"Je hebt WAT?!" Schreeuwde Mike tegen Steph. Die kromp ineen. "Mel een loer gedraaid..." Piepte ze angstig. Mike stond met zijn handen in zijn zij naar haar te kijken. Bang wachtte Steph zijn reactie af en probeerde zijn gevoelens te peilen, wat niet lukte. Toen, totaal onverwachts, begon Mike keihard te lachen. Tranen biggelden over zijn wangen en hij sloeg met dikke pret op zijn knieën. Stukken lach gierden uit zijn keel en Steph begon langzaam mee te grinniken. Uiteindeljk lagen ze allebei in een deuk en rolden ze haast over de grond van het lachen. Met een diepe, trillende zucht veegde Mike de tranen van zijn wangen en met zijn duim die van Steph. "Gekke aap, ik houd zo veel van jou hè!" Zei hij. Voordat Steph er erg in had, drukte hij zijn lippen op die van haar en pakte hij voorzichtig haar middel vast. Ze ging erin mee en hun zoen werd vuriger. "Joehoe! Gaan we nou nog?!" Hoorden ze Maartje toen schreeuwen. Verschrikt lieten ze elkaar los en renden naar haar toe. Oh ja, ze zouden met zijn allen naar het strand gaan, bedacht Steph beschaamd. Bij de auto stonden Mark en Michael met allebei een meisje aan hun arm al te wachten. Verbaasd hield Steph haar pas in. "Dit is Mirjam..." Begon Mark enthousiast. "Hoi." Mirjam schudde de verdwaasde Steph de hand. "...En dit is Katja." Vervolgde Michael en opnieuw werden er handen geschud. Mirjam had lang, oranje-achtig haar tot haar dijen en was behoorlijk klein en blank. Katja had juist bruine, krullende lokken en kwam ongeveer tot Michaels voorhoofd. Allebei hadden ze een doorzichtige strandjurk aan waar je hun bikini's doorheen kon zien. "Staren is onbeleefd." Lachte Mike en hij trok Steph weg bij de twee meisjes naar de andere kant van de auto. Daar drukte hij haar tegen het portier aan en begon haar opnieuw te zoenen. "Ik wil je nooit meer kwijt, Steph." Mompelde hij tegen haar lippen aan. Steph verbrak de kus. "Ik jou ook niet." Antwoordde ze verlegen terwijl ze zijn wang liefkozend streelde. De twee kwamen net weer achter de auto vandaan toen ze zagen dat iedereen stond te zoenen. Mark en Mirjam, Michael en Katja, en, jawel, Anne en Maartje. Niemand lette op hen. Gelukkig bracht Mike daar snel verandering in. "Alle tortelduifjes instappen nu!" Schreeuwde hij. Steph wou net het deurtje van het busje openschoven toen ze zich bedacht. "Mike?? We hebben maar zes plekken, en nu Mirjam en Katja..." Begon ze weifelend. Mike knikte. "Michael! Aan het stuur jij! Katja, ga jij er maar naast. Dan kunnen twee mensen alleen zitten en de anderen bij elkaar op schoot!" Kondigde hij aan. Maartje en Anne namen plaats naast elkaar en de rest nestelde zich bij elkaar op schoot. En dan maar hopen op geen controle van de Franse politie. Michael startte de motor en scheurde de camping af. Ze zouden naar een stukje strand gaan dat mooi, zacht zand bevatte en geen rotsen. Intussen nestelde Steph zich lekker op de schoot van Mike en hoopte stiekem dat de autorit nog uren zou duren. Mike zelf tekende figuurtjes op haar rug wat haar kippenvel van genot bezorgde. Af en toe drukte hij een kus op haar wang. Mark en Mirjam deden ongelofelijk klef en zaten zo ongeveer de hele weg te zoenen. Eindelijk sloegen ze een weg van slordig neergelegde betonplaten op en parkeerde Michael de bus op het parkeerterrein. Het hele gezelschap stapte uit. Steph voelde de Franse zon op haar gebruinde huid branden. Vlug zette ze haar zonnebril op. "We gaan er een heerlijke dag van maken." Fluisterde Mike in haar oor. "Klefferd die je bent." Lachte Steph terug en Mike trok een neppe pruillip. Snel plaatste ze een kus op zijn voorhoofd en liet haar hand in die van hem schuiven. Zo liepen ze, alle vier de stelletjes, over het paadje richting het zand.
Natuurlijk vertel ik in het volgende hoofdstuk de strand-avonturen! Maar dit hoofdstuk zou een beetje te lang worden dan. Dus vandaar dat hij nu een beetje te kort is. Ik hoop dit weekend nog ook het volgende hoofdstuk erop te kunnen zetten, maar ik kan niets beloven. Lot's of love! Luca
JE LEEST
Blackout (voltooid)
RomantikCOMPLETED FEB. 2016 oud verhaal, wordt NIET meer bijgewerkt!- "Anne zwoegde het laatste stukje omhoog en kwam eindelijk aan bij het vlakke plateau bovenop de klif. Tot haar verbazing zag ze Steph niet op de rand zitten. Haar intuïtie zei haar dat er...