Nagumo Haryua x Reader

1.4K 24 9
                                    

Na zamówienie:

Gatunek: Lemon (coś co lubię 😏)

Relacje Miłość

Mam nadzieję że nie będzie przeszkadzało to że przez pewien czas będę pisała z pierwszej osoby😚

Pov's reader
W ten weekend cała ludność Sun Garden miała jechać na jakiś obóz w plenerze. Jako że ja jak i mój chłopak Nagumo nie lubimy takich rzeczy jako jedyni zostaliśmy sami. Miałam dziwne przeczucie że ta noc będzie inna niż zwykle. Jak jeszcze wszyscy się przygotowywali do wyjazdu poszłam do łazienki i się wykąpałam dokładniej niż zwykle i ogoliłam każdy skrawek swojego ciała tak, abym była gładka niczym niemowlę. Po półtorej godzinie spędzonej pod prysznicem ubrałam się w jasne jeansy z dziurami i miętowy top na ramiączka

 Po półtorej godzinie spędzonej pod prysznicem ubrałam się w jasne jeansy z dziurami i miętowy top na ramiączka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Włosy rozczesałam i zostawilam rozpuszczone. Jak definitywnie skończyłam swoje przesiadywanie w łazience wszyscy już siedzieli i wyczekiwali na godzinę 18 aby wyjechać. Została godzina gdyż była 17

17.50
Wszyscy zbierali się już ze sowimi bagażami i zajmowali po kolei miejsca w busie. Równo o 18 ruszyli spod budynku a ja i Nagumo mieliśmy całą placówkę dla siebie. Było pusto nie było nikogo prócz nas.
-W takim razie co robimy? - spytałam w drodze z podwórka do budynku
-Pewnie to co zawsze, czyli grać - powiedział zakładając ręce na karku
-Ugh a możemy porobić coś innego? - spytałam z wyczuwalnym znudzeniem
-Najpierw pogramy a później coś się wymyśli - pocałował mnie w czoło i ruszył przodem
-Mhm - dogoniłam mu kroku i weszliśmy do jego pokoju gdyż tam była konsola. Graliśmy w jakąś strzelanke chyba ze 3 godziny. Tak się wkręciłam w grę że nawet nie zauważyłam jak ten czas szybko zleciał. W pewnym momencie przegraliśmy.
-No niee - opadłam na łóżko kładąc dżojstik obok swojego uda.

W takim bądź razie narracja trzecioosobowa
W pewnym momencie nie słyszałaś już muzyczki typowej dla gry a Twój dżojstik został przez niego zabrany i odłożony na komodę. Następnie zawisną nad tobą patrząc ci głęboko w oczy co nie było do niego podobne.
-W takim razie co robimy? - spytałaś.
Ten odpowiedział ci tylko pocałunkiem który ty pogłębiłaś i oplotłaś swoje ręce na jego karku a on swoje na twoich biodrach. W przeciągu chwili znaleźliście się w pozycji siedzącej, więc dla wygody usiadłaś mu na biodrach, a wasze pocałunki z każdą chwilą były coraz głębsze i namiętniejsze. Nie wyglądaliście tak jakbyście się mieli od siebie oderwać, a raczej kontynuować i przejść o krok dalej. Po jakimś momencie pozbyłaś się jego bluzki na co odpowiedział ci tym samym i również pozbył się górnej części twojej garderoby. Na jego szczęście nie miałaś na sobie stanika co sprawiło że miał łatwy dostęp do twoich piersi. Pocałunkami schodził coraz niżej od żuchwy po obojczyki aż w końcu doszedł do piersi. Kiedy je całował wydawałaś z siebie ciche jęki rozkoszy bawiąc się w tym czasie jego paskiem od spodni. W pewnym momencie przejęłaś dominację i pchnęłaś chłopaka na poduszki zaczynając całować go po ustach schodząc tak do torsu na którym zostawiałaś krwawe ślady. Pomimo iż Nagumo się podobało jego męskie ego nie pozwalało na to abyś ty miała dominację i przeżucił cie tak że teraz to ty byłaś pod nim. Nie był ci dłużny i też zostawał krwawe ślady na twojej szyi, obojczykach i brzuchu. Pomogłaś mu pozbyć się jego spodni natomiast on twoje zerwał z ciebie razem z majtkami. Znowu zaczynając od ust schodził Pocałunkami coraz niżej po drodze zostawiając krwawe i mokre ślady. W końcu doszedł do twojej kobiecości i tam składał przyjemne pocałunki połączone z językiem. Takie jego zachowanie spowodowało u ciebie głośniejsze już jęki rozkoszy jaką cie w tym momencie obdarzał. Po chwili pozbył się i swoich bokserek po czym wyją z szuflady szafki nocnej prezerwatywe i ją nałożył. Następnie wszedł w ciebie całą długością na co dostał od ciebie głośny jęk. Nie ruszał się by przyzwyczaić cie do uczucia wypełnienia. Kiedy dałaś mu znak w postaci ruchu biodrami to zaczą się ruszać w przód i w tył wchodząc i wychodząc z ciebie całą swoją długością. Z ciebie wychodziły raz cichsze raz głośniejsze jęki rozkoszy. W pewnym momencie złapał cie za ręce i położył na lini bioder. Doszliście mniej więcej w tym samym momencie uciszył on to pocałunkiem. Podczas szczytu ścisnęłaś mocniej jego ręce i jęknełaś mu prosto w usta. Kiedy i on już doszedł wyszedł z ciebie powoli i wyrzucił zużytą prezerwatywe do kosza. Następnie położył się obok ciebie przykrywając was kocem i wtulił od tyłu do twoich pleców.

Jej mam w końcu swój pierwszy lemon za sobą hehe Mam nadzieję że wam się podobał i że mniej więcej zrealizowałam twoje zamówienie. Tak wstawiam dzisiaj drugi gdyż trzeba nadrobić jakoś te zaległości no nie? W takim razie See you later heh❤️

Inazuma Eleven ||One Shots😈❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz