Pov lodovica
"Steffie Steffie word wakker slaap kop" "he wat oh hoi lodo" "Goedemiddag slaapkop" "he hoezo Goedemiddag" "Steffie het is al bij na middag nou oke het is 11 uur maar als nog" ze keek me met grote ogen aan en sprong als een gek uit bed toen ze mij goed zag staan merkte ze pas dat ik snoesje vast had "jij ook goedemiddag zoals Lodo zei snoesje" "miauw" ze liep als een gek naar haar kleding kast en pakte haar spullen voor de show. Na een paar minuten was ze klaar en liepen we samen naar beneden, beneden zaten twee meisjes die ik toestraks nog niet gezien had "heey Kim heey Marieke, wat zijn jullie aan het doen" "aan het leren we hebben volgende week toetsweek als we weer terug gaan" "aah oja lodo dit zijn Marieke" ze wees naar een meisje met blod haar "heey jij heet toch Lodovica" "ja maar noem me maar Lodo zo noemt iedereen me" "oke Lodo" "en dit is Kim" ze wees naar een meisje met rood achtig haar "heey ik ben Kim" "heey ik ben Lodovica maar noem me maar Lodo" "oke" "heey Steffie ga je mee want we moeten nog repeteren" "ja is goed, Kim Marieke komen jullie straks ook nog naar de studio" "weten we nog niet, want we moeten nog best veel leren" "oke kijk maar we zien jullie anders wel" "Steffie kom nou" ondertussen was ik al naar de deur gelopen "ja ik kom ze kwam naar ne toe en liepen we samen naar de studio.
*onderweg naar de studio*
"Heey Steffie wat vind je nou eigenlijk echt va Jorn want he zegt wel dat je hem niet leuk vind maar ondertussen" toen ik dat zei keek ik haar met een dom gezicht aan "daar gaan we het niet over hebben Lodo" "aah Steffie toe nou ik weet ook wel dat je hem leuk vind en je weet ook dat ik Steff leuk vind dus mag ik ook best weten wat jij nou van Jorn vind" "nou oke..." "nou komt er dan nog wat" "ok hij is super leuk en er gaat geen minuut voorbij dat ik niet aan hem denk" "aah dat is zo schattig" "ja oke Lodo maar hoe is het nou tussen jou en Steff eigenlijk" "goed hoor we hebben volgende week een afspraakje" "aah super leuk" ondertussen waren we al bij de studio aangekomen en liepen we naar binnen we hoorden de muziek van Mark en Larissa en liepen dus naar het podium.
"Heey meiden hoe is het" vroeg Diego "heey Diego met ons is het goed hoor welk nummer komt hierna" "euhh het nummer van Larissa, dan jullie nummer, dan jou solo Steffie en dan het finale nummer" "oke zullen we dan even ons nummer door nemen" "ja hoor is goed" "dus liepen we naar het muziek lokaal, gelukkig was er niemand dus konden we gelijk beginnen waar door we bijna alle nummers doornemen. Na een paar minuten kwam Violetta ons halen voor ons nummer dus we liepen naar het podium en begonnen te zingen daarna begon Steffie en toen met iedereen het finale nummer.
Toen alles klaar was wouden de leraren nog wat zeggen dus kwam iedereen naar het podium.
"Oke allemaal jullie hebben net alle nummers gezongen we hebben nog 2 uur tot de eerste show dus jullie kunnen 1 uurtje even iets voor jullie zelf doen als jullie dan zorgen dat jullie rond 1 uur terug zijn dan hebben we genoeg tijd maar Steffie jij miet beginnen met je eerste solo nummer dus als jij zorgt dat je om kwart voor 1 hier bent dan kunnen we je klaar maken" zei Diego "ja is goed ik zal er zijn" zei Steffie, Diego was klaar met zijn speach dus vroeg ik of we met z'n alle naar de karaoke bar "ja is goed hoor" zeiden de meiden en jongens "ik kom zo naar de karaoke bar ik ga eerst nog even naar huis om te vragen of Marieke en Kim ook mee gaan" zei Steffie "ja is goed hoor" dus liepen we naar de karaoke bar en Steffie liep naar huis "tot straks" riep ze nog en we liepen naar de karaoke bar.
Heey lezers
Weer een hoofdstukje ik heb bjj mijn boek staan waar het over dat ik elk weekend een nieuw hoofdstuk er op zet maar daar ga ik me niet meer aan houden want dat lukt gewoon niet met school en andere dingen maar blijf lezen en natuurlijk op dat leuke sterretje klikken
Xx
JE LEEST
Mi Hermosa familia
Randomheey dit boek gaat over Violetta en Leon en hun kinderen Steffie en Mandy (de titel betekend mijn mooie gezin en in het engels my beautiful family)