-Tony!- ordítottam ahogy beléptem a hatalmas házba.
Tony egy szobából ugrott elő, vaskézzel a karján. Amint meglátott, lerakta kezét.
-Én sosem ülök be a sofőröd mellé! Soha többé!- ordítottam megállás nélkül.
-Mit csinált?- kérdezte majd közelebb sétált és ivott egy pohár vizet.
-Olyan gyorsan mentünk, hogy konkrétan beleépültem az agyósülésbe!- vàlaszoltam már egy kicsit higgadtabban mire Tony elnevette magát.
-Szerinted ez vicces?- kérdeztem hitetlenkedve. Meghúztam a kezemben lévő vizes palackot majd összegyűrtem és kidobtam.Tony elém sétált egy pohárral a kezében. Felém tartotta mire elvettem tőle.
-Ez nem víz.- mondta de mikorra kimondta már lent is volt.
-Francba!- fogtam torkomat mire a zseni nevetve elsétált.
-Miért tettem meg ezt a hatalmas utat? Azért, hogy lássam megint a szenvedést, amit én okoztam?- ideges voltam, ráadásul otthon éppen mosogatnom kéne nem itt lennem.
-Rájöttunk, Lisa!
-Mire? Hogy nincs Mikulàs? Az jó, mert felkéne nyitni valakinek a szemét! Vagy arra, hogy Brucenak miért van mindig brokkoli szaga?- kérdeztem indulatosan.
-Elegem van a beszédedből!- csattant fel Tony mire visszavágtam.
-Ugyanolyan vagyok, mint te!- válaszoltam.Tony mélyen beszívta a levegőt majd kifújta azt.
-Lisa!- kezdett bele de félbeszakítottam.
-A nevem nem Lisa! A Melissának nem Lisa a becézése, tanuljátok már meg! A Melissában kettő "s" van!
-Elegem van abból, hogy vissza hívtatok! Mivan mégegyszer az orrom alá akarjátok dörgölni, hogy elrontottam? Igen, elrontottam!- sírva ordítottam Tonyval aki csak hallgatott.
-Rohadtul elrontottam!- letöröltem könnycseppeimet.Tony unottan nézett rám majd megszólalt.
-Befejezted?- kérdezte felhúzott szemöldökkel és összefont karokkal.
Szipogva néztem fel rá.
-Akkor gyere!- hívott magával mire felálltam és követni kezdtem.Egy hatalmas terembe kerültünk, ahol Steve, Natasha és Hulk tartózkodott. Hulk kicsit fura volt.
-Időutazás!- kiáltott széttárt karokkal Hulk és hirtelen megrázkódott a kisautó a terem közepén.
Egyszer csak egy férfi termedt itt.
-Jézusom!- távolodtam a szerkezettől.
Tony biztattóan megfogta a vállamat.
-Ne aggódj! Teljesen fájdalom mentes!
Ahogy kimomdta szemeim kikerekedtek és lepetten néztem rá.
-Nem éppen ezért aggódok.-Lisa!- tárta ki kezeit, Hulk és felém közeledett. Arcomra egy erőltetett mosolyt húztam, majd megöleltem a férfit. Még mindig brokkoli szaga volt.
-Készen állsz egy időutazásra?- tolt el magától, hogy a szemembe nézhessen.
Nevetni kezdtem majd hirtelen abbahagytam.
-Nem.
Erre a háttérben lévő férfi hirtelen hányni kezdett.
-Gyere, találkozz a többiekkel!- mondta Natasha majd elhúzott a nappaliig.A nyugodt szobában tartózkodott a többi ember. Mindenkit ismertem.
-Melissa!- sietett felém Nebula majd átölelt.
-Hiányoztál!
-Te is nekem!
-Kezdjünk bele!✤
-Dörzsöl ez a ruci!- morogtam miközben nagy nehezen elhárítottam a problémát, ami kimerült abban, hogy kihúztam a fenekemből az eddig bevágott alsónűmet.
-Jó, akkor. Nebula és Lisa megy a lélekkőért, Én, Tony, Hulk és Scott mi megyünk a térért, elméért. Barton és Natasha megy az időért. Thor és Mordály megy a valóságért.- mondta Steve mire Tony válaszolt.
-Találkozunk három másodperc múlva!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hatalom kő birtokosa | P.P. ff.
FanficDefenlio. Így hívják az univerzum legritkább faját. Szarkasztikusak, alakváltóak és csak nők. Minden Definlio élete ugyanolyan. Megszületnek, magukra öltenek egy alakot majd leélik az életüket és meghalnak. De Melissának nem. Ugyanis Melissa élet...