Pov steffie
Ik werd wakker van mijn wekker, ja je zal wel denken moet ze nou nog naar school maar ja ik moet nog naar school om te repeteren. Ik hoorde allemaal bekende stemmen beneden dus rende ik als een gek naar beneden toen ik beneden kwam kon ik niet goed zien wie het was maar toen zag ik het "MARIEKE KIM" ik rende als een gek op Marieke en Kim af "aah wat doen jullie hier" "je moeder had ons vorige week gebelt en verteld dat jij na kerst een show had van de studio en daar zeiden we geen nee tegen" zei Marieke "waneer zijn jullie geland" "om 7 uur vanochtend" "aah daarom werd ik om 6 uur wakker want ik hoorde Mandy weer schreeuwen, trouwens waar is Mandy" "die is al naar school" zei mijn vader, ik keek op de klok "ooh ik moet gaan ik moet nog repeteren" "Steffie wacht Marieke en Kim gaan mee" " ooh cool kom" we liepen met z'n drieën naar de studio toen we er aan kwamen hoorde ik de intro van ons finale nummer dus ik sprinte naar het podium gelukkig was ik net op te en zetten in ik zag dat Marieke en Kim naar binnen keeken dus seinde ik dat ze naar binne mochten komen en dat zag Diego dus liep hij naar hun toe.
Pov Marieke
We keken naar binnen en zagen dat Steffie seinde dat we naar binnen mochten maar voordat we naar binnen konden lopen kwam er een man naar ons toe gelopen "hallo meiden ik ben Diego zijn jullie vriendinnen van Steffie" "ja hoi wij zijn Kim" en ik wijsde naar Kim "en ik ben Marieke" "ooh hallo meiden loop maar naar binnen als jullie achter de leraren gaan zitten kunnen jullie wachten tot Steffie klaar is" "oke is goed" en we liepen naar twee stoelen die nog vrij waren na een tijdje kwam steffie naar ons toe gelopen "heey meiden hoe vinden jullie het tot nu" "echt heel leuk maar hoef jij nu niet te zingen" "nee ik heb nu even dansles en dan moet ik mijn solo" "ooh oke" er kwam een vrouw met rood achtig haar naar ons toe gelopen "zo Steffie ga je mee" zei de vrouw "ja hoor oja trouwens dit zijn Marieke en Kim" "hallo ik ben Camilla" "hallo ik ben Kim" en Kim gaf haar een hand "en ik ben Marieke" "meiden dit is dus Camilla zij is mijn danslerares maar ze is ook mijn tante" "echt ja komt ze vanavond dan ook" "MAM" er kwam een meisje met blond haar aan gelopen "ja wat is er Larissa" "heb ik nu ook dansles of heb ik zang" zei het meisje die blijkbaar Larissa heet "jij weet je rooster beter dan ik Larissa" het meisje liep een beetje geïrriteerd weg maar Steffie trok haar terug "meiden dit is Larissa zij is mijn nichtje" "hoi" zei ze "Larissa dit zijn Marieke en Kim" "ooh hoi ik ben Larissa, Steffie wil je me los laten ik heb euhm" ze keek op een blaadje waar allemaal vakken en tijden opstaan "ik heb zang doei meiden leuk jullie ontmoet te hebben" "doei" zeiden we en ze liep weg "Steffie ga je mee anders kun je alsnog niet oefenen" "ja hoor maar mogen Marieke en Kim ook mee" "ja hoor" "gaan jullie mee" "euhm ik ga eerst nog even naar de wc, waar is die" "langs het muziek lokaal" "oke dankje" ik liep naar de wc maar ik liep langs het muziek lokaal ik hoorde een bekent liedje dus ik ging binnen kijken, ik zag een paar jongens die het nummer zongen. Ze waren klaar en een van de jongens liep naar mij toe "hoi ik ben Jorn en dit zijn Mark, Steff, Lars en Max" zei de jongen die blijkbaar Jorn heet "ooh hallo ik ben Marieke ik ben een vriendin van Steffie" zei ik "ooh oke waar is Steffie eigenlijk" vroeg de Jorn "Stefgie is met Camilla haar solo nummer door nemen" "ooh oke heey maar kan jij ook een beetje zingen" "ja ik vind van wel hoor" "nou laat dan een stukje horen en dan begelijden wij jou" "oke is goed maar dan ga ik eerst ga naar de wc" "ja is goed hoor maar weet je een nummer" "euhm underneaht it all" "ja is goed tot zo" ik liep het muziek lokaal uit en liep gauw naar de wc daarna liep ik weer terug naar het muziek lokaal.
"Oke wij zetten in en dan begin jij te zingen" "oke is goed" Jorn en zijn band zette in en ik begon te zingen.
"Wow dat was echt goed" zei Jorn "ooh dankje, maar ik ga weer naar Steffie" "jow is goed, doei" ik liep gauw het muziek lokaal uit en liep terug naar Steffie en Kim.
*paar uur later bij Steffie thuis*
Pov Steffie
"Steffie lieverd pak dit is even aan" "ja mam" ik stond op en gaf snoesje aan Marieke, ik liep naar mam toen en pakte het eten aan wat ze had gemaakt voor bij het groumetten "zet dit op de tafel en een beetje snel want iedereen kan zo komen" "ja mam" "mama mama" Mandy kwam aan rennen met haar communiejurkje (ze heeft de communie gedaan met groep 4 uit het dorp van z'n normale school) en haar feest jurk "welke moet ik aan" "nou Mandy als je het niet weet ga je toch gewoon zo als je er nu bij loopt oftewel in je pyjama" zei ik een beetje plagerig "nou Steffie doe is aardig tegen je zusje" "nou sorry hoor" ik liep met de schaal vol eten naar achter en zetten het op de tafel 'auww' ik schrok me kapot omdat ik door Mandy tegen de tafel aan werd geduwd ik kwam met mijn hand tegem de warme groumet pan dus liep ik snel naar de kraan om mijn hand te koelen die ik had verbrand "Steffie wat is er lieverd" "nou Mandy duwde mij waardoor ik tegen de groumet pan aan viel met mijn hand waardoor ik hem verbrande" "Mandy waarom deed je dit" "om dat zij net stout deed tegen mij" "ja maar dan hoef je dit nog niet te doen" snauwde ik naar haar "Steffie alstublieft" "ja sorry hoor" en een beetje geïrriteerd liep ik weg terug naar de kamer waarom krijgt Mandy altijd haar zin dacht ik bij mezelf "heey Steffie wat gebeurde er net" vroeg kim. Ik legde uit wat er gebeurt was mar verder als dus kreeg Mandy haar zin weer kwam ik niet want ik hoorde opeens keihard "STIEFFIE WA BE NE"(Steffie waar ben je) "ik ben in de kamer Lieke kom maar" "vraagje wie is lieke" vroeg Marieke "dat is mijn hele schattige nichtje" "Stieffie hi ba da"(Steffie hier ben ik) "hallo Lieke kom maar bij Steffie op schoot" dus sprong ze bij mij op schoot.
Na ongeveer een half uur was iedreen er en konden we aan tafel we gingen eten en na een paar uur waren we klaar en ging iedereen nog in de kamer zitten. "Heey Steffie hoelaat begint morgen de show eigenlijk" vroeg mijn tante Lucinda "voor jullie begint hij om 7 uur maar de zaal is op vanaf half 7" "Stieffie zingen" vroeg Lieke "ja Steffie zingen" "hoezo begint het voor ons om 7 uur" "ooh omdat we ook nog een middag show hebben en die is om 2 uur" "aan oke". Na een paar uur ging iedereen naar huis en liep ik met Kim en Marieke naar boven we kleden ons om en viel op bed "heey maar heb jij dus morgen twee shows" vroeg Kim "ja inderdaad" "aah oke" we praten nog even wat over morgen en viellen daarna snel in slaap.
Heey lezers
Sorry dat ik er zo laat een hoofdstuk op zet maar ik had van het weekend geen tijd om te updaten want zoals jullie weten zou ik elk weekend probeeren om een hoofdstuk te downloaden.
Maar hier is het hoofdstuk hopelijk viden jullie het leuk dus druk op dat leuke sterretje en blijf lezen natuurlijk
Xxxx
JE LEEST
Mi Hermosa familia
Randomheey dit boek gaat over Violetta en Leon en hun kinderen Steffie en Mandy (de titel betekend mijn mooie gezin en in het engels my beautiful family)