Yeonjun avea brațul împleticit cu al lui Beomgyu. Oamenii se uitau cam ciudat la ei,dar lor nu le păsa asta. Ei voiau să meargă în parc.-Beomgyu,când o să ajungem,o să îți spun ceva important,bine? îl anunța Yeonjun.
-Bine...Ajunși în parc,cei doi se așază pe o bancă.
-Deci,spune-mi.
-Eu- intenționa Yeonjun să spună,dar telefonul lui începuse să sune.📞
-Ce vrei,Soobin?
-Veniți de urgență la liceu. Nu am putut să o opresc pe Yiren,și știi tu. A luat un carnețel din ghiozdanul lui Beomgyu.
-Venim acum.
📞Yeonjun se ridică și îl luă pe Beomgyu de mână.
-Trebuie să mergem la înapoi la liceu. Yiren îți umblă cu carnețelul,a spus Soobin. rostise Yeonjun.Beomgyu strânse din ochi,după care o luă în fața albăstruiului.
La liceu,Soobin și Taehyun tot alergau după Yiren pentry a recupera obiectul.
-Yiren,nu mai fi așa rea! o îndemna Soobin.
-Taci. Nu îmi spui tu mie ce să fac.Cei doi au ajuns și ei,așa că Yiren îl lovise pe Taehyun cu piciorul în zona sensibilă iar Soobin se retrase,fiindu-i teamă.
-Binee colegi. Vreau să vă arat ce este scris în carnețelul de fetițe al lui Beomgyu. fata deschide carnețelul. Hmm... Doar teme notate,versuri,chestii... Oh! Uite ceva interesant! "Dragă Yeonjun,mi-aș dori să îți spun cât de mult de iubesc,dar mi-e frică. Mi-e frică de faptul că mă vei respinge,cum ai făcut și în copilărie. Să știi că te iubesc mult,mult,și nu ca pe un frate,ci ca pe un partener cu care aș vrea să îmi petrec restul vieții. Cu dragoste,Beomgyu."
Beomgyu își aplecă ușor capul.
-Deci,Yeonjun,mai nou ai admiratori. Foarte scârbos.
Yeonjun făcu un pas în față.
-Pfft,da. Aia e scrisă acum câțiva ani,pentru că eu și Beomgyu suntem împreună. Nu Beomgyu? spuse Yeonjun,după care merse și îl sărută pe Beomgyu pe obraz.
-D-Da... El e iubitul meu...Yeonjun îi zâmbise,sub aplauzele celorlalți din clasă.
-Marș,frustrat-o. strigă Huening-Kai către Yiren,iar aceasta pleacă nervoasă.-Acum,Beomgyu,suntem fericiți.
Woahhh
Urmează ultimul capitolll :)))))
CITEȘTI
Two Souls,One Love 2
Fiksi PenggemarVolumul 2 Al Cărții Two Souls Ce se va întâmpla când Taehyung și Yoongi se vor muta în China? Vor avea liniște sau problemele vor continua să apară ? TaeGi #1Beomgyu -13.05.2020 ~ kanggi, 2020