-Segíthetek?- nyújtotta kezét az álarcos szuperhős.
-Köszönöm.- fogadtam el és felálltam mellé.
-Nos, most, hogy tunyacsáp az űrben rohad mi lenne, ha valahogy letennénk az űrhajót?- kérdezte Tony miközben a vezérlőhöz sétált és levette a sisakját.
-Te tudsz ilyet vezetni?- léptem mellé miközben kinéztem a hatalmas ablakon és a sötétségbe meredtem.
-Nem de nem lehet nehezebb mint biciklit vezetni!- rántott vállat majd ráhelyezte a kezét az egyik kapcsolóra de valaki megállította.
-Nekem vannak kétségeim e felől.- tágultak ki szemeim.
-Nem fogok egy önelégült milliomos által meghalni.- válaszolt Dr. Strange.
-Inkább milliárdos!- javította ki Tony majd levette a kezét a karról.
-Akkor mi legyen, cirkuszi mágus?- kérdezett ismét Stark.Itt a rím Dragonblume ~ író
-Talán...- kezdett bele de ekkor valami megrázta az űrhajót.
-Mi a fene?- szólalt fel mellőlem Pókember.
Az űrhajó megbillent mire ijedten kapaszkodtam bele az első tárgyba ami mellettem volt. Az pedig póki karja volt. A fiú megragadott, megtartott.
-Valaki ránkszállt.- vette vissza a sisakját Tony majd kinézett az ablakon de nem látott semmit.
-A követ akarják!- mondta Strange és kezei köré egy mágikus kör keletkezett.
-Melyiket?- kérdeztem és az idő kő őrzője mellé álltam.-Mi az, hogy melyiket? Kettő is van?- kérdezte Pókember majd mellém sétált.
Az elöttünk lévő ajtó betört és három ember lépett be rajta.
Egy golyót gurítottak be közénk ami szétlökött bennünket.Belefejeltem az űrhajó oldalába. Nyögve álltam fel de amikor felálltam egy lány nézett vissza rám. Két csáp nőtt ki a fejéből.
-Szent ég!- kiáltottam majd hátrébb léptem tőle.
A lány csápjai világítani kezdtek mire ijedtemben megütöttem az arcát.
Ő az említett területhez kapott és szemei bekönnyeztek.
-Annyira sajnálom!- szám elé helyeztem kezeimet majd óvatosan megközelítettem a sérült ufót.
Amikor elé értem ő hozzám ért és suttogott valamit.
-Aludj!- fogta fejemet.
Összehúzot szemekkel figyeltem az elöttem álló űrlényt.-Még nem vagyok álmos!- vigyorogtam majd megfejeltem.
-Állj!- kiáltott az egyik mire mindenki megdermedt.
-Hol van Gamora?- kérdeze és fegyverét a kezei között örzött Pókemberre irányította.
- Ki az a Gamora?-állt egy agyon tetovált férfi felé Stark mire az felszólalt.
-Jobbat kérdezek! Miért Gamora?- nyögött.
-Válaszolj vagy kinyiffantom a bogarat!- szorította jobban a fejéhez az ideges férfi.
-Jól van rendben! De akkor odapörkölök neki!- fogott egy fegyvert a lefogott szörnyre.Éreztem, hogy közbe kell lépnem különben csúnya vége lett volna.
-Én tudom ki vagy!- kiáltottam és kezeimet felemeltem nehogy valakinek egy golyó is legyen a fejében az agya mellett.
-Valóban?- engedett a tartásán a férfi és elengedte Pókembert.
-Te Űrlord vagy!- mutattam rá mire elégedetten elmosolyodott.
-Bírom a csajt!- dugta zsebre kezeit.
-Te pedig Drax. A pusztító!- mutattam most a még mindig földön heverő piros csávóra.
-Te meg Mantis!- fordultam hátra a monoklis lányhoz.
YOU ARE READING
A hatalom kő birtokosa | P.P. ff.
FanfictionDefenlio. Így hívják az univerzum legritkább faját. Szarkasztikusak, alakváltóak és csak nők. Minden Definlio élete ugyanolyan. Megszületnek, magukra öltenek egy alakot majd leélik az életüket és meghalnak. De Melissának nem. Ugyanis Melissa élet...