Gökyüzüne Doğru ♥

51 36 93
                                    

Yukardaki şarkıyı açmayı unutmayın..

İyi okumalar,oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim (: ♥

.



Kalktığımda saat 13.43 olmuştu. Uzun zamandır bu kadar uzun bir uyku çekmemiştim. Telefonu elime alıp doğruldum. Ve şok bir şey. İnanamayacağınız kadar şoke edici bir şey. Her zamanki gibi hiç bildirim yok. Whatsapp'tan bildirim yok,instagramdan,twitter'dan. Çok sıkıcı bir hayatım var. Özel camlar arkasında yaşayan ama hayatının hiç bir tarafı özel olmayan bir hayatım var. Bugün nedense üzerimde bir enerji hissediyorum. Hım temizlik mi yapsam. Uzun zamandır temizlik yapmıyorum. Bencede Işık annemle,evet annemden sonra benimle hep o ilgilendi ve bende ona anne demeye başladım. Teyze demek garibime geliyor artık. 

Işık anneme bugün izin verelim en iyisi jjsjsssj. Bugün temizlik ve yemekler benden. Evet yani yemek bilmiyor olabilirim ama internet diye bir şey var. Tarifine bakarım,bir kaç videoyla hallederim ben ya. Heheyt ben nelerin üstesinden gelmedim. O kadar sınava girdim, hiç biri beni yıldırmadı alt tarafı yemek yapıcam yanii,birde temizlik. Hem bunları isteyerek yapıyorum. Evet evet halledicem kesinlikle. 

Elimi,yüzümü yıkayıp üstüme temizlik için rahat bir şeyler giyip aşağı indim. Temizlik eşyalarının olduğu küçük odadan elektrikli süpürgeyi çıkarttım. Toz bezini,bir beyaz sabun  ve kova aldım. Kovaya su doldurup biraz da beyaz sabun rendeledim. Oturma odasında yerleri silmek için harika. Tabii odadaki masaları felan da silicem. Ahh ne unutuyorum.

'Işık anne... Anne...' diye içeri seslendim.

'Efendim güzelim.Bir şey mi oldu.' dedi keyifli bir şekilde.

'Eee şey,ben bugün temizlik ve yemek yapmaya karar verdim... Sen biraz hava almaya çık,bayadır tek başına çıkmıyorsun da. '

'Kızım tabiki buna izin veremem,hatırlıyorsan en son temizliğinde,ilk ve ton temizliğin diye düzelteyim. Tertemiz evi,temizlik yapıcam niyetiyle karman çorman etmiştin. Sen bence yukarı çık ve mandala  boyama yap. Sıkıntıya bire bir. ' derken çoktan bütün motivasyonum yerle bir olmuş,yalvaran gözlerle bakıyordum. Tabi o da bana hayır dedim,ısrar etme olmaz diyen gözlerle karşılık veriyordu.

'Ahh bak ne unutuyordum az daha.Hani senin şu küçüklükte bir arkadaşın vardı ya adı neydi, hah Buket. Buket geldi az önce,taşındıkları için gelememiş ama tekrardan bu taraflara taşınmışlar. O yüzden bu akşam bize geleceğini söyledi.' dediği an seviçten yerimde duramıyordum. Annemin boynuna sarılıp odama çıktım.Odamı bir güzel topladıktan sonra küçüklükte üzerinde oturup oyun oynadığımız bütün yastıklarla çok güzel bir yer ayarladım. Babamın özel yaptırdığı o camı kaldırıp akşam yıldızları izleyebiliriz. Birlikte yaptığımız en güzel şeylerden biri,gökyüzünü izlemek. Yani ben genellikle geceyi sevdiğim için karanlığı izliyorum o ise yıldızları,ayı. İkimizde farklı kişiliklere sahip olmamıza rağmen o yinede benimle arkadaş olmayı seçti. Ne kadar minnettarım anlatamam. 

Birlikte bir sürü anımız oldu kısa zamanda. Tek arkadaşım,sanırım son olucak.

(Bir kaç saat sonra)

'Evet geldi...Ben bakarııım.'zil çaldığı an yerimden sıçradım,boş olan salona seslendim jsjsjsj. Çünkü kaç yıl oldu sadece telefondan görüşüyor,mesajlaşıyoruz ya da görüntülü konuşuyoruz. Birlikte çok sevdiğimiz hiçbir şeyi yapamıyorduk. 

Yakındaki UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin