Bir Bardakla

54 35 85
                                    

Birden gördüğüm bir kabus yüzünden yerimden sıçradım. Güneş doğmak üzereydi. Camları kapattım ve bir bardak su almak için yan tarafıma döndüm. Aras yanımda yatıyordu. Ne ara buraya gelmişti?. Çilen'in yan tarafında yatıyordu. Her neyse şuan acayip susadım.Aras'ın üzerine düşmeden bardağı alayım derken Alllaahhh.Bardak parmaklarım arasından kayıp,Aras'ın üstüne düştüü. Aras birden sıçrayınca bakışlarımız buluştu. Ben gene gereksiz heycanlanıp gözlerimi kapattım. Aras birden sessizce gülmeye başaladı. 'Seni öpmeyeceğim merak etme' dedi. Bu ukala tavrından sinirlenip birden 'Öpemezsin zaten,hem senin burda ne işin var?' deyince o da 'Sen sabah uyanıp üzerime su dök diye' dedi. Allah'ım bu çocuk beni delirtmeye mi çalışıyor. 

Buket ve Çilen'de uyanmış kıkırdıyorlardı. Birden kendimi çekip onlara döndüm. 'Ne oldu,neye gülüyorsunuz?'deyiverdim.Neye güldüklerini biliyordum tabi ama.

'Hiiç,neye gülcez canım çok güzel bir rüya gördüm de ben.'dedi Çilen. Buket'e döndüğümde 'Bende aynı rüyayı gördüm de'diyince istemsizce gülüp he he bakışı attım.

Hep birlikte kalkıp kahvaltıya indik. Kahvaltı çoktan hazırdı.Herkes yerlerine oturdu. Buket çaylarımızı doldururken Işık annem de Aras'a birşeyler soruyordu. Öğrenip napcaksa. Bu çocuğun neyini merak ediyor. Ben kısa özetliyim, Ukala Sapık .Evet harika oldu cidden. Telefonuma da böyle kaydedeyim. Dün telefon numarasını vermişti. Bir anda telefonu alıp elime Ukala Sapık diye düzelttim. Sonra birlikte kahvaltı edip,oturma odasına geçtik. Yarın sabaha kadar benimleler. Akşam olup,güneş batıncaya kadar evde birşeyler yapıcaz. Daha sonra dışarıya çıkıp gezicez. 

Çilen ve Buket birbirine bir şeyler gösterip sırıtıyorlardı. Ben öyle boş boş duvarı izliyorum, Aras'ın da bakışları beni izliyor,hissediyorum.Öylece saatlerce oturduktan sonra hava kararmak üzere olunca gidip üstümü değiştirdim. Saçlarımı dağınık bir topuz şeklinde topladım. Ayakkabılırımızı giyip dışarı çıktık.

'İlk limana mı gitsek. Ben bayadır gitmiyorum' dedi Buket. Hepimiz olur anlamında kafamızı sallayıp limana doğru yürümeye başladık. Bir yarım saat orda durduktan sonra Çilen 'Ya hadi biraz kafa dağıtalım,bildiğim çok iyi bir bar var.' dedi.

'İyi gidelim,bir şeyler içer kalkarız' dedi Aras. Aslında gitmek istemiyordum ama, gitmek zorunda kaldım. Aman gideyim nolcak.

Barın kapısının önünde durduk. Çilen 'çatıya çıkıp oturalım orası daha sakindir' dedi. Merdivenlerden çatıya çıktık. Barmen içecek bir şeyler getirdi. Gidene kadar bir bardağı anca içmiştim. Aras,Çilen ve Buket ise maşallah bütün dükkanı içmişlerdi resmen. Ben o bir bardakla iyi olmuştum. Diğerlerini bilmiyorum,onlar ne haldeler Allah bilirdi.

(Aras'ın Anlatımıyla)

'Bu kız bir bardakla nasıl bu hale geldi ya' dedim kollarımda Ela'yı tutarak. Sürekli pinhani şarkıları söylüyordu. 

Bir yandan 'beeğhn varyha seeeğiniiii çooğk beğhndim. Çok datlusuuun. Yiaa amaaaağ şen,biz sevgili mi olsak senle' diyip duruyordu. Bir bardak içmişti sadece ya bu kadar nasıl sarhoş oluyor bu kız. Bünyesi çok zayıfmış harbi. Sarhoşken insanlar gerçek hissettiklerini söyler derler de bu kız beni seviyor olamaz herhalde. Yani fena olmazdı sevseydi ama,yok ya sarhoş ne dediğini bilmiyor olm topla kendini. 

'Ya abi hastaneye mi götürsek,böyle eve mi götürücez' dedi Buket.Çilen de onaylayıp 'aynen abi kız bize emanetti bu şekilde kesinlikle eve götüremeyiz.Aras senin eve götürelim' diyince kucağımda Ela'yla birlikte 25 dakika uzaklıktaki evime doğru yürümeye başladık. 

'Kıpırdanmasa daha rahat götürücem ama zayıf olmasına da çok şükrediyorum. Yoksa yanmıştık valla hahaha.' diyip gülünce omzuma iki yumruk yedim. Benim kuzenlerim şu kızı mı koruyorlar.

'Yazıklar olsun,şu kızı bana mı tercih ediyorsunuz hıh.'diyip trip atmaya başladım. İkiside bir kahkaha atıp yürümeye devam ettiler. 

'Bu kız benimle aynı grupları dinliyormuş' dediğim an ikiside birden 'OOoooooooo ' diyince isteksizce gülümsedim. 

'Şimdide koca yaşlı şişko dünyayı mı söylüyor  bu kız ahshahhshf,hadi bizde söyleyelim' diyince ikiside bunu bekliyormuş gibi bomboş sokakta bağıra bağıra söylemeye başladılar. Bende onlara katıldım.


Koca yaşlı şişko dünya; 

 Ben dağıttım evini sen erittin beynimi 

 Gel anlaşalım senle ver gözümün ferini geri 

Dakikalarca bu şarkıyı söylerek evin önünde durduk. 

'Çilen şu cebimde anahtarlarım var,onları alıp kapıyı açıversene' dedim. Çilen başta anlaamamış gibi durup sonradan anahtarları alıp kapıyı açtı. Ela'yı yatağıma götürüp yatırdım. Buket'i odaya çağırıp,'Şu kıza benim dolaptan uygun bir şeyler verin' dedim.

Gelip hemen bir şeyler bakmaya başladı. O sırada ben oturma odasındaki koltuğa,bir yastık ve çarşaf serdim. 

Tam uyumak üzereyken, banyodan sesler gelmeye başladı. Kalkıp,banyoya doğru yürüdüm. Ela gerçekten çok kötü olmuştu ya. Keşke içirmeseydik. Off benim aklıma. Kız kusuyordu. Gidip karnına ve başına elimi koydum. Saçlarını beline doğru attım. Sonra birden ayağa kalkıp duşun başlığını elime aldım. Duşa kabine Ela'yı sokup,suyu açtım. Güzelce bir duş aldıktan sonra giyecek bir şeyler daha verdim. O onları giyerken papatya çayı hazırladım. Midesine iyi gelir. 

Yürüyemecek kadar halsizdi,tam düşmek üzereyken tutup balkona çıkardım. Yumuşak minderlerin üzerine oturtup çayını uzattım. Başını göğsüme yasladı. 
'Teşekkür ederim' dedi. Anlam veremeyerek  'nE' dedim.

'Benimle ilgilendiğin için saol.Evinde kalmama izin verdiğin için,kıyafetlerini verdiğin için' dedi. 

'Asıl ben senden özür dilerim.Onları içmene izin vermemeliydim. Baksana şu haline' dedim mahcup bir sesle.

'Ahahah. Ben istemesem içmezdim. İlk defa içtim ve bence birdahakine daha fazla içmeliyim tadı çok güzeldi' dedi halsiz ve güler yüzünün arasından.

'Yha kızım sen deli misin şu halini görmüyor musun,eve kadar seni taşıdım. Bir bardak içince bu hale geldin nolursun çok fazla içme. Birdaha hiç içme sen. Meyve suyu,kola,soda felan iç sen' dedim gülerek.

'Bu anda kalsak ya. Sabah olmasın. Şurda şöylece oturalım.' dedi. Gözlerimiz buluştu. 

----------------


Sarhoş karakterlerimizin yolda söyledikleri şarkıı jsjsjsjss. Efsane ya ben bayılıyorum şu şarkıya. Bu aralar ben çooğk fazla şarkı dinlemeye başladım. Rahatlatıyor mu bilmiyorum ama sjsjsjsjs.

Sizce artık Ela ondan bir şeyler hissetmeye başladı mı kiiiiğ. Açılıyor mu şuan. Tabi bizim oğlanımız biraz gıcık anlamıyormuş gibi yapacağa benziyor. Bakalım neler olacak.

Oy yapıp yorum verin jssjsjsjsjsjsjss 

♥♥♥♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yakındaki UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin