První setkání

211 16 2
                                    

S matkou jsme přišli do haly, před zámkem zrovna zastavoval královský kočár. Vedle kočáru jeli dva mladí muži na koních, jeden měl vlasy pískové barvy a druhý měl tmavě hnědé až černé vlasy. S matkou jsme jim vyšli naproti, já i Vik jsem měli skloněné hlavy, jak to přikazovala etiketa.

Pohled Alexandra

Dnes jsme jeli na oficiální návštěvu k hraběti Brestonovi. Já i můj bratr James jsem jeli na koních a otec v kočáře. Po cestě jsem stejně myslel na tu včerejší dívku, měla zrzavé vlasy, doufám že až se vrátím, tak ještě bude u dvora. Krátce po poledni jsme dorazili na zámek. Před zámek nás už očekával hrabě " Srdečně vás vítám veličenstva" uklonil se nám hrabě a otec jen pokývl hlavou. Pak jsem, ale zaregistroval pohyb před námi. To k nám směřovala hraběnka se dvěma dívkami. James se ke mě nahnul a pošeptal " To jsou dcery hraběte, ta starší se jmenuje Grace a ta mladší Viktorie" Jen jsem se na něho podíval, ale nijak to nekomentoval. I když byl mladší tak se dost často choval jako by byl starší. Když k nám hraběnka přišla, poklesla spolu se svými dcerami v hluboké pukrle. Otec pokynul rukou, aby se mohli postavit. Když se narovnaly zahlédl jsem tvář nejkrásnějšího stvoření na světě, blankytně modré oči zářily jako by měly v sobě dvě malá slunce, vlasy měla vyčesané a pár pramínků se vlnilo okolo hladké mírně narůžovělé tváře, rty sytě růžové už od přírody a tak plné. Hlavou mi prošlo pár smyslných myšlenek, na tu dívku v mém pokoji. Ze snění mě vytrhl hlas hraběte Brestona " Vaše veličenstvo, dovolte, abych vám představil svou ženu hraběnku Danielu a mé dvě dcery, lady Viktorii Annu a lady Grace Emmu." Ženy když hrabě vyslovil jejich jméno udělali malé pukrle. Tak tohle je lady Grace, ostatní ženy jí svou krásou nesahaly po paty i její sestra byla krásná ,ale né tak jak Grace, stál jsem tam jako přimražený. Zahlédl jsem koutkem oka Jamese a zjistil, že on stejně jako já pozoruje Viktorii. Hrabě je už vedl do zámku "Jistě si budete chtít odpočinout po dlouhé cestě, do komnaty vás zavede hraběnka" obrátil se na otce" a vás mé dcery" řekl směrem k nám. Když se otec vydal s hraběnkou do komnat nesměle ke mě přišla lady Grace a řekla ,že mě zavede do komnaty. Jak jsem zaslechl její hlas jako bych létal v oblacích, pokývl jsem hlavou a nabídl jí rámě, to zřejmě nečekala, zmateně zamrkala a v očích se jí objevila nejistota. Ale nakonec přijala, když jsem ucítil malou jemnou ručku, jak se mě zachytla, jako by kolem mě svět skončil, dokázal jsem vnímat jen ji. Usmála se a nasměrovala naše kroky směrem do mé komnaty.

Pohled Grace

Když mi princ Alexander nabídl rámě, trochu jsem zaváhala ,ale nakonec přijala.. V hlavě mi pořád hrála myšlenka, že nesmím polevit v ostražitosti. Princ byl známý sukničkář, dívky se u něj jen střídaly a klevetnice na dvoře měli co probírat. Tyhle pomluvy od dvora vždy dorazily od lady Doversové, která je dobrou přítelkyní matky.

Tohle byla první kapitola doufám, že se vám líbí. L

V králově srdciKde žijí příběhy. Začni objevovat