Ve škole to bylo stejný jako každý den teda až na to že holky z prváku se porvali kvůli klukovi, myslím že Petra a Mikasa? Nevím, nepamatuju si moc lidí z prváku. Až na tohle se nic nedělo.
Už jsem měl v plánu odejít z té hrozné budovy plné mučení a učení jenže mě zastavil hlas který moc dobře znám "erene, kam si myslíš že jdeš? Je čtvrtek" křikne levi a já se na něj otočím.
Já zapomněl že vlastně mám doučování uhh... "Ajo, málem jsem zapomněl. Děkuji že jste mi to připomněl" šel jsem k němu a hned mě táhl do jeho kabinetu kde mě bude doučovat z angličtiny a... Už ani nevím z čeho všeho, jediný co vím je že to potrvá tři hodiny. Tři hodiny mučení s člověkem který se mi líbí.. ne zase to vytahuju, nelíbí se mi jen z toho důvodu že je to můj učitel a ani nevím kolik mu je.. na to se ho budu muset zeptat protože hodně lidí tu říká že vypadá na míň než mu je, popravdě vypadá na tak nějak dvacet let.
Už tu sedím hodinu a levi mi zrovna vysvětluje matiku "takže když ti to vyjde takhle tak to jen vynásobíš tímhle a budeš mít výsledek" dokončí svůj mega dlouhý výklad o matice a já to začínám po celé hodině trochu chápat
"Už to chápeš? Aspoň trochu?" Podívá se mi levi do očí "j-jo už docela to chápu" vrátím zrak zpět k papíru který je popsány celý díky matematickým příkladům. "Super tak matiku máme za sebou, máš pět minut pauzu pak se vrhneme na angličtinu" kývnu, protáhnu se a sleduju leviho jak jde k nějaké skříňce a vyndavá z toho učebnici a další papíry. To mi tak chybělo, teď bych radši bral to co se málem stalo když jsem byl v tomto kabinetu poprvé ale Zoe nás vyrušila
"Co je?" Uchechtne se levi a dá věci na stůl "nic? Co by mělo být?" Zvedl jsem k němu pohled " že se tak divně na to díváš" znovu se zasměje a posadí se. "To víte, zapoměl jsem se psychicky na to připravit" protočím očima "tak to máš docela blbý" řekne už bez emocí a otevře učebnici kterou těsně před tím než se posadil na stůl.
"Už to chápeš?" Zeptá se levi a já jen kývnu na souhlas "super" někam dá učebnici a sešit ale další věci už nevyndavuje. Místo toho se začal procházet po kabinetu a zastavil se těsně za mnou "co kdyby jsme na posledni hodinu učení vynechali?"
Konečně jsem se dokopala to dopsat a vydat. Pozítří zase Odjíždím, ale jen na týden takže nebude tak dlouhá pauza (snad XD). Zatím u další kapitoly čus
ČTEŠ
V Zajetí Učitele (Dokončeno)
Random17 letý Eren nastoupí na novou školu. Co se stane když se mu zalíbí jeden z učitelů? Co když onen učitel je jiný než si myslel. Jak to dopadne? Co je čeká na celém konci? To se dozvíte v mém příběhu (obsahuje sexuální scény) Homofobové! Dejte si odc...