ဟာ...ဒုတိယဇာတ်လိုက်ကအရမ်းချောတာပဲ...နေပါအုံး သူကမင်းသမီးကိုကြိုက်သွားပြီ......ဟာနေပါအုံး သူကဘာလို့သေ သွားရတာလဲ......ငါကြည့်လို့မဝသေးဘူး!..........
ဒီဇာတ်လမ်းမှာ ဒုတိယဇာတ်လိုက်ကမင်းသမီးအပေါ်အရမ်းကောင်းတာပဲ ဘာလို့သူ့အပေါ်ရက်စက်တဲ့ မင်းသားကိုရွေးရတာလဲ.....
အား ငါသနားလွန်းလို့ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ ငါ့ရဲ့ဒုတိယဇာတ်လိုက်လေး..........အဆိုပါအသံများသည် mistတစ်ယောက်ficတွေဖတ်ရင်း movieတွေကြည့်ရင်း အော်နေခြင်းဖြစ်သည်။
ဟုတ်တယ်လေ....ဘာလို့အမြဲဒုတိယဇာတ်လိုက်တွေကမက်းသမီးအတွက်သေပေးနေရတာလဲ အမြဲအနစ်နာခံနေရတာလဲ....authorတွေမတရားဘူး....ဒင်......hostဖြစ်ရန်အချက်အလက်ကိုက်ညီသူကိုရှာတွေ့ပါပြီ....
systemနဲ့ချိတ်ဆက်လိုပါသလား.......
ချိတ်ဆက်နေပါပြီ.....ချိတ်ဆက်မှုပြီးဆုံးပါပြီ
ကျွန်တော်တို့ရဲ့saving systemနဲ့ချိတ်ဆက်တဲ့အတွက်ဂုဏ်ယူပါတယ်host.....wtf!....ငါလဲသဘောမတူရသေးဘူးလေ...ငါ့ခေါင်းတဲ့ကရူးကြောင်ကြောင်အသံကဘယ်သူလဲကွ ထွက်ခဲ့စမ်း..ဒီမမ နင့်ကိုကောင်းကောင်းမွန်မွန်ဆက်ဆံမယ်လို့ကတိပေးပါတယ်....
'system: hostကပေးထားတဲ့အချက်အလက်တွေလို မသိမ်မွေ့ဘူးဟ!အထက်ကစီနီယာတို့ရေ ပြောတော့ hostကကြင်နာတတ်တယ်ဆို😭😭'
system: ^အဟမ်း.hostဟိုဟာလေ hostပဲဒုတိယဇာတ်လိုက်တွေကိုသနားတယ်ဆို.....အာ့လေ ကမ္ဘာတွေကိုသွားပြီး ဒုတိယဇာတ်လိုက်တွေကိုကယ်တင်ရမှာပါ..အတိအကျပြောရရင်ဇာတ်လိုက်မကိုမချစ်မိအောင်hostကလုပ်ပေးရမှာပါ....^(မျက်နှာချိုသွေးလျက်)
mist:ဒီတော့ငါကဘာပြန်ရမှာလဲ......
system:hostကလဲgameကစားတဲ့ဥစ္စာ ဘာမှမရဘူးလေ...
mist:အာ့ဆိုမလုပ်နိုင်ဘူး......
system:ဟီးဟီး ဟိုဟာလေ host.... hostကsystemနဲ့ချိတ်ဆက်ပြီးပြီဖြစ်လို့ လုပ်ကိုလုပ်ရမှာပါ မလုပ်ရင်hostသေမှာပါ....
mist:wtf!