20

19.3K 1.4K 507
                                    

~

jungkook neredeyse bir haftadır eve gelmiyordu ve mesajlarıma cevap vermiyordu. dördüncü güne kadar çok endişelenmesem de artık onu çok merak ediyordum. nereye gitmiş olabilirdi ki?

diğerlerine bunu söylediğimde onlar da mesaj atmışlar ama cevap alamamışlardı. instagrama bile girmiyordu, takipçileri hep onu soruyorlardı.

bu sürede ben de odadan dışarı asla adım atmamış evde çürüyüp gidecektim. jimin arada gelip beni götürmeye çalışsa da santim kıpırdamıyordum, o da vazgeçip bana yemek getiriyordu. gunlerim böyle boş geçiyordu, jungkooksuz.

şu an ise yine yatakta oturmuş ona mesaj atıyordum, her gün yaptığım gibi. o ise görmüyordu yazdığım şeyleri.

jungkook×taehyung

taehyung
jungkook
7 gün oldu
neredesin
(iletildi)

taehyung
aç mısın
nerede olduğunu söyle yemek getiririm
jungkook artık gel
(iletildi)

~

cevap alamasam da ben sadece bir işaret bekliyordum, görüldü atsa bile razıydım.

mesaj atmamın ardından yarım saat geçmişti ki telefonum titredi, anında elime alıp gelen bildirime baktım.

~

jungkook×taehyung

jungkook
hey
sen şu taehyung olmalısın

taehyung
jungkook
sen misin
neredesin
iyi misin

jungkook
sakin ol
jungkook yanımda
senin ismini söyleyip duruyordu ben de telefonunu alıp baktım

taehyung
sen kimsin
ona bir şey mi yaptın
onu bırak beni al

jungkook
hayır
ben bogum
jungkook'un arkadaşıyım
ona bir şey yapmadım

taehyung
pislik|
neredesiniz şu an
konum at
gelirim

jungkook
benim evimdeyiz
yaklaşık bir haftadır
o şu an uyuyor istersen sonra gel

taehyung
aptal şey|
hayır şimdi geleceğim

jungkook
öyle olsun bakalım
📍Konum
(görüldü)

~

üstümü bile değiştirmeden navigasyonu açıp attığı konumu girmiştim. arabaya doğru koştum ve hemen çalıştırdım.

on beş dakika sonra evine varmıştım, tek katlı evin ziline art arda bastım ve beklemeye başladım.

bogum kapıyı açtığımda yüzüne bile bakmadan onu ittirip içeri girdim, büyük salonun solundaki krem rengi koltukta yatan jungkook'u görünce hemen yanına koştum.

çok derin uyuyordu galiba, o kadar zile basmama rağmen hala uyuyordu. onu hiç böyle yakından inceleme fırsatım olmamıştı, bunu değerlendirerek tapılası yüzünde gözlerimi gezdirdim.

sol elmacık kemiğinin hemen altında bir yara izi vardı, belki daha önceden de vardı ama hiç dikkat etmemiştim. yüzüne özenle konumlandırılmış olan benleri ona ayrı bir şirinlik katıyordu.

nefes alırken çıkan ince sesi, arada bir tavşan gibi burnunu oynatması ve dudaklarını büzmesi. o gerçekten mükemmeldi.

ardından arkamı döndüğümde bogum'un bize baktığını gördüm.

"onun sevgilisisin değil mi?"

sessiz kalmayı tercih ettim ve jungkook'a bakma işine geri döndüm.

"geldiğinden beri uyurken bile seni söylüyor, birbirinizi çok seviyor olmalısınız."

ona hiç güvenmiyordum, jungkook'a bir şey yapmış olma ihtimali aklıma geldikçe sinirleniyordum.

"kavga mı ettiniz?"

çok konuşuyordu ve gıcık olmuştum bile.

"yeter artık, biraz susar mısın?"

azıcık sesli söylediğim şey ile jungkook gözlerini açmış ve bana bakmaya başlamıştı.

"taehyung?"

yeni uyanmışken bile sesi çok tatlıydı.

"iyi misin?"

bir bana bir de arkamdaki bogum'a bakıyordu ardından şaşkın gözleriyle bana dönüp kafasını salladı.

"eve gidelim ister misin?"

tekrardan kafasını aşağı yukarı sağladığında pamuksu beyaz ellerinden tutup kapıya getirdim ve son kez bogum'a bakıp jungkook'u arabaya bindirdim.

~

çok saçma bir yerde bittiği için özür dilerim😔

taslaklarda 928282 tane fikir ve yayında olan 2 ficim olmasına rağmen aklıma gelen yoonmin kurgusunu yazıyorum. 👌🏻

kendinize iyi bakın

♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



















Touch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin