2 dio

65 22 0
                                    

LEYLA POV
Boli me glava i zato pijem čašu vode odjednom mi se počelo vratiti u glavi i smračilo mi se pred očima...

MARKO POV
Vidim je kako joj se oči zatvaraju i kako pada na stol ispred nje
Ja: Leyla!
Dotrčim do nje i pozovem Ivana
Ja: Ivane dođi brzo
U tom trenutku on dotrči do mene.
Ja: Zovi hitnu odmah!
Čujem Ivana kako razgovara na mobitel.
Ja: Leyla, malena probudi se.
I: Hitna dolazi za manje od 5 min
Ja: Dobro.

Nakon 2 minute čujem sirenu hitne. Uzmem Leylu u naručje i izađem ispred kluba. Dođe hitna i odvedu je u bolnicu, a ja na Leylinom motoru idem za njima dođemo u bolnicu i ispred sale čekam već 2 sata. U tom trenutku doktor izađe iz sale i priđe mi.

D (Doktor): Jeste li vi tu za gospođicu Leylu?
Ja: da doktore ja sam njezin brat. Kako je ona?
D: Nažalost je u teškom stanju. Nismo sigurni zašto no mislimo da je otrovana. Znate li jeli je nešto popila ili pojela u zadnje vrijeme?
Ja:U klubu ispred kojeg ste je pokupili u njemu je popila vodu i odmah nakon se srušila. NE MISLITE LI VALJDA DA MOŽE UMRIJETI!!
D: smirite se gospodine, samo trebamo naći kakav je otrov u pitanju.
Ja: doktore mogu li je vidjeti?
D: smijete ali moram napomenuti da je još u nesvijesti.
Ja: dobro, hvala vam puno.
D: Napravit ćemo sve da gospođica Leyla ozdravi, izvolite da vas odvedem do njezine sobe.

Krenuli smo do Leyline sobe. Došli smo, a doktor mi je otvorio vrata. Ušao sam u sobu i vidio sam ju kako leži na krevetu zatvorenih očiju. Igla za infuziju joj je bila zapiknuta u desnu ruku. Bila je u bolničkoj odjeći. Grozno mi ju je vidjeti u ovom stanju.

Došao sam do nje.

Ja: Leyla hajde probudi se. Što ću ja bez svoje mlađe sestre? Tko će me zabavljati? Tko će me nasmijati do suza? Tko će me tješiti kad budem tužan? Tko će me ohrabrivati da mogu ići dalje? Tko će izvoditi spačke na meni ako nećeš ti? Tko? Tko!? TKO!?
Počeo sam plakati...

Ja:Vjeruj mi pronaći ću onog tko ti je ovo napravio i platit će mi, obećavam...

Želja za osvetom mi je u ovom trenutku bila jako velika
LEJLA POV
Mama i djevojčica sjede na jednom kamenu usred vode jedana nasuprot drugoj. Djevojčica ima oko 6 godina. Mama govori djevojčici "U životu se ne možeš osloniti na nikoga jedino na samu sebe. Ako padneš sama ustani. Nemoj niti nikome vjerovati jer te takvi najčešće izdaju. Jedino u koga možeš iskreno vjerovati si sama ti ...

Čujem nekoga kako govori... Mislim da je to Marko....
Čujem ga kako postavlja pitanja....
Čujem ga kako viče... Ali na koga... Kome postavlja ona sva pitanja i na koga viče..... i čujem ga kako govori
Vjeruj mi pronaći ću onog tko ti je ovo napravio i platit će mi, obećavam...

Skupila sam snage da otvorim oči i ugledam par nebesko plavih očiju.

Gledam kako me gleda i osmjehnem mu se.

Mk: Doktore Leyla je budna!!

Odjednom vidim kako dva čovjeka utječu u sobu.

Mk: Doktore Leyla se upravo sada probudila.
D: Gospođice Leyla kako se osjećate?
Ja: Jako sam umorna i boli me glava.
Doktor se okrenuo prema Marku.
D: Nemam pojma kako se uspjela probuditi jer je otrov bio jako jak. Po mome već je trebala biti mrtva. Čini se da ova cura ima jako jaku unutarnju snagu ili takozvanu moć.
Ja: doktore kako to mislite?
Doktor se okrenuo prema meni.
D: Ti nemaš ovozemaljsku snagu ili moć.
Ivan je tada uletio u sobu te sam ga samo pogledala i ponovno uputila pogled prema doktoru. Zbunjeno sam ga pogledala te sam upitala.
Ja: znači li to da ja nisam s ovoga svijeta ili što? Kako to da sam preživjela taj otrov? Tko mi je dao taj otrov? ZNAM!! Nadzorne kamere!!!!!

Doktor, Ivan i moj dragi braco Marko su se međusobno pogledali.

D: gospođice Lejla meni nije jasno kako vi imate toliko snage? Kako vi možete toliko razmišljati u ovom stanju?

Ja: Neznam ali ja idem spavati...

Zatvorila sam oči i utonula u san...

MARKO POV
Ne znam kako ona ima toliko snage u sebi? Možda to ima veze s njenom prošlošću i s onim svijetom Narivana. Ili s njezinom mamom?

Dok su me mučila ta pitanja gledao sam u nju i čuo kako izgovara...
Neznam ali ja idem spavati.

Odmah je zaspala.

LEYLA POV

Vrijeme je rata. Jedna vojska je puno manja i ta vojska pripada Timanima. Dok je druga veća i pripada Aresima. Leonardo je kralj Timana. A Alexander je kralj Aresa. Taman kad su trebali oglasiti da je rat počeo dogodio se potres. Nedugo nakon potresa se zemlja na području Aresa počela urušavati. Nakon par sekundi više nije bilo vojske Aresa. Na mjestu njihove vojske je bila samo ogromna rupa...

Naglo otvaranje vrata me je probudila iz sna.

U sobu je trčala Luce.

Lu: Ajme Le pa ti si budna!!!

Ona me uvijek zove Le...
Ja: pa kako ne bih kad su ušla ko munja u sobu.

Lu: pa oprosti spavalice ali sad je 4 popodne i da si ustala odmah i spremila stvari jer te vodim iz ove bolnice!

Ja: da mama... Čekaj malo ne vodiš me valjda u drugu bolnicu?!

Lu: pa naravno da ne. Vodim te u školu.
To je rekla potpuno ozbiljno pa su moje nade da se šali propale u vodu

Ja: a ne da mi se.
Prekrižila sam ruke na prsima i napravila ć
facu malog djeteta koji nije dobio nešto što je tražio.

Lucija se odjednom odvalila smijati

Lu: ma samo se šalim!

Ja: uf dobro već sam mislila da ću te morati mrziti do kraja života

Lu: ali nisam se šalila dok sam rekla da se spremaš zato se odmah spremi i idemo kući

Spremila sam se i krenule smo kući.

Dok smo došle kući tamo smo zatekle...

Elementi ljubavi (pauzirano)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang