8 dio

35 17 2
                                    

Dok su se uspijeli razbuditi išli smo jesti doručak.

Nikome se ništa nije dalo kuhati pa smo naručili dostavu. Kad smo pojeli išli smo se prošetati jer je vani bilo lijepo vrijeme.

Išli smo se šetati u šumu pokraj kuće. Hodali smo oko pola sata i naišli smo na malu napuštenu kućicu.

Ja i Marko smo opsjednuti s razgledavanjem napuštenih kuća već dugi niz godina.

Odmah smo krenuli prema kučici i za neko divno čudo ovi koji su hodali iza nas se nisu bunili.

Kad smo došli do kučice vidjeli smo da su vrata zaključana.

"Bez brige ja imam iskustva s provaljivanjem vrata" rekao je Luka što je mene potsjetilo na zadnji put...

Xxx: OTVARAJ POLICIJA!

Luce je došla do mene kad je čula to otvaram policija.

Skužila sam tko je to. Došla sam do vrata i počela lupati na njih s unutarnje strane.

Ja: OTVARAJ FBI!
Xxx: NIJE MI DO ZEZANJA OTVARAJTE ODMAHH!!
Ja: E PA NIJE NI MENI. OTVARJTE ODMAH!
Xxx: GOSPOĐICE NE OTVORITE LI ODMAH RAZVALJUJEM VRATA...

Ma neće to napraviti

Odjednom se samo čulo da je nešto tresnulo.

U sekundi poslije vrata se otvaraju i vidim Luku na podu kako se drži za ruku i Marka kako drži kvaku.

Mk: O gledaj vrata nisu bila zaključana.
Lk(Luka): O ma daj. Ja tu lomim ruku na otključanim vratima.
Ja: Hah ko ti je kriv.
Lk: Ivan.

Na to ga je Ivan zbunjeno pogledao.
Iv: Gle ja ti nisam kriv kaj ti tu lomiš ruke na otključanim vratima. Sam sam vam rekao da se trebamo penjati po fasadi do prozora pa ondje uči.
Lk: A to je kao bolja ideja.
Iv: Barem nećemo lomiti ruke.
Lk: Nećemo lomiti ruke ali ćemo se ubiti.

Daa to nije dobro završilo. Kad sam se okrenula vidjela sam da se Luka zatrčava prema vratima.

Završilo je isto kao i prošli put. Luka je bio na podu i držao se za ruku.

"Da imaš jako veliko iskustvo za provaljivanje vrata. Prije imaš iskustvo kako najlakše i najgluplje strgati kosti" rekla je Luce.

"Haha jako smo duhoviti" odgovorio joj je.

Okrenula sam se oko sebe iz meni nepoznatog razloga i vidjela Ivana kako trazi nešto. Vjeroratno traži nešto s čime će otvoriti vrata.

Otišla sam do njega i počela tražiti s njime.

Na prilazu je bilo plostanto okruglo kamenje kao za žabice. Krenula sam ih dizati.

Nakon desetak dignutih kamena i pogleda ekipe u fazonu gle ludakinje koja dize kamenje izvadila sam kamen na koji je ispod bila posudica.

Posudica se nije vidjela jer je bila ispod zemlje.

Počela sam je okretati u ruci u nadi da ću pronaći način kako da je otvorim.

Primila sam ju s drugom rukom u nadi da ću pronaći način.

Čim sam je podignula kamen kao da je ispao s posudice i nešto izunutra se ispalilo ravno u Markovu glavu.

"BAHAHAHHA" počela sam se smijati.

Svi su se počeli smijati zajedno samnom. Kad smo se prestali smijati krenula sam prema Marku da vidim što je bilo tako pametno pa se ispalilo ravno u njegovo lice.

Elementi ljubavi (pauzirano)Where stories live. Discover now