6 dio

40 20 0
                                    

Pa ovo će biti zabavno...

~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~

Došla sam do ovih luđaka koji i dalje sjede na kauču bez Ivana. Pa čini se da je on odgovoran za ovo čudo.

Odlučila sam Kate upoznati s njima.

Ja: Paa ljudekii ovo je Kate. Kate ovo su ljudeki.

Kate me pogledala wtf pogledom.

Ona je također sjela na kauč pa sam krenula u kuhinju i služila da je dosta kasno.

Došla sam u kuhinju i vidjela hrpu palačinka raznih boja na stolu.

Osjetila sam nečiju prisutnost iza sebe pa sam se okrenula i vidjela Ivana.

Ja: mislim da bi bilo bolje da ih pozovemo.
Iv: Što??
Ja: Pa mislim da bi ih trebali pozvati da dođu jesti.
Iv: Si ti dobro?
Ja: Da zašto nebi bila dobro?
Iv: Ne razumijem te.

Pogledala sam ga totalno zbunjenim pogledom.

Ja: Pa o čemu ti tu trkeljaš.
Iv: MARKOOOOO!

Marko je uletio ko uragan u kuhinju.

Mk: Što je bilo.
Ja: Ništa samo što se ovaj dere ovdje i probija mi bubnjiće.

Na to me i ovaj čudno pogledao

Ja: pa dobro ljudi kaj je s vama i tim čudnim pogledima.
Mk: dvorska ludo ništa te ne razumijem.

Na to su i ostali ušli u kuhinju.

Ja: No kaj je s vama. Čemu ti čudni pogledi.

Na to su se i ovi koji su ušli u kuhinju čudno pogledali Marka i Ivana koji su im slagnuli ramenima. Ok ništa ne kontam.

Amy mi se približila.

Am: Si ti dobro.
Ja: Pa dobro ljudi kaj nije uredu s vama! Dobro sam! I kaj tu razmijenjujete te čudne poglede! To užasno nervira.

Počelo mi se mantati te sam osjetila kao da mi se tlo pod nogama razmiće.

Mama i djevojčica sjede na jednom kamenu usred vode jedana nasuprot drugoj. Djevojčica ima oko 7 godina. Mama govori djevojčici "U životu se ne možeš osloniti na nikoga jedino na samu sebe. Ako padneš sama ustani. Nemoj niti nikome vjerovati jer te takvi najčešće izdaju. Jedino u koga možeš iskreno vjerovati si sama ti. Djevojčica je osjetila čudnu energiju kako joj struji tijelom. Počela je svijetliti. Kamen ispod njih se počeo tresti. Od vode oko njih se  su se počeli ogromni valovi raditi. Naglo se smračilo i nebom su počele letiti munje. Počeo je puhati vjetar. Između njih dvije se stvorila vatra. Jako je zahladilo...

Xxx: ljudi budi se!

Čujem neke glasove u pozadini i pokušavam ih raspoznati. Onaj glas koji se derao ko majmun urlikavac mi je poznat. Jako poznat. Malo pre poznat.

Odjednom sam se osjećala ko da se desio potres. Sve se počelo tresti.

Xxx: MARKO KOJI VRAG TI TU IZVODIS PUSTI JU DA SE SAMA PROBUDI.

Marko. Ah Marko. Moj divni braco. Moj majmun urlikavac. Pa čekaj malo. TO JE BIO ON.

No shit Sherlock.

Šuti. Nisi potreban nikome.

Jesam. Potreban sam tebi.

Moš si mislit. Lud si.

Ne ti si.

Nisam.

Jesii..

Nisam.

Jesi.

NISAM LUDAA.

Nakon toga se naglo ustanem i otvorim oči. Vidim da sam na krevetu. Također vidim čudne poglede na meni opet.

Mk: Mislim da ipak jesi.

Na to sam ja podijelila svoj čudan pogled koji je vjerujem izgledao tako glupo.

Lu: HAHAHAHAHAHHAAH
Am: Le jesi li dobro?
Ja: da zašto ne bi bila dobro?

Jer si luda.

Nisam.

Jesi.

Lu: Zato što se budiš vičući nisam luda.
Mk: Zašto se brinete čovječe. Likuša se samo svađala sama sa sobom.

Na to su se svi smijali zajedno samnom.

Sad sam se sjetila da nisam dugo vidjela roditelje.

Ja: Marko di su nam roditelji? Nisam ih vidjela duže vrijeme.
Mk: Pa kaj ti nisu rekli. Otišli su na nekakvi poslovni put. Kaj ja znam kakav.
Ja: Aha ok. A zašto ste svi ovdje?

LUCE POV.

Nakon što se Leyla onesvijestila u kuhinji nismo je htjeli voziti u bolnicu jer znamo kako ih mrzi pa smo pozvali privatnog doktora Markovih i Leylinih roditelja koji ju je pregledao. Nije pronašao razlog zbog kojeg se onesvijestila pa je zaključio da joj je pao imunitet.

Ono što je čudno je to što je bila u nesvijesti tjedan dana i nije pokazivala nikakve znakove života.  Još čudnije je to što je došao neki lik oni ju je ponovno pregledao i rekao da će se probuditi za tjedan dana.

Od Markovih i Leylinih roditelja još ni riječi nismo čuli. Marko se već počinje brinuti. Nije htio uzrujavati Leylu s time pa joj nije rekao.

Ja: Pa Marko je "strazario" da nam javi kad se probudiš. Pa je počeo vikati kad si se počela buditi. Nakon toga je Marko skočio na krevet i počeo te tresti Bog zna zašto.

Leyla pov.

Ja: pa znala sam da je taj urlikavac Marko.

Nakon što sam to rekla sobom je zorio val smijeha.

Ja: e da kaj je ono bilo s čudnim pogledima i pitanjima jesi li dobro?

U sobi su se svi čudno pogledali.

Lu: pa nebi te čudno gledali i pitali dali si dobro da nisi počela tam pričati nešto nerazumljivo. Pa si se tam počela derati ali te ni tada nismo ništa razumjeli.

Na to su svi dobili jedan od mojih poznatih o-čemu-ti-pričaš pogleda.

Ja: ja nemam pojma kaj je s vama ja sam apsolutno normalno pričala. I razumljivo.

Na to sam ja dobila njihove zbunjene poglede koje kad sam pogledala nisam se mogla suzdržati.

I evo počeo je val smijeha koji ne mogu zaustaviti. Nakon dosta smijanja sam se napokon uspjela suzdržati. Pogledala sam u njih opet te  je došao još jedan val smijeha.

'Ajme žena nije normalna'
'A gledaj je ko nadrogirana vjeverica je awwww sekiceee'
'Auch luka stojiš mi na nozi'

Njihovi komentari su me naveli na smijanje još više.

Nakon puno minuta smijeha sam se napokon smirila.

Svi smo se sam bacili na pod. Nitko ne zna zašto.

Ja:Ljudi ja sam gladna
Mk: a kad nisi
Ja: idemo jesti?
Lu: kakvo je to glupo pitanje. Ah oprosti naravno da je glupo kad je izašlo iz tvoje glave.

Na to smo se smo se svi nasmijali.

Jao kako volim ovu našu ekipu.

Elementi ljubavi (pauzirano)Where stories live. Discover now