În urmă cu două săptămâni,Hoseok îi oferi lui Suzy un inel . Un inel superb și scump,de asemenea.Fata îi ceruse lui Hoseok să vină la o plimbare,iar băiatul acceptă.
Suzy avea să îi spună multe lui Hoseok. Avea să îi spună lucruri pe care Hoseok nu credea că iubita lui le va afla vreodată.Ajunși la pod,Suzy se așază în fața lui Hoseok.
-Hoseok,știi că țin la tine,da?
-Știu,Suzy. S-a întâmplat ceva?
-Hoseok,ce sunt cu revistele astea?Suzy scosese niște reviste cu bărbați ,în ipostaze deochiate dintr-un ghiozdan.
-Eu- Suzy,îți pot explica..
-Nu,Hoseok. Nu e nevoie. Am înțeles prea multe .Suzy își dădu înelul jos și i-l înmână lui Hoseok.
-Să i-l dai cuiva special,Hoseok. Cuiva care îl va purta ani buni și fericiți.Suzy îi mai zâmbi o dată băiatului,după care plecase. Era ușurată că nu îl va stresa pe Hoseok cu ceva,chiar dacă nu era deloc așa.
Băiatul stătea cu inelul în mână. Îl privea cu dezgust. Era chiar atât de rău să admiri alți bărbați? Nu,pentru el nu era rău.
A strâns inelul și a plecat spre parc. Acolo,a găsit un mic lac ,așa că aruncă puternic inelul.
-Se putea mai rău de atât? dar nimic nu se întâmplă. Credeam că o să înceapă să plouă sau ceva,dar e mai bine așa.
Hoseok mai privi puțin lacul,după care se îndepărtă de el. Voia să meargă acasă și să facă un duș fierbinte. Avea nevoie de unul.După câte s-au întâmplat azi,are nevoie să își împărtășească nemulțumirile cu băutura.
Capitol scurt? Da.
Nașpa? Da.
Hotel? Trivago.Deci,aveți întrebări?
Aveți propuneri?
Aveți cumva vreo suspiciune?
CITEȘTI
Two Souls,One Love 2
FanfictionVolumul 2 Al Cărții Two Souls Ce se va întâmpla când Taehyung și Yoongi se vor muta în China? Vor avea liniște sau problemele vor continua să apară ? TaeGi #1Beomgyu -13.05.2020 ~ kanggi, 2020