سليم :انا خايف ي ياسمين .
ياسمين :تعالى بس وانا هعملك تحط طرف صبعك ع الزينات وتبقى انت إلى متحكم فيه مش هو إلى متحكم فيك .....واعمل حساب ردت الفعل بتاعه وبص هنا .
سليم :انا خايف .
ياسمين :بتشجيع يلااااا يسليم .
سليم :أاااااا عملتها صح الله عليا ليحضن ياسمين .
سليم :انا اسف اوووووى والله .
ياسمين :خلاص وسع كده بقى ده دورى.......لتضرب ياسمين لتاتى ف النقطه السوداء التى ف الوسط .
سليم :يخربيتك .
ياسمين :انت فاكرينى بتريق لما قولتلك انى جامده .
سليم :انت عارفه ي ياسمين ....لما بكون معاكى بحس انى معشتش حاجه .
ياسمين :خلاص انا هعلمك حاجات جديده .....وانت كمان .
سليم :اتفقنا .
ياسمين :اتفقنا .*************
(ف بيت ادهم )ادهم :تعالى ي دارين اقعدى معايا هنا قاعده برااا ليه ؟.
دارين :لا عادى .
ادهم :طب تعالى عايز اتكلم معاكى .
دارين :ايه ي ادهم !؟.
ادهم :بصى ي دارين اما خلصت كليه الشرطه بتاعتى كنت عايش مع بابا انا وحيد ومامتى ميته وانا صغير بابا عمره ما حساسنى انى امى ميته كان قايم بالدورين.......مكنتش برفضله طلب ابداااا كان هو كل حياتى واغلى حاجه فيهااا..........بعد كده بابا اصر عليا انى اتجوز بنت عمي وانا مكنتش بحبهااا خالص.......وبعدين اتجوزت وبعد جوازنا ع طووول بابا مات بفتره كده طبعاا تعبت وكده وحصلتلى حاجات كتيرررر وبعد كده مراتى حملت قولت ربنا بيعوضنى وكده الحمدالله ...... ومش هكدب عليكى واقول محبتهاش وكده بس العشره بتتحب وكنت أنا وهى راكبين العربيه ......عملنا حادثه كبيره جسمها مستحملش الحادثه وماتت هى والى ف بطنهاااا......بعدها انا دخلت ف اكتئاااب وكانت خالتى الصحيه مش مظبطه بعد الحادثه وكنت قدمت ع اجاازه ف الشغل ......ومكنتش عارف ليه كل ده بيحصل معايا....وبعدين قررت انى ارجع تانى وافوق لنفسى وتبقى كل حياتى شغل اهواااا الشغل يملى يومى ميخلنيش احس انى لوحدى وفعلا كانت كل حياتى ف الشغل وحققت نفسى فيه.....جداااا وكنت مبحرسش غير وزراء واكبر من وزارا كمان .....واطلقوا عليا الصقر .... ومن ساعتها وانا ع طوول لوحدى انا والشغل وبس وبعدين قولت انا تعبت من الشغل التقيل ده وعايز ارتاح اخد حاجه خفيفه كده اهو يبقى فاصل ......الرئيس بتاعى قالى ع حوارك.....قولت دى حاجه تافهه هتبقى شبه اجازه ليا ...
لحد ما قابلتك ولفتى نظرى بجمالك كنت بحاول اقاوم نفسى لانى مكنتش عايز اتعلق بحد تانى كنت بعاملك وحش بس ساعات مكنتش بقدر برجع اعاملك حلو تانى ....... لفتى نظرى بتافهتك وهبلك .....ولما جيتى هنا البيت رجعتيلوا روحه تانى من جديد كنت اول واحده تطبخى هنا ..... انت مليتى عليا دنيتى .....بقت جنه بعد ما دخلتيها......كنت بغير عليكى من نظرااات اياد ده ليكى ....انا بحبك ي دارين مش بحبك بس انا عشقتك عشقت كل تفصيله فيكى عشقت روحك وطفولتلك وكلامك وطريقتك بقيت بركز ف تفاصيلك اوووي .
دارين وهى تبكى شفقه وحزن :انت بجد مريت ب ده كله.....انا مكنتش عارفه انت ليه ديما متقلب ساعات تعاملنى حلو وساعات وحش وديما لابس اسوووود كان نفسى اعرف انت بتعمل كده لي.
ادهم :بحبك ♥️ي دارين متسبنيش مش عايز ارجع لوحدى تانى ........لتحضنه دارين فهى كانت مصدومه مما سمعته ومما مرا به هذا المسكين الذى ولاول مره تراه بهذا الضغف
ادهم :ربنا يخليكي ليا .
دارين وانت كمان .
ادهم :طب ايه مش هتقوليهالى .
دارين :نام ي ادهم دلوقت وانا هاجيلك بكره عشان الوقت اتاخر .
ادهم :ماشى يقلبى .
دارين :كادت أن تتنطت من الفرحه ....ولكن ما هذاااا كيف استحمل كل ما حدث له وقررت تعويضه واسعاده فقط ....دون التفكير في اى شئ .
أنت تقرأ
جحيمك جنتى♥️
Romansمن منا لا توجد مشاكل ف حياته !؟ فمنا الي اهله متوفيين من صغره والى اضطر لتحمل المسئولية ...........و في الي اهله ناسيينه اصلا و في الي عنده حد بيحبه اوي مات و سابه....... و في الي أشخاص من كمية الضغوطات و المشاكل بتتحول لصخرة أو حجر مجلد من المشاع...