Arka bahçede derin düşüncelerimle otururken birden akşam yemeği için kapının önünden annem seslenmişti.
- Hadi mavi yemeğe !
Oysaki yemek bile istemiyordu canım sadece Taha öğretmenin söylediği sözü beynimin içinde yankılanıyordu. Oturduğum yerden ayağı kalktım ve yürümeye başladım sanki o arka bahçeden bizim evin önüne çıkan boş koridorda hapishanedeki volta atan psikopatlar gibi yürüyordum başım önde hafiften kaşlarım çatık ve eve girer girmez ben yemek istemiyorum diye masaya yumruğumu vurup tavrımı sergileyecektim. Ergenlik tavırları işte ama evde evin reisi vardı babam. babam çok sinirli bir yapıya sahipti ve bir o kadarda otoriter, her şey istediği gibi olurdu bir Nazi kampı gibiydi. Bütün işlerin saatleri vardı asla o saatlerden şaşmazdı mesela akşam yemeği saat 20:00 da hazır bir şekilde masaya ailecek otururduk. kahvaltıda sabah saat 07:00'de hafta sonu bile hazır olup kahvaltıya başlanılır dı. yani muntazam bir şekilde her şey nizami işlerdi. Elimi yüzümü yıkadım ve masaya oturdum ters işleyen bir şey vardı sanki babam iki kere öksürdü ve dişlerini sıkarak- Kalk masadan şimdi afiyet olsun sana!
Dedi-Neden (dedim)
-Saat 20:07 sanırım sen 7 dakikada yemeğini yemiş olmalısın
Babamın böyle sert bir tavırla demesiyle. Annemin üzüntüsü çaresizlikle bana bakan gözlerinin 2-3 saniye ile son bulmuştu. Ve sofradan kalktım odama çekildim. Bir tur anahtarı çevirerek kapımı kitledim. Babama kızmalı mıydım?
Düşünmem lazımdıfakat babam bana zamanın ne kadar acımasız olduğunu anlatıyordu sanki. Biranda odamın sessizliği kulaklarımda çığlıklar oluşturmasına sebep oldu, nedense Aytül teyzenin baktığı fal aklıma geldi bilgisayarımı açtım ve internet arama motoruna fal nasıl bakılır diye yazdım. Çıkan bir sürü reklamlar vardı ama hiç bir sayfaya girmedim öylesine göz gezdiriyordum. Başka bir alan başka bir site dikkatimi çekmeye yetmişti, astral seyahat diye birşey yazıyordu önce böyle indirimli seyahat sitelerinden biri zannettim içine girdim.
Karşılaştığım tabloda kala kalmıştım.
Astral seyahat: ruhun bedeninizden kısa süreliğine ayrılarak farklı bir boyuta taşınmasına denir diye bir tanım okudum.
Bir anda içime bir ürperti geldi yutkundum şaşkınlıkla kaşlarım kalktı ve göz bebeklerimin büyüdüğünü bile hissedebiliyordum. Peki nasıl olur da ruh bedenden çıkabilirdi, anca bilim kurgu filmlerinde görülebilirdi. Ruh bedenden ayrılırken İnsan canı acıyor muydu peki ? Ama astral seyahattı uygulamak için bir sürü teferruatı vardı bu olayı daha derin bir şekilde incelemek ve araştırmak için daha sonra bakacağıma karar verdim. Bu siteyi sık kullanılanlara aldıktan sonra sitenin altındaki yorumlar dikkatimi çekti site kullanıcılarından bir tanesi yorumu : " TELEKİNEZİ , TELAPATİ TELEPORT arkadaşlar bu 3 olay Astral seyahat tan bin kat daha ilgi çekici ve mutluluk verici bir şey" diye yorumu vardı. Buda benim dikkatimi çekmişti. Yeni bir sekme açıp arama motoruna telekinezi nedir diye yazdım. Çıkan tanım
Telekinezi: Telekinezi terimi Yunanca "uzak" anlamındaki "tele" sözcüğü ile "hareket" anlamındaki "kinesis" sözcüklerinden türetilmiş olup, metapsişikçilerce var olduğunu öne sürdükleri "fiziksel medyumluk yeteneğine sahip bir insan tarafından eşyaların el veya bilinen diğer araçların yardımı olmaksızın uzaktan hareket ettirilebilmesi paranormal olayını adlandırmak üzere kullanılmaktadır.Sanırım bulmuştum beni artık diğerlerinden ayıran özelliğimi. Bu olaya umarsızca davranamayacak tım. Merakım cesarete dönüşüyordu artık bendeki beni kısa bir süre zarfında bulacağıma artık inanıyordum. Bir psişik olay beni bu kadar yücelteceğini inanmazdım. Merakla hemen diğer internet sekmesine. Telapati yazdım çıkan sonuç.
Telapati: Telepati ya da uzaduyum, bireyler arasında bilinen beş duyunun yardımı olmaksızın gerçekleştiği ileri sürülen bilgi aktarımıdır. Bir başka deyişle, telepati parapsikolojide incelenen paranormal bir yetenek olup, bireyler arasında duyular-dışı algılama yoluyla düşünce, fikir, duyum veya imajların aktarılmasını sağladığı ileri sürülen tesir irtibatıdır.
Telepatide, alıcı ve verici olmak üzere en az iki kişi vardır. Tesiri gönderen ya da düşüncesini yayan, gönderen kimseye verici (agent), gönderileni almaya çalışan kişiye alıcı denir. Telepati yeteneğine sahip bazı" alıcı" telepatların diğer insanların zihinlerini okuma yeteneği oldukları söylenir.Ardından diğer internet sekmesine teleport yazdım çıkan sonuç.
Teleport: IŞINLANMA
Kısa ve özdü iyi bir konsantre ile istediğin yere ışınlanabilecek idim.
Bu iş eğlenceli bir o kadarda tedirgin edici bir hal almaya başlamıştı heyecandan avuç içlerim terlemeye başladı. Suratımda piç bir gülümseme vardı. Sağlam bir konsantrasyonla her şeyi kontrol edebilecektim. Artık zaman benim elimdeydi. Biraz hayal kurdum fakat hayal kurmakta yetmiyordu bu 3 olayı araştıracaktım. Derin ve uzun bir şekilde tek kaynaklarla yetinemeyecek idim. Çünkü kendimi bulmuştum. Bilgisayarın sağ alttaki saat gözüme çarptı bay geç olmuştu kendi kendime konuşup bide bu konuları araştırmak saat gece 12:00 gelmesini sağlamıştı. Biran önce uyuyup uyanıp Okula gidip sınıfımda bulunan. Sarışın sarı saçlı mavi gözlü barbi bebeklerine benzeyen, burnu nokta gibi olup sağ yanağındaki gamze ile kendini tatlılaştıran ismini çok iyi taşıyan ve onu her gördüğümde kalbim çatlayacakmış gibi olup konuşmak için canımı bile verebileceğim belkide dünyanın en tatlı kızı olan Su.
Bu araştırdığım tüm konuyu ona anlatmam gerekiyor. Belkide bu şekilde dikkatini çekebilirdim. Belki benden hoşlanırdı, çünkü tüm kızlar süper kahramanları sever. Kurduğum hayal bile 1 saat geçmesine neden olmuştu. Bu sevinçle beraber kendimi yatağa attım sanki bulutların üstünde imişim gibi hissediyordum ama saat 01:00 olmuştu.Peki zaman benim elime ne zaman geçecekti ?
düşünce gücümle çoğu şeyi değiştirebilecek miydim ?
Yoksa zaman mı beni değiştirecek idi ?
(Merhaba artık kitabımızın 4. bölümüne gelmiş bulunmaktayız. Uygulamayı telefonunuza veya tabletinize indirip kitabı oylayabilirsiniz yıldıza tıklayarak benim görmeyip atladığım hataları kısım kısım yorum yapabilirisiniz veyatta paragraf yanlarında bulunan yorum yap kısmına tıklayarak istediğniz yorumlarda bulunabilirsiniz çünkü sizin beğenileriniz ve yorumlarınız çok önemli olup kitabın devamını yazmakta büyük bir ilham oluyor desteklerinizi esirgemediğiniz için çok teşekkür ederim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SiHiR
ParanormalHayatta başaramayacağınız hiç birşey yoktur. İmkansızlığı karamsarlığı yaratan bizleriz. İstedikten sonra bütün zamanı elinize alıp oynayabilirsiniz. Hikayemde Mavi diye geçiyorum. Tüm başımdan geçen olaylar, benim doğumumla başlıyor. Fakat doğumda...