26

89 17 17
                                    


Yoongi se pregătea să plece de acasă. Avea un fel de prezentare la liceul unde învățau Beomgyu și Yeonjun.
-Taehyung,ești gata? spuse Yoongi,așteptându-l pe robot.
-Da,acum vin.
Cei doi s-au urcat în mașină și au pornit la drum.

Pe tot parcursul drumului,cu o mână Taehyung ținea volanul,iar cu cealaltă ținea mâna lui Yoongi.
-Taehyung...
-Da,iubire?
-Nu vrei...Știi tu..Să mai încercăm să adoptăm un copil?
-Ba da. Ar fi super,dar crezi că vom reuși?
-Știi,tu ești foarte priceput ca tată. Până la urmă,Beomgyu te adoră.
-Sunt foarte priceput și ca daddy.
Yoongi roșise puternic.
-Hai- Hai să o lăsăm așa.. sugera Yoongi.

După ceva timp,Taehyung oprește mașina.
-Yoongi,eu merg aici la cafenea. După ce termini,vi la mine sau mă suni.
-Am înțeles. Ai grijă.
-Și tu!
Yoongi zâmbise,știind că cineva îi poartă de grijă.

Taehyung încuie mașina,și merge în cafenea.
Aștepta la rând,pentru a comanda o cafea.
Elevul din fața lui se întoarse și era să verse cafeaua fierbinte pe el,dar un dosar oprise să se întâmple asta.

-Nu-mi vine să cred... Dumneavoastră sunteți! spuse femeia care avea dosarul respectiv în mână.
-Te cunosc? întrebase Taehyung.
-S-ar putea să nu,dar totuși,eu sunt eleva aceea,Dahyun,cea pe care ați salvat-o atunci!
-Ooh,îmi amintesc! Ai mai crescut..
-Sunt procuror acum. Mă bucur că ne-am întâlnit! spuse fata entuziasmată.
-Mhm...Și eu.. mințise Taehyung.

Femeia plecase,iar Taehyung comandase o cafea,și se puse să aștepte la o masă.

Yoongi intrase în cancelaria profesorilor.
Aceștia au făcut plecăciuni în semn de salut.
-Bine ați venit,domnule Min! Eu sunt Kim Jongdae,profesor de informatică,și dirigintele clasei a X-a A. se prezentase mândru bărbatul.
-D-Da...Mă bucur să vă cunosc. Mergem spre clasa unde trebuie să fac prezentarea?
-Desigur! Haideți!

Jongdae îl duce pe Yoongi spre clasa a X-a A,adică clasa cu cele mai mari rezultate la învățătură și purtare.

Profesorul intră,alături de Yoongi.
Jongdae le-a urat 'bună dimineața' copiilor,aceștia făcând la fel.
-Acesta este domnul Min Yoongi,un priceput om de știință,de asemenea,priceput în robotică. El vă va spune mai multe.
Yoongi începuse să vorbească,și se pare că elevii păreau interesați. Le plăcea felul în care Yoongi vorbește. Li se pare interesant.
La sfârșit,Yoongi avea să își pună planul în aplicare.
-Pentru că și ora viitoare voi fi aici,vreau să faceți un proiect,în grupe de câte două persoane.
Taehyun ridică mâna.
-Eu și Beomgyu suntem o grupă. spuse băiatul,mai apoi lăsându-și mâna jos.
Yoongi pufnise amuzat.
-Kang Taehyun,eu vă grupez,nu voi. spuse Yoongi. Choi Soobin în grupă cu Kai Kamal Huening. Kang Taehyun în grupă cu Na Yunha.
Taehyun oftă. Fusese pus cu o ființă mirositoare în echipă.

Yoongi tot făcea grupe,iar la sfârșit i-au rămas doar două persoane.
-Ultima grupă,Choi Beomgyu și Choi Yeonjun. Profesorul Jongdae vă va lăsa la fiecare bancă câte o foaie cu ce aveți de făcut. La revedere!

Copiii l-au salutat politicos pe Yoongi în timp ce profesorul împărțea foile.
-Puteți să vorbiți despre proiect ora asta și chiar să îl începeți,având în vedere că aveți dirigenție,și mult de lucru la proiect. spuse profesorul. Fighting!

Fiecare elev s-a dus la colegul de proiect,Beomgyu făcând la fel.
-Soobin,mă pot așeza aici,te rog? strigase Beomgyu către Soobin,care era prea ocupat să îi facă cu ochiul lui Huening-Kai.
-Ce? Uh-Oh da. Poți. răspunse Soobin,concentrat pe buzele lui Kai.
-Încetează,te rog. Mă faci să mă simt inconfortabil,Soobin. se plânge Kai.

Beomgyu chicotise,făcându-l pe Yeonjun să zâmbească.
-Deci,ai idei pentru proiect? Eu sunt praf la chestiile astea. spuse Beomgyu către Yeonjun.
-Eu- Aș avea o idee,dar nu cred că ți-ar plăcea. spuse Yeonjun,simțind cum obrajii îi iau foc.
Beomgyu îl lovise ușor în mână.
-Ayoo,spune-mi!
-Având în vedere că trebuie să facem un filmuleț animat,tu poți scrie versurile,eu să le cânt,și amândoi să facem animația. Hm? Ce zici? spuse Yeonjun cu un zâmbet drăguț pe față.
-Woah,ești foarte deștept! Beomgyu își puse mâna după ceafa celuilalt. Mă pun să scriu,dar îmi trebuie inspirație...
-Scrie sentimentele tale. Descarcă-te. îi sugerează Yeonjun.
-Bine. Mă duc în locul meu pentru scris,iar tu găsește ritmul potrivit unei melodii triste.
-Am înțeles.

Beomgyu își luă un carnețel roz cu sclipici din ghiozdan și fugise din clasă.
Yeonjun dădea petrecere în sinea lui.
-Așa mă voi apropia de Beomgyu! spuse acesta cu voce tare.

Hello
Ce faceți?

Ce credeți despre ideea lui Yoongi?

Dar despre cum s-au comportat băieții acum?

Two Souls,One Love 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum