05- weet geen titel

214 8 2
                                    

Pov Steffie

Mijn droom kwam uit JORN KUST ME (zie media) dit is gewoon niet te geloven, iedereen stormde het podium op voor het finale nummer Jorn zei nog snel 'ik hou van je' en liep toen naar de andere jongens. Lodo stoote mij aan "heey zie je wel dat hij van je houd" maar ik kon niks terug zeggen want ik moest inzetten dus zongen we met z'n alle het finale nummer. Toen het finale nummer was afgelopen liep iedereen het podium af naar de kleedkamers na een paar minuten was iedereen klaar en was het half negen dus ging iedereen naar huis natuurlijk ging ik nog op zoek naar Kim, Marieke en Jorn, Kim en Marieke vond ik het eerste omdat die bij mijn moeder stonden "boe" "aah heey schatje" "heey hoe is het" "goed hoor ga je straks anders nog even mee naar mijn huis als het mag van mam" "ja hoor tuurlijk" we liepen met z'n alle naar mijn huis toe, we liepen naar binnen en we werden verrast door mijn ooms en tantes "Stieffie" riep Lieke vanuit de andere kant van de kamer "aah daar heb je de tortelduifjes" zei mijn tante Francisca "ja inderdaad Fran" ik liep naar mijn tante en Lieke toe en zette Lieke op mijn schoot natuurlijk kwam Jorn langs mij zitten "jullie zijn zo schattig samen" zei ze "ja kan wel maar ik had het echt niet verwacht dat hij het op z'n manier zou doen" F."lief toch heeft waarschijnlijk van je vader"

S. "hoezo"

F."nou je vader vroeg je moeder op bijna de zelfde manier"

S."echt" ik keek naar Jorn

J."ja kan wel"

S."heey blijf je anders slapen"

J."ja is goed, maar waar slapen Kim en Marieke dan"

S."heey wie heeft er hier een tweepersoonsbed"

J."ja jij maar waar slapen hun dan" S."op de matrassen misschien"

J."oja sorry ben niet zo slim"

S."ben je wel want je bent mijn vriendje, maar zullen we naar boven gaan Kim en Marieke zijn daar al"

J."ja is goed" we liepen naar boven en toen we op mijn kamer kwamen zagen we dat Marieke en Kim de show terug aan het kijken waren dus kwamen we er bij zitten toen hij af was gelopen gingen we in bed liggen en we vielen daarna al snel in slaap

Heey lezers
Hier is weer een hoofdstukje ik hoop dat jullie hem leuk vinden sorry dat hij zo kort is maar heb niet veel tijd en wou wel wat updaten maar blijf lezen en druk op dat leuke sterretje
Xx

Mi Hermosa familiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu