Kaşığa hafifçe üfleyip ağzıma götürdüm. Sıcaktı ama bu yememe engel değildi Lenayla uzun bir oyunun sonunda yemeğe oturmuştum. Kolum hala aynıydı. Bir şey olmamıştı. Bir yandan yemeğimi yiyip bir yandan sürekli kolumu izliyordum. Boş yere paranoya olmuştum. Yoktu bir şey olmayacaktı da. Pilavdan bir kaşık aldım annem çok güzel yapmıştı. Gözüm ondan yine koluma kaydı. Siktir! Ne! Yazı beliriyordu!
Gözlerim iyice açıldı yavaşça devamı geliyordu kaşığı bıraktım ve hızla sandalyeden kalktım. Sakin belli etme.
"Görkem?" Anneme döndü bakışlarım hemen ardından koluma devam ediyordu. Gözlerimi kapatıp açtım hala devam ediyordu anneme döndüm.
"Şey çok acil bir şeyi Ece'ye atmayı unutmuşum da aklıma geldi." İnanmayarak baktı bana umursamadan hızla döndüm ve odama koşarak çıkmaya başladım. Kalbim çıkmak istercesine atıyordu söveyim yazı beliriyordu kolumda kapıyı hızla açıp kapattım ve kapıya yaslandım.
Telefonuma uzandım ellerim titriyordu Ece'yi arama tuşuna bastım. Bağırmak istiyordum elimi ağzıma götürüp ısırdım sakin, sakin, sakin. Telefonun açıldığını görmem ile kulağıma götürdüm.
"Ece." bağırmamaya çalıştım ama sesimi tutamadım.
"Noldu?"
"Yazı beliriyor kolumda bayağı harf harf geliyor." sesim inceledi.
"Ne, ne, ne! " sesi kesildi.
"Sen oha dur tepki veremiyorum." yere doğru kaydım kolumda harfler belirmeye devam ediyordu.
"Şaka mı bu delirdim mi ben?"
Eğer ki bir daha geldiğind
" Sen dur bir dakika. "telefon kapandı kulağımdan çektim. Tekrar çalmaya başladı görüntülü arıyordu. Açtım.
" Kolunu göstersene. "kamerayı çevirdim. Yüzü öyle bir hal aldı ki. Rengi attı.
" Şaka yapıyorsun! "Bu aptal şey nasıl gerçek olabilirdi. Kesin delirmiştim kesin nefes alış verişlerim arttı.
" Hey Görkem sakinleş. "nefes alışverişlerim iyice arttı. Panik atağım vardı ve şu an kriz geçirmek üzere olduğumu anlamak zor değildi. Telefonu bıraktım.
" Görkem beni dinle nefesini düzene sokalım tamam mı? Korkacak bir şey yok. Sakinleşmelisin. "telaşla söylediği cümle kafamda yer edinmemişti korkacak bir şey vardı. Devam eden bir yazı vardı kolumda bunu biri yazıyordu. Koluma baktım. Devam ediyordu.
Eğer ki bir daha geldiğinde yine görememiş olursam diye y
" Görkem nolur bak sesime odaklan. "bacaklarımı kavradım ve sıktım.
" Sesime odaklan korkacak bir şey yok tamam mı ben yanındayım. Hatta geliyorum yanına. "oturduğu yerden kalktı.
" Dur dur. " derince nefes alıp verdim.
" İyi olacağım gelme. "
" Emin misin? "
" Evet. "
" İyi gözükmüyorsun. "çünkü değildim. Ama yok korkacak bir şey yok, yoktu. Bir süre nefeslerime odaklandım yavaşlıyordu.
" Biraz daha iyiyim."
"Bak yanındayım tamam mı? Gelirim kendini kasma yani." içimde ki his gitmese de en azından daha iyiydim.
"Ece iyiyim." telefonu aldım ve koluma baktım.
Eğer ki bir daha geldiğinde yine görememiş olursam diye yazıyorum
UĞRAŞMA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün, Üç Sonbahar
Teen FictionBir efsaneye göre ruh eşini bulma ihtimalin zor olduğu zaman Tanrı'nın ilahi bir dokunuşu ile birbirine bağlı olan ruhlar için bir mucize gerçekleşiyordu. 18 yaşını geçen mucizeye tanık olacak bazı ruhlar bağlanıyordu birbirine. Zaman, mekan her şey...