Tanışıklık

348 11 13
                                    



Hoş geldiniz! Umarım beğenerek okursunuz :)





Jungkook


"Hey, Jungkook! Bak burada kimi bulduk."

Bana seslenen arkadaşıma çevirdim kafamı. Önümde bana şirinlik yapan kızı şimdilik es geçebilirdim çünkü o kızdan daha eğlenceli bir hobim vardı: Kim Taehyung. Okulun ineği. Mühendislik fakültesinin göz bebeği, Kore'deki en iyi inşaat şirketinin varisi... Ve benim bir numaralı eğlence makinem.

"Vay, vay... Kimler gelmiş buraya? Yugyeom sence de benden büyük birine göre fazla çekingen değil mi?" dedim tek elimle çenesinden kavrarken. Uzamış saçları büyük gözlükleriyle birleşerek yüzünün yarısını kapatıyordu ve bu onu daha da çirkin gösteriyordu.

Aslında onunla uğraşmamın bir sebebi yoktu. Sadece bir gün beni delirmişti o kadar.

2 sene önce

İşte üniversitedeki ilk günüm. Artık lisede yaşadığım bütün pislikleri, aşağılanmaları, beni ezişleri geride kaldı. Bu gün bu kapıdan yeni bir Jeon Jungkook girecek. Sakin ama kendimden emin adımlarla koca kapıdan içeri girdim. Kocaman bir dünya ve içinde tüm bunlara yabancı olan ben... Yeni öğrencileri büyük amfide konuşma yapmak için beklediklerine dair bir duyuru yapıldı. Hızlı adımlarla içeri ilerledim.

"Ah!" yüzümdeki gülümsemenin donmasını sağlayan şey az önce duyduğum inlemeydi. Merakıma yenik düşerek seslerin geldiği yöne ilerledim. Bulunduğum binanın köşesini döndükten sonra taam ayağımın önüne fırlatılan çantayla olduğum yerde zıpladım.

"Hey! O çantayı buraya getir velet!" Şaşkınlıkla kafamı kaldırdım. Üç kişi bir kişiyi duvarda sıkıştırmıştı. Ve dudağındaki yaradan çocuğun darbe aldığı belliydi. Harika, ilk günden belanın ortasına düşmüştüm!

"B-ben-"

"Hadi, velet!"

Karşımdaki sinirli çocuğu daha fazla sinirlenmeden eğilip çantayı kavrayıp onlara doğru ilerledim. Gözüm arada diğer çocuğa kayıyordu. Bana lisedeki halimi hatırlatmıştı bir an. Onun için üzülmüştüm açıkçası. Kim olduğunu bilmiyordum. Çantayı iri olan çocuğa uzatıp hızla oradan uzaklaştım. Belki de yaptığım yanlıştı ama daha ilk günden başıma bela almak istemiyordum.

Binanın içine girip kalabalık olan amfiye girdim. İşte böyle başladı üniversite hikayem.


*****************


"Umarım anlaşılmıştır gençler. Hepinizin partneri belli, ödevi hafta sonuna istiyorum."

Hoca ödevi verdikten sonra herkes yavaş yavaş sınıftan çıkmaya başlamıştı. Ben de hazırlanıp Yugyeom'u beklemeye başladım. Okulun ilk günü Tehyung'u sıkıştıran çocuklarla arkadaş olmuştum. Şans işte! Bana karşı çok iyilerdi. Yugyeom'un abisi Eunwoo da grubumuzdaydı ve bizi sürekli kollamaktan çekinmiyordu. Onlar her ne kadar Taehyung'dan nefret etseler de ben çok tanımadığım iççin sessiz kalmayı tercih ediyordum.

"Taehyung ile ne yapacaksın gerçekten bilmiyorum."

"Bugün kütüphanede buluşup ödevi bitireceğiz okul çıkışı."

Başımın Belası-Taekook-VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin