( Bu bölümü medyaya koyduğum şarkıyla okursanız sevinirim canlarım :D )
- Ne ?? Nasıl olmuş ?? - Emir
- Bilmiyorum Emir.
- Napıcaz biz ?? - Emir
- Hastaneye gidelim. Durumlarını felan öğreniriz.
- Bence de hadi. - Emir
***
Hastanenin önüne geldik. Koşarak hastaneye girdik. Hemen danışmanın yanına gittik.
- Kerem'le Zeynep nerde ??
- Kerem'le Zeynep ?? - Danışma
- Az önce getirmişler. Kaza yapmışlar.
- He anladım. Bi saniye hemen bakıyorum.
- Hadi çabuk ol biraz. - Emir
Aradan 5 dk felan geçti bu kadın hala nerde olduklarını bulcak. Ohoooo çok işimiz var yemin ediyorum.
- Kaaaaaannnnnnnn. - Emir
- Noldu Emir ??
- Bak Kerem'le Zeynep deyip ameliyathanenin tarafını gösterdi Emir. Arkamı döndüğümde Kerem'le Zeynep sedyedeydi.
Emir'le birlikte koşarak o tarafa doğru gittik.
- Nereye götürüyosunuz onları diye sordum yanlarındaki doktora.
- Ameliyata alıcaz. - Doktor
- Durumları nasıl peki ?? - Emir
- Durumları daha belli değil. Ameliyattan sonra biz size bilgi vericez deyip ameliyathaneye girdiler.
Emir'le birlikte ameliyathanenin önündeki yere bağdaş kurup oturduk.
- Allah'ım biz sana ne yaptık ki bizi en yakın arkadaşlarımızla cezalandırıyosun. Ne olursun Allah'ım şu hastaneden Kerem ve Zeynep'le sağ salim çıkalım.
- Ya niye be niye. Biz niye hep burdayız ki. Kerem'le Zeynep neden ameliyathanede. Doğum günümde be doğum günümde de hastane de mi olucaktık Kaan. Biz böyle mi plan kurmuştuk he ?? Biz Kerem ve Zeynep'le olucaktık. Ama nerdeler şimdi onlar ameliyathanede. - Emir
Biz Emir'le kendi kendimize konuşurken arkamdan birinin bana dokunduğunu hissettim. Ayağa kalkıp arkamı döndüğümde arkamızda bir hemşire duruyordu.
Ayağı kalkıp arkamı döndüğümde bir hemşire arkamdaydı.
- Siz Kerem Bey ve Zeynep Hanım’ın arkadaşlarıydınız değil mi ?? - Hemşire
- Evet arkadaşlarıyız. Kerem’le Zeynep’e bir şey mi oldu yoksa ??
- Benim onların durumlarıyla ilgili bir bilgim yok fakat Kerem Bey ve Zeynep Hanım'ın kaza yaptığı arabada bir kutu bulunmuş ta ben de size vermem gerektiğini düşündüm diyerek elindeki kutuyu Emir'e uzattı hemşire.
- Peki teşekkürler. Emir
- Rica ederim deyip yanımızdan ayrıldı hemşire. Biz de Emir'le tekrar yere oturduk.
- Ne var içinde Emir ??
- Bilmiyorum ki. Açayım mı ?? - Emir
- Aç.
Emir kutuyu açmaya başladı. Kutunun içinden büyük bir oyuncak araba çıktı. Tabi ya Emir küçüklükten beri oyuncak arabaları çok sever. Hatta odasında hala bir sürü oyuncak araba var. Kerem'de unutmamış heralde. Zeynep'e söyleyip almışlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Yolum
Teen FictionElbette kolay olmazdı her şey. Hayat mı ? Zeynep için her zaman adil değildi! Ölüm adil değildi mesela, ayrılık adil değildi ama sıra aşka gelince... Kim bilir belki hayat onun içinde aşka dair adil olabilirdi. Ya o aşkı bulup Kerem'le birlikte hay...