Reis bir anda oturduğu yerden kalktı ve cebinden bir içki matarası çıkarttı. Açıp büyük bir yudum alıp bana uzattı. Yüzündeki ifade hala aynıydı.
''Drink it. NOW.'' Bir anda ne diyeceğimi bilemedim ve matarayı ağzımda buldum. İçindeki acı tadı boğazımdan mideme doğru yol aldığını hissettim. Gülsüm ve Tuncay gülmemek için kendilerini tutuyorlardı.
''Ohh, yarasın Reiz'ime.'' Matarayı ağzımdan çekti. Salonda bulunan üç kişide gülmemek için kendilerini zor tutuyordu ki, Tuncay patlattı. Öksürmeye başladım.
''Bu acıy tat ney orspfu cocuf.'' Öksürmeye devam ediyordum. Gülsüm karşı koltuktan Tuncay ile kahkaha atmaya başladılar. Ben burada acıdan öleyim sen orada gül.
''Bak shu ishe, ord orspu fucuklri güşlluyor.'' Acı tat hala kendini vücudumda hissettiriyordu. Ne acıymış lan bu da. Reis her zaman bunu nasıl içiyor lan.
''Reiz, daha başındasın gel ben seni asıl yere götirem.'' Reis bir anda kolumdan beni kaldırıp salondan dışarı doğru sürükleyerek/yürüterek götürmeye başladı. Son bir kez salona dönüp;
''Reiz'in sarhoş halini görmek isteyen?'' Reis diyeceğini sikiyim. Gülsüm ve Tuncay kahkaha atarak oturdukları koltuktan kalkıp Akio'yu takip etmeye başladı.
Aster'a yakalanmadan binadan dışarı çıkmayı başardık. Arabaya doğru yaklaşırken arkadan Kzn bir anda bağırdı;
''Önde ben oturcaam!!''
Reis bakmadan direk cevap verdi.
''Zaten oturuyon amına koduğum.''
Bir anda olan olaylardan kendime geldim ve Reis'imin beni barına götürmeye çalıştığını fark ettim. Kendimi kolundan çıkartıp sakat ayağımla kaçmaya başladım. Sek sek oynuyoruz sanarsın.
''Lan, gidiyo lan bu, Ümü, yakala lan'' Reis arkadan bağırdı. Gülsüm ve Tuncay bir anda bana doğru koşup kollarımdan yakaladılar.
''Her şeyin bir başlangıcı vardır kzn.''
''Ananzi sik-mhmm'' Tuncay ne ara koli bandıyla dolaşmaya başladı? Ağzıma 2 kere koli bandı yapıştırıp arabaya doğru sürüklemeye başladılar.
''Ne zamandır yanında koli bandıyla dolaşıyorsun lan sen?'' Gülsüm lafı ağzımdan aldın valla.
''O da benim sırrım kalsın. Konuşanı bantlarım.'' Kzn sende az çıkmadın. Tam bir şeyler söyleyecekken kendimi arabanın bagajına atılmış ve ellerim ayaklarım bağlanmış bir şekilde buldum. En azından kapalı değildi.
Diğer üçü de arabaya bindikten sonra, Reis arabayı çalıştırdı ve yola koyuldu. Yolda olmadık ve olduk tüm şarkıları duyduk. Özellikle de ben bagajdayım diye insan ezip beni öldürmeye çalışmaları. Barda birisi kafama şişe fırlatsa hissetmeyecek duruma gelmişti. Gülsüm bir anda arkaya dönüp ağzımdaki bandı çıkarttı.
''Azıcık nefes al da sonra kapatacağım, oç.''
İnsanların üzerinden geçmeleri hala bitmemişti ki ağzımın açıldığı anda kafamı arabanın tavanında vurdum.
''AH kafam, aimini SİKM.''
''Azcık daha dayan Reiz'im. Oradayız birazdan.''
''Buradayken mutsuzum, oradayken dahada mutsuz olcam, orpsu cocklri''
''Olmazsın, olmazsın. Söz veriyorum. Ümü, geri kapa şunun ağzını, yeterince aldı nefesini.'' Reis dizik aynasından salondaki gülümsemeden aynısını yolladı ve sürmeye devam etti.
''HAYıR HAYıR ÜMMÜ ANaNS-MHMMMMM'' Gülsüm beni dinlemeden ağzıma yeni 2 tane koli bandı yapıştırdı. Şimdi de Ümmü'de bant var. Güzel bir geceye benziyormuş gibi durmuyor.
---------------------------------------------------------------------------------------