-Úgy tűnik a hírem megelőzött.- villantott egy mosolyt az újonc.
Éppen a férfin pihentettem szemeimet amikor Thanos felpofozott.
Lepetten kaptam az égő felülethez majd idegesen indultam el felé.
-Szerezd meg nekem a Tessaractot!- parancsolta mire megálltam és nevetni kezdtem.
-El vagy tévedve!- vihogtam mint egy idióta.
-Nem te irányítasz.- válaszoltam flegmán.Thanos undorító mosolygra húzta ajkait majd lefogta az éppen arra libbenő Petert.
Automatikusan felé léptem és kinyújtottam a kezemet.
-Engedd el!- kiáltottam amikor szorosabban fogta a nyakát.
-A Tesseractot!- morogta és lefogta a fiút.Peterre néztem. Barna haja ugyanolyan volt mint Henryé. Szemeik között különbség nem létezett, mintha ikrek lettek volna.
-Tudom, mit látsz!- morogta Thanos.
Fejemet leszegtem majd haragosan válaszoltam.
-Fogd be!- morogtam.
-Segíts nekem, gyermekem!- intett Thanos.
-Henry is ezt akarná.- tette hozzá rögtön.Erre felkaptam a fejemet. Peter próbálta leszedni nyakáról apám kezeit, siker nélkül.
Letöröltem az idő közben kifolyt könnyeimet majd Thanos mellé álltam.
-Henryért.- motyogtam. Hinni akartam, hogy Thanosnak igaza van, Henry is ezt akarná.
De legbelül éreztem, hogy bátyám nem pártolná ezt az ötletet.
Thanos elengedte Petert aki ijedten nézett rám.
-Lisa?- kérdezte és sokolva méregetett engem.
-A mevem Melissa! Tanuld már meg!- mondtam és arébb hajítottam.
-Szerezd meg a Tesseractot!- parancsolta Thanos.Elindultam a fekete hajú férfi felé. Kezében fogta a követ.
-Hello!- köszönt de nem válaszoltam.
-Loki vagyok!- nyújtott kezet de ellöktem magamtól és fejberúgtam.Loki felpattant a földről majd idegesen fújtatott. Fekete hajtincsei a szemébe lógtak amit lihegve söpört ki a szeméből.
Kezében egy tőr jelent meg majd felém tartotta.
-Ostoba, Midgardi!- kiáltotta és a kocka felé kapott de eldobtam. Thanos pedig elkapta és széttörte.
Loki fellökött és rám nehezedett.
-Szállj le rólam te idióta!- próbáltam lefeszegetni kezeit vállamról, amikkel egyfolytában rázott.Loki lerepült rólam. Felültem és láttam, hogy Thnaos behelyezte a követ a kesztyűjébe. Valószínűleg ezért szállt le rólam a fekete hajú herceg.
Odarohantam apámhoz.-Melissa!- kiáltott vakaki mire odanéztem.
Nebula mögöttem állt és engem nézett.
-Nem muszáj ezt tenned!- biztatott miközben lassan közeledett felém. Thanos kezét vállamra helyezte majd megszólalt.
-Henry biztosan nem örülne ha ezt látná.- morogta az orra alatt mire elszomorodtam.
Összezavarodva meredtem magam elé.-Ezt akarom csinálni!- mondtam határozottan majd elindultam az idő kő őrzője felé.
Mikor mögé értem megragadtam a nyakláncot és felkiáltottam.
-Bocsi et elvenném.- rántottam mev de nem szakadt el.
Strange felém fordult majd elrántotta onnan a követ.
-Mágia. A legerősebb!- felelte elégedetten mire elnevettem magam.
-Az erőszak mindenre megoldás.- motyogtam majd bemostam egyet az örzőnek.Hello!
Jóbarátokat nézek :$
STAI LEGGENDO
A hatalom kő birtokosa | P.P. ff.
FanfictionDefenlio. Így hívják az univerzum legritkább faját. Szarkasztikusak, alakváltóak és csak nők. Minden Definlio élete ugyanolyan. Megszületnek, magukra öltenek egy alakot majd leélik az életüket és meghalnak. De Melissának nem. Ugyanis Melissa élet...