuşladım ve aradım. telefonu kapattığımda taehyung'a döndüm.

"20 dakikaya geliyorlarmış."

bunu söylememle büyük bir oflama beraberinde gelmişti ardından telefonunu çıkartıp birine mesaj attı. benim telefonuma bildirim gelince mesajlara baktım. gruba atmıştı.

_________________________________________

"bizden hızlısı mezarda mk" whatsapp grup konuşması

taehyung
jin hyung biraz geç gelecek gibiyiz
asansörde kaldık

jin
tamam sorun değil
Jimin şimdi bir odadan çıktı
sadece birkaç yerinde cam kırıkları vardı ve bacağı kırılmış

taehyung
tamam hyung
hızlı olmaya çalışacağız

~

oy verseniz ne güzel olur :) ♡♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


oy verseniz ne güzel olur :) ♡♡♡


















Touch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin