/Wiktor/
Kiedy wszedłem do bazy od razu Ania zabrała mnie na jakąś rozmowę. Ania powiedziała mi, że Zosia jest w ciąży. Byłem w szoku. Myślałem, że Zosia i Tomek chcieli poczekać z dzieckiem. Jednak kiedy Anna dała mi koperty z... Wynikami Tomka i Nowego. Usiadłem na krześle i zacząłem czytać. Byłem w szoku. Z wyników wychodziło, że Nowy jest ojcem?! Nic nie rozumiałem.
-Ania. O co z tym chodzi?- Spytałem w prost. Anna westchnęła cicho patrząc na mnie. Następnie się rozejrzała.
-Martyna kilka dni temu powiedziała mi i Lidce, że Zosia jest w ciąży. Mówiła, że Zosia była na jakiejś imprezie z Tomkiem i Nowym. Zaś w jakimś momencie urwał się jej film. Myślisz, że osoba jaka zorganizowała imprezę mogła coś podać jak wtedy na tej imprezie u Kuby?- Spytała się Anna.
-Nie wiem. Ale muszę pogadać i z Nowym, i z Tomkiem.- Powiedziałem wyjmując telefon. Zadzwoniłem do Tomka i poprosiłem go by przyszedł do bazy. Poczekałem na niego niedaleko bazy. Kiedy przyszedł zauważyłem Nowego.- Nowy! Chodź na chwilę.- Zawołałem, a Nowy do nas przybiegł.
-O co chodzi?- Spytał się Nowy.
-Chodzi o Zosie. Ona... Nie wiem jak to powiedzieć ale... Zosia jest w ciąży.- Powiedziałem nie pewnie. Na twarzach chłopców widziałem szok.
-A-Ale jak to w ciąży?- Spytał się przerażony Tomek.
-Poza tym co ja mam z tym wspólnego?- Zapytał Nowy.
-Bo... Ehh... Lepiej sam zobacz.- Powiedziałem podając im koperty. Nowy i Tomek zaczęli czytać.
-Zaraz... Jakie badania na ojcostwo?- Spytali się jednocześnie Tomek i Nowy.
-Nie wiem. Sam byłem w szoku.- Powiedziałem zgodnie z prawdą. Tomek sprawdził coś na telefonie.
-Cholera jasna.- Powiedział wkurzony Tomek.
-Co jest?- Zapytał Nowy.
-Pamiętasz mojego kolegę? Tego co byliśmy u niego na imprezie.- Powiedział Tomek, a Gabryś skinął głową.
-Podał nam jakiś środek przez co nie pamiętaliśmy co było następnego dnia.- Powiedział Tomek pokazując zdjęcie jak Zosia się całuje z Nowym. Było też zdjęcie gdzie Tomek całował się z jakąś dziewczyną.
-I co macie zamiar zrobić?- Spytałem się patrząc na nich.
-Musimy z Tomkiem na spokojnie o tym porozmawiać. Pójdziemy na spacer i pogadamy na spokojnie.- Powiedział Gabryś patrząc na Tomka.
-A potem pójdziemy do Nowego.- Powiedział Tomek. Skinąłem głową, a chłopcy poszli na spacer. Sam poszedłem do bazy i powiedziałem o wszystkim dla Ani. Miałem nadzieje, że Nowy i Tomek się dogadają jakoś.
CZYTASZ
Zdrada boli.
Historia CortaZosia jest szczęśliwa w związku z Tomkiem. Po rozmowie Tomek i Gabriel zostają przyjaciółmi. Po kilku dniach stary przyjaciel Tomka zaprasza go na impreze. Tomek przychodzi w tedy z ukochaną i Gabrielem. Co się wydarzy na imprezie? Czy to co się sta...