Mi Hermosa familia

503 18 8
                                    

ik zal de familie Rodrigeuz even voor stellen, de familie Rodrigeuz bestaat uit Violeta Rodrigeuz, Leon Rodrigeuz, Steffie Rodrigeuz en Mandy Rodrigeuz.

Hallo ik ben Violetta Rodrigeuz, ik heb een hele lieve man Leon Rodrigeuz en ik ben moeder van twee prachtige kinderen twee dochters een van 14 en een van 8

Hallo ik ben Leon Rodrigeuz,  ik heb een lieve vrouw Violetta Rodrigeuz we hebben vroeger veel up's en down's gehad maar nu hebben we twee prachtige dochters, Steffie van 14 en Mandy van 8

Hoi ik ben Mandy Rorigeuz en ik ben 8 (steekt 8 vingers op) mijn papa en mama heten Leon en Violetta en mijn zus heet Steffie en zij is 14 jaar (probeert 14 vingers op te steken en roept naar haar moeder dat ze geen veertien vingers heeft) en ik ben op 8 Januari jarig

heey ik ben Steffie, ik ben 14 en heb een zusje van 8 Mandy en heb twee ouders ik zit op studio on beat hier zaten mijn ouders vroeger ook op, mijn zusje zit op de basisschool voor dans en zang en nog meer eigenlijk het zelfde als wat wij doen alleen dan op een lager niveau dan wij, en ik ben op 26 mei jarig.

Pov Violetta

"Steffie schiet op anders komen we te laat en zet die computer nou eens uit dat had ik je een uur geleden al gevraagd" "ja mam" "nou op schieten dan over 10 minuten beneden" ik liep de kamer van Steffie uit naar de kamer van Mandy "nee papa die moet mee" "nee Mandy die laat je thuis" "mama mama ik mag van papa beer niet mee nemen" Mandy kwam naar mij toe gerent "neem die maar mee Mandy" "dankje mamie ik hou van je" "ik ook van jou schatje ga maar gauw naar beneden" "Leon ga jij is bij je dochter kijken of ze zich aan kleed, dan ga ik naar beneden" "ja is goed" we liepen allebij de kamer uit ik naar beneden en hij naar de kamer van Steffie, zoals gewoonlijk hoorde ik Steffie weer schreeuwen dat hij weg moest gaan. "Mama mama" "ja lieverd" "we gaan toch naar tante Francisca en oom Marco" "ja maar we gaan eerst opa ophalen en daarna gaan we naar tante Francisca en oom Marco, maar als je zus nou op zou schieten zouden we kunnen gaan" "zal ik haar anders gaan halen mama?" "nee doe dat maar niet maar ga maar vast in de auto zitten ik ga je zus wel halen" "oke is goed mama" "Mandy doe wel je jas en schoenen aan" "oja oeps vergeten" ik liep weer naar de kamer van Steffie "schat zet jij Mandy vast in de auto dan kom ik zo met Steffie" "ja is goed hoor" hij liep naar beneden en ik liep naar de kamer van Steffie, ik klopte op de deur en liep naar binnen "hey lieverd ben je klaar dan kunnen we gaan" "ja ik ben klaar maar mag ik mijn laptop en de tablet meenemen" "ja hoor maar kom nou want pap en Mandy zitten al in de auto" "ja ik kom" en samen liepen we naar de auto en reden we naar mijn vader.

Heey lezers,
Zouden jullie willen zeggen hoe jullie dit boek vinden want dan schrijf ik verder.
xxx

Mi Hermosa familiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu