Yoongi își luă buchetul și privi în oglindă.
-Nu credeam că voi ajunge să mă căsătoresc... murmură el.
Părinții lui Taehyun, Sooji și Taeyoon au venit să îl cheme pe Yoongi.
Și ei au fost chemați la nuntă deoarece Seokjin se înțelegea destul de bine cu ei,defapt,Sooji și Seokjin au fost colegi în liceu.-Mireasă,ai de gând să vi? glumise Sooji.
-Vin! răspunse Yoongi puțin revoltat.
Acesta se mai admiră câteva secunde,după care plecă în sufragerie.
Îl văzuse pe Taehyung care arăta superb în costumul negru și cu părul șaten pe care îl are.Acum,toată atenția era asupra lui Yoongi.
Acesta înghițise în gol când văzu că robotul vine spre el.
Taehyung întinde brațul pentru ca Yoongi să se țină de el.
-Mergem? șoptise Taehyung.
-D-Da..Yoongi era emoționat. Astăzi își va uni destinul cu al lui Taehyung.
Ajunși la biserică,cu tot cu invitații,desigur,preotul începe slujba specifică.
După ceremonie,toți pleacă spre restaurantul lui Seokjin.Muzica răsună destul de tare în întregul restaurant,așa că Seokjin îi duce pe cei trei copii într-o cameră mai "izolată",unde să se poată uita la desene,în liniște.
Seokjin și Namjoon au mers în bucătăria restaurantului,să vadă cum merge treaba.
-Bun,bravo,mâncarea e bună de tot! îi lăuda Jin pe bucătari.
Privirea lui Namjoon căzu pe fundul lui Jin,fapt care l-a făcut să îl dorească pe Jin cât mai repede posibil.
-Seokjinnie,am o problemă. șoptise Namjoon cât să audă doar Jin,dar una dintre bucătărese rânjise pervers.Seokjin își închise ochii puțin stresat,și îi salută politicos pe cei care găteau.
Îi prinse mâna lui Namjoon și îl trase spre camera unde erau cei trei copii.
-Yeonjun,pentru că ești mai responsabil,mergeți în sală și faceți poze cu Yoongi și Taehyung,după îi spuneți lui Suho să vă pună la masă. le ordonă Seokjin.
-Bine,Seokjin hyung.Yeonjun îl luă pe Beomgyu de încheietură și îl duse spre ieșirea din cameră.
-Stai să îl duc pe Taehyunie. E cam concentrat la desene. rosti Beomgyu.
Yeonjun oftă.
Beomgyu se duse spre Taehyun și îl luă de mână,mergând în fața lui Yeonjun.
Yeonjun se strâmbă către Taehyun care era în fața lui,după care părăsi camera,lăsându-i pe Seokjin și Namjoon singuri.-Și...Spui că vrei să te ajut cu problema ta? spuse Seokjin pe un ton viclean.
-Da... murmură Namjoon.
Cel mai înalt se repezi la gâtul lui Jin cu multe săruturi care îl încălzeau pe cel mai scund.Namjoon își duce mâinile pe fesele lui Seokjin și le strânge ușor făcându-l pe Jin să geamă de plăcere.
Seokjin îi desface cămașa soțului său,dar ușa se deschide brusc.
-Ce căutați aici?! strigă Joon.
-Avem o problemă pentru că acum s-a trezit și Jimin să își ieie pantaloni care îi scoate fundul în evidență! spune Jungkook frustrat.
-Marș în baie! Locul ăsta e ocupat! strigă Jin nervos.
-E bine să împarți,știi? spune Jimin sarcastic.
-Nu m-ai auzit prima oară? Trebuie să repet? îi amenință Seokjin,iar cei doi băieți ies repede.Soții Kim au oftat,după care și-au continuat treaba.
Seokjin gemea în continuu,având în vedere că toată treaba a ajuns la un alt nivel.
Seokjin își luă hainele de pe jos și începu să se îmbrace.
-Cred că e timpul să mergem,nu?
-La ce semne ai pe gât,nu prea aș spune să mergem.
-Îmi iau o bluză albă cu guler,și sacoul și gata!
-Oh,ai dreptate.Namjoon zâmbi satisfăcut spre soțul său.
-Nu am mai avut demult momente intime,Jin. Mă bucur că ai acceptat de data asta.
-Cu drag,Joonie.După ce s-au îmbrăcat,au plecat spre sala în care se ținea micuța nuntă.
-Eomma,de ce ai pete mov pe gât? întrebă Beomgyu.
Seokjin făcu ochii mari și își puse mâna în locul unde avea un posibil semn.
-Păi,Beomy,e de la o alergie. îi răspunse Seokjin.
-Și eu o să am alergia asta? Beomgyu era curios.
-Depinde. Vei vedea când ești mai mare. Seokjin îl ciufuli pe băiețelul lui.În restaurant răsuna o piesă de dragoste.
Taehyung îl privea pe Yoongi cu dragoste.
-Vrei să dansezi? îl întrebă robotul pe soțul său.
Yoongi doar a zâmbit și s-a ridicat de pe scaun.Restul serii toți s-au distrat,mai puțin Yeonjun.
Băiatul era supărat că Beomgyu nu îl băga în seamă-- defapt,Taehyun îi atrăge atenția naivului Beomgyu pentru ca nu cumva să îi vorbească lui Yeonjun.
CITEȘTI
Two Souls,One Love 2
FanfictionVolumul 2 Al Cărții Two Souls Ce se va întâmpla când Taehyung și Yoongi se vor muta în China? Vor avea liniște sau problemele vor continua să apară ? TaeGi #1Beomgyu -13.05.2020 ~ kanggi, 2020