Lütfen aşağıda ki oylamaya katılın. Konulardan birini seçin
Jimin, jungkookun teklifini kabul ettiği için pişman değildi fakat içinde kötü bir his vardı.
Jimin yıllarca adaletli bir şekilde böyle kötü durumları çözmek için eğitim almıştı fakat gerçekler şuydu ki. Bazen adalet yada yasalar hiçbir işe yaramıyordu.
Jimin öldürecekleri adam ile ilgili bilgileri okuyordu. İkamet ettiği yerler, ailesi, işi. Hakkında ki her şey. Neyseki bir çocuğu yoktu veya arkasında bırakacağı birisi. Yoksa yazık olurdu.
Jiminin aklına kendisine asıl verilen görev geldikçe köyü hissediyordu. 'JEY i yakala ve hapse at'
Fakat jimin bunu yapmayacaktı. Asıl onu rahatsız eden ya jungkookun JEY olduğu orataya çıkarsa? O zaman onu içeri tıkarlardı ve jungkook orada ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası yerdi.
Ama Jungkook kötü bir şey yapmamıştı ki. Gerçekten suçlu olan. Suçlu olduğu apaçık olan ama ya parayla ya da kanıtsızlıkla kendisini aklamış adamlardı.
Jiminin aklına gelen fikirle küçük gözleri pırıldadı. O adamı içeri attırabilirlerdi. JEY olarak onu gösterebilirlerdi.
Bu hiç kolay olmayacaktı, belkide çok basit olacaktı ama o adamı içeri tıkacaklardı.
Hemen Jungkooka mesaj attı.
Jiminnie~
JUNGKOOK!
Aklıma bir fikir geldiJungkook
Neymiş o?Jiminnie~
O adamı öldürmek yerine
Vakaları üzerine atsak?Jungkook
Bilemiyorum...
Hakettiği cezayı almış olur mu?Jiminnie~
Tabiki! Ölmeyecek
Ama sürünecekJungkook
Tamam
Öyle yapalım o zaman
GüzelimJimin sonda ki söze kıkırdayıp telefonu kapattı. Şimdi küçük bir plan düşünmeliydi ki adamı suçlayanbilsinler.
Jiminin yaptığı ufak plana göre ilk önce farklı bir numaradan adamın adresini göstererek mesajlaşacaklardı. Daha sonra ise Jungkook birini daha öldürecekti ve adamı o tarafa yönlendirip sanki öldürürken yakalanmış gibi yapacaklardı.
Daha sonra beraber dış ülkeye gideceklerdi. Orada bir şekilde hayatlarını sürdürürlerdi.
Jimin bu işin çabucak bitmesini istediği için ofisine gidip çalışmaya başladı. En ufak ayrıntıyı dahi düşünmelilerdi.
Jungkook öldüreceği son kurbanı araştırıyordu. Ayrıca telefon sinyalinide woo-seok(Jungkook ve jimine küçükken saldıran adam) un evinde gösteriyordu.
Arada jimine woo-seok un ağzından mesaj atıyordu.
JEY
Hazırlıklı ol jimin
Bugün sana bir hediyem olacakJimin
Ne gibi?
Ne planlıyorsun JeyJEY
Bugün çok sıcak değil mi jimin?
Sıcaktan patlayacağım
Ama lunaparka gitmek eğlenceli olabilirdi.Jimin
Ne saçmalıyorsun sen?
Sana ne yapacağını sordum?Çevrimdışı
Mesaj işi tamamdı. Şimdi sırada kurban vardı ve woo-seok.
Jungkook woo-seok'a mesaj atmış ve öldüreceği yere çağırmıştı. Woo-seokun tam zamanında orada olacağına emindi.
Çünkü Jungkook yıllardır onu izliyordu. Huylarını ezbere biliyordu. Geleceğine emindi.
Jiminse tüm gün yemeğe dahi gitmeden çalışmış gibi davranıyordu. Sonra hızla odasından fırladı.
"ekibi hemen toplayın. JEY vakası bugün bitecek. Baskına gidiyoruz!"
Hızlıca çıktılar. Aslında o mesajlaşma şifreli gibi yapılmıştı.
Eski lunapark treninin orada terk edilmiş bir benzin istasyonu vardı. Orayı yakacaktı. Woo-seokta oradan çıkarken yakalanacaktı.
Hızla olay yerine giderken bir yandan da Jungkookla haberleşiyordu. Jungkook işini bitirmiş Woo-seokun gelmesini bekliyordu. Woo-seok geldiğinde acaba onu öldürsem mi? Diyr düşünmeden edemedi ama plana sadık kalmalıydı.
Jungkook elinde ki kibriti yere atıp hızla ordan uzaklaştı. Kameraların görmediği bir noktadan geldiği gibi gitti.
Woo-seok birden çıkan büyük alevleri fark ettiğinde hızla çıkışa ilerleyip kendini dışarı attı ama park jimin önde olmak üzere bir sürü polis arkasında dikiliyordu.
Jm: oyun bitti JEY
Woo-seok oyuna geldiğini anlamıştı. Polisler kollarını tuttuğunda çırpındı ama nafile.
Jimin onun sorgusunu alıp suçlu olarak belirlemiş ve içeri attırmıştı. Son olarak ise basına açıklama yapmış istifasını verip işinden ayrılmıştı. Herkesi şoke etsede bu durum. Pekte yadırğamamışlardı.
Sabah olduğunda hazırda bulundurdukları uçak biletlerini almışlardı. Jungkook işe havaalanında buluşmuşlardı.
Sonunda her şey bitmişti. Jungkookla beraber ve mutlulardı. Buradan gidecek ve tüm geçmişlerini geride bırakacaklardı.
Jungkook ve jimin parise gitmişlerdi. 2 3 ay içerisinde kendilerine düzenli yeni bir hayat kurmuşlardı. Beraber, mutlu ve aşıklardı.....
Final
__________
Bitti. Farkındayım fazla kötü bir fic oldu. Belki silerim komple ama bitirmeden silmek istemedim.
Uf ne biçim oldu. Utanıyorum. En azından kısa okunabilir bişi çıktı ortaya.
Şimdi size 3 farklı konu söylicem birini seçin lütfen + atsanız bile olur.
DRAGON- Jikook(Ejderhalara 100 yılda bir gelinlerden birisi kurban edelirdi fakat son ejdarha bir insan tarafından öldürülmüştür. Bu yüzden ejdarha öldürenin torunu gelinini alırken gelenek olan ejderha çağırma törenini yapmakta sakın duymaz. Fakat gözden kaçırdığı bir şey vardır. Ejderhanın bir çocuğu vardır ve kimsenin haberi yoktur.) I am dragon filminin uyarlamasıdır!!!
Experiment - Taegi (Jungkook ve jimin evli zengin bir çifttir. Yüklü bir miktar karşılığı devlet için gizli deneyler yapan ünlü genetik bilimci Min yoongiye erkeklerinde doğum yapabilmesini sağlaması için anlaşma yaparlar. Yoongi merkezlerinin olduğu yerin altındaki odalara koydukları deneklerden birini seçip deneye başlar)
Stupid cocky - Taegi-Namjin-Jikook
( Taehyung kendisini cidden sevdiğine inandığı jihoon ile nişanlıdır. Fakat bilmiyordur ki jihoon Seokjin ile evlidir. Jihoon seokjinle evlendikten 1 yıl kadar sonra Taehyungu görmüş ve ona aşık olmuştur. Seokjin ile sırf parası için beraberdir. Çünkü kardeşi min yoongi. Msg şirketinin başındadır. Olaylar Taehyungun yoonginin yanında işe girmesiyle dahada karışık hale gelir)Seçin bakalım lütfen okuyan herkes noktada olsa birine atsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEARCHİNG!!! /JİKOOK
Fanfiction"Kanlı JEY dosyası artık senin park jimin" Sonunda elime aldığım dosyayla araştırmalarıma başladım. Seni bulacağım JEY Demiştim.... Fakat bulduğumda hiç düşündüğüm gibi olmamıştı. Neden mutlu değildim? Neden sadece acı çekiyorum?