önceki bölümü yazarken ben de sarhoştum herhalde
~
jungkook
"ne zaman uyanacak dersiniz?"
"taehyung uyanmadan o asla uyanmaz bence."
"yoongi sen ne olduğunu bilmiyor musun?"
"ben şey, ben orada değildim."
dışarıdaki sohbet uzayacak gibiydi fakat bunu bozmak zorundaydım çünkü başım çatlıyordu.
sakince gözlerimi açtım ve karşılaştığım manzara berbattı. yatağın yanında bana bakan dört kişi ben uyanınca bağırmaya başladılar.
"bağıracağınıza ilaç getirin bana."
soluma döndüğümde taehyung'u gördüm, uyuyordu. ama benim yatağımda ne işi vardı?
başımın neden böylesine ağrıdığını anlayamıyordum, dün bir şey olmuştu galiba. hatırlamam gereken bir şey.
"o neden yanımda?"
herkes birden sessizleşti ve birbirlerine bakmaya başladılar. bilmediğim bir telepati yöntemi miydi bu?
"gerçekten hatırlamıyor musun?"
kesinlikle unutmamam gereken bir şeyi unutmuştum.
"neyi?"
bu sefer bir iki adım uzaklaşarak aralarında fısıldaşmaya başladılar. ardından jimin yanıma gelip elimi tuttu. bu ne duygusallık böyle?
"jungkook..."
ardından yüzünde garip bir ifade oluştu ve arkadakiler kahkaha atmaya başladılar. jimin ise dayanamayarak gülmeye başladı.
"Jungkook s-sen gerçekten acınası haldesin."
gülme sesleri daha da arttı, yanımdaki kişiye baktığımda savaş çıksa uyanmayacak şekilde uyuyordu.
"neyse umarım taehyung uyanana kadar hatırlarsın. bir açıklama bekliyordur."
jin hyungun söylediği şey anlamsız gelmişti doğal olarak. en son hatırladığım şey neydi onu bile bilmiyordum.
yurdun koridorunda giydiğim kıyafete delici bakışlar atan taehyung'du galiba en son hatırladığım. daha sonrasında nereye gitmiştik?
diğerleri odadan çıkınca ben de kalkmaya karar verdim fakat taehyung koluma yapışmış bir halde uyuyordu.
onun dışında biri böyle yapsa iki tokat atıp kendine getirirdim fakat bu farklıydı. sanki doğduğumdan beri onun dokunuşlarla muhtaçmışım gibi mutlu oluyordum.
uyanmasın diye kıpırdamadım ve yerimden kalkmadım.
~
♡67.156 1.230 Yorum
jeonjk: unuttuğum şeyleri nasıl hatırlarım?yorumlar
s: düşün
↪o: yüzyılın zekisip: gözünde en son hatırladığın şeyi canlandır
u: yorumlarda herkes bilmiş bilmiş konuşuyor.
t: benim fikrim unuttuğun o şeyi yaparken yanında olan kişiye sor.
daha fazla görüntüle...
_________________________________________
♡99.675 34.654 yorum
kimvantae: birine bir şeyi nasıl hatırlatırım?yorumlar
i: tesadüf mü yoksa @jeonjk ' nin unuttuğu şeyi biliyor musun
p: @jeonjk onunla konuş
a: @jeonjk buraya bak
jeonjk: neden herkes beni buraya etiketledi?
↪kimvantae: onlar adına özür dilerim ve lütfen artık etiketlemeyin~
kısa bölüm atma ceosu oldum.
Bunu instagramda bir sayfanın hikayesinde gördüm. tam olarak bu ficteki tae ve jk yaa 💕
minik bir reklam
instagram da aynı lunafortk <3
kendinize iyi bakın💜♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Touch
Fanfiction𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠 kendisine dokunulmasından hoşlanmayan Jeon Jungkook ve sarılmadan uyuyamayan yeni oda arkadaşı Kim Taehyung. |femtae |texting + düzyazı