Jimin evindeki kameralardan habersiz kalkıp dolabını açtı ve bir kaç parça elbise alıp banyoya yol aldı. Jungkook hepimizin istediği şeyi yapmayıp banyoya takmamıştı çünkü vücudunu şimdi görmek istemiyordu.
Penisi içini doldururken görmek istiyordu. Jungkook kıkır kıkır gülüyordu. Bu oğlanı baya sevmişti. Uzatmayı da sevmezdi Jungkook yakın zamanda çıkacaktı karşısına.
Belkide mesaj atabilirdi ona. O sırada kamerada saçları ıslak bir jimin belirdi. Yıkanmış giyinmiş saçlarını kurutuyordu.
Mesaj atmaya karar verdi. Aynı zamanda hackerlık da yapıyordu Jungkook bu yüzden telefondan yerini bulamazdı ve jiminin telefon numarasını da kolaylıkla bulabilirdi. Bulmuştuda. Bulduğu numaraya hemen mesaj attı.
+80*******
Saçlarını kurut hasta olursunJimin gelen mesajla şaşırmış biçimde kaşlarını çattı.
Jiminnie~
Kimsiniz?+80*********
İlk önce zorla beni bulup sonra tanımamazlıktan gelemezsin jimin.Mantıklı düşünürsek haklıydı Jungkook. İlk önce zorla dosyayı alıp bulmaya çalışan oydu.
Jiminnie~
Saçmalamayı kes! Kimsin dedim?
Seni anında bulurum bunu biliyorsun değil mi?+80********
Kolaysa bulJimin hızlıca telefon konumuna bakmak içinv girdi fakat hiç bir şey açılmıyordu. O an anlamıştı.
Jiminnie~
JEY?Jey:
Buyrun benim?Jimin içinden bir kaç küfür savurdu. Bu numarayı nerden bulmuştu ve neden mesaj atıyordu!
Jiminnie~
Neden bana mesaj atıyorsun?
Amacın ne JEY?Jey:
Ah bebeğim korkmana gerek yok
Sadece güzel kalçalarına heyran
kaldım ve bir soru soracaktım.
Sevgilin var mı jiminniemJiminnie~
Seni bir gün yakalayacağım JEY
Ve bana yalvaracaksınJEY:
Asıl sen bana yalvaracaksın
Yavaşla JEY diye inleyişlerin
tüm odayı saracak.Jiminin vücudu korkuyla titemişti. Ne diyordu bu psikopat. Katil olduğunu biliyordu ama böyle bir şey yapacağını hiç tahmin etmemişti.
Kameradan jiminin korku dolu bakışlarını gören Jungkook güldü
JEY :
Tamam tamam korkma
Belki yavaşlarım.Jiminnie~:
O takvim. Ne için? Neyi sayıyor?Jey:
Bitince görürsün.JEY çevrimdışı
Jimin oflayıp hırla yatakta tepindi. Jungkookta onu izleyip gülüyordu.
Önlerinde ki bir ay boyunca hiçbir şey olmadı. Ne Jungkook bir atakta bulundu nede jimin kanıt bulabildi.
Fakat bugün bir cinayet daha geliyordu. Jungkook karşısında ki iğrenç adama kötü şeyler yapacaktı...
Jiminse hala oturmuş masasına kanıt arıyordu. Başaracağına inanıyordu. Bu yüzden çok çalışmalıydı. Şirkette değil evdeki masasındaydı. Telefonuna gelen mesajla irkildi.
JEY:
Birazdan 16.kişiyi toplayacaksın.Jiminnie~
Ne hayır!
JEY yapma dur!Jey:
.....da ki et deposundayım. Yetişirsen kurtarırsın.Bu mesajla jimin hemen evden çıkmıştı. Ekipleri arayıp haber vermeyi de ihmal etmemişti. Kendi evi oraya daha yakındı. Ekipler biraz daha geç gelirdi.
Jungkook bilerek orayı seçmişti. Jimini tekken yakalayacaktı.
Jimin hızla gidip oraya varmıştı. Jungkook çoktan işini bitirmişti bile. Jimini bekliyordu.
Jimin vardığı et deposuna girdi ve yavaş yavaş adımlamaya başladı. Sessiz ve silahını doğruştmuş biçimdeydi.
Jungkook içeri girdiğinden beri geldiğinin farkındaydı. Arkasından sessizce gelip kolunu büküp silahı attırdı ve jimini yüz üstü duvara dayadı.
Jimin korkuyla gözlerini açmış bağırıyordu ama lanet yerde duyacak kimse yoktu. Jungkook jimini hızla duvara vurup susmasını istediğini belli etti.
"lanet herif bırak beni!"
"şştt sakin ol jiminnie~"
Jungkook tek eliyle arkadaki jiminin ellerini tutmuştu. Diğer eliylede yanağını okşadı. Daha sonra jimini biraz daha korkutmak istedi hemde biraz eğlenirdi.
"çok güzelsin jimin"
"bırak beni şerefsiz"
Jungkook birden kendisini jimine bastırdı.
"o güzel poponu korumak istiyorsan sus bence"
Jimin anında sesini kesmişti. Jungkooksa eğlenmeye devam ediyordu. Elini yanağından çekti ve kalçasına getirip jiminin kalçasını sıktı. Jimin bir inleme bıraktı istemeden fakat kendini tutamamıştı.
"jimin sesin çok güzel."
"bırak beni..."
Eğilip jiminin boynuna bir iz bıraktı ve çekildi. Yüzünü görmesi pek umrunda değildi çünkü bulamazdı bulsa bile o olduğuna dair kanıtı yoktu.
"görüşürüz jiminnie~"
Jungkook jimin kendine gelemden oradan çıktı ve uzaklaştı. Bir süre sonra ekiplerin sesi gelince jimin kalkıp toparlandı. Bu olaydan kimseye bahsetmeme kararı aldı. Jey onunla bağlantısını koparırdı. Ayrıca ona inanmazlardı da inandırsa bile elinde kanıt yoktu.
________
Merhaba! Unutulmuş bu kitabada yb attım sonunda.
Jimin çok egolu değil mi sizcede? Team jungkookçuyum. Hadi oy verin
Team Jungkook
Vs
Team jimin
Lütfen hikayeye de oy verin ve yorum yapın
Sizleri seviyorum 💛💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEARCHİNG!!! /JİKOOK
Fanfic"Kanlı JEY dosyası artık senin park jimin" Sonunda elime aldığım dosyayla araştırmalarıma başladım. Seni bulacağım JEY Demiştim.... Fakat bulduğumda hiç düşündüğüm gibi olmamıştı. Neden mutlu değildim? Neden sadece acı çekiyorum?