𝑃𝑎𝑟𝑡 ꧁ 10 ꧂𝐻𝑜𝑝𝑒 𝑈 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑖𝑡☕︎︎

3.7K 428 36
                                    

تۆ یارمەتیت دام شەڕ بکەم
کاتێک خۆم بەدەستەوە دەدا
ᴥ︎
✌︎︎
ᴥ︎





سارانگ :pov

ئەبێ لین چەندە دڵی خۆشبێ؟ وا هاوسەرگیری لەگەڵ ئەو کەسە ئەکات کە خۆشی ئەوێ ،
ئۆۆهـ کەسێ  نیە سەیری ژیانە گۆڕاوەکای من بکات ؟!

« لە ژوورەکەم بووم خۆم ئامادە کردبوو تەنها مەیکاپم مابوو بیکەم هەر بیرم لای جونگکووک بو ئەبێ جیمین ڕاست بڵێ کە ئەڵێ کوشتومە ؟ بەڵام نا جونگکووک هاوڕێی منداڵیەتی چۆن ئەم کارە ئەکات ، ئاهـ وا باشترە بیزانم بەهەر چۆنێک بێت ،،،،، دەستم کرد بە مەیک ئاپکردن ، دەنگی دەرگا هات لە ڕێگەی ئاوێنەکەوە سەیرم کرد جیمین بوو هاتە ژوورەوە ، هاتوو لە دواوە منی لە باوەشگرت ، بۆنی قژی ئەکردم »

جیمین: خۆشەویستە جوانەکەم چی ئەکات ؟

سارانگ:وەک ئەبینی

« بەبێ ئەوەی سەیری بکەم وەڵامم دایەوە ، سوراوەکەم هەڵگرت ویستم لە لێومی بدەم کاتێک جیمین ڕووی منی سوڕاند بۆ لای خۆی»

جیمین: سارانگ بۆوا بە ساردی قسەم لەگەڵ ئەکەی؟ ئەتەوێ تاکەی هەر بەم شێوەیە بیت لەگەڵم؟سارانگ من داوای لێبووردنت لێئەکەم من هەڵەم کرد بەرامبەرت ، باشە من چ جیاوازیەکم هەیە لەگەڵ کوڕەکانیتر؟
بۆ منت خۆشناوێ بۆ یەک ساتیش خۆشەویستیم پێنادەی ، من ژیانی خۆم دائەنێم لە پێناو تۆ ئەوەنە هۆگرت بووم ، بۆچی منت ناوێ ؟

سارانگ: باشە ئێستا من چیم وتوە بۆ ئەم قسانە ئەکەی ؟ بەڵام وا دیارە خۆت هەست بە تاوان ئەکەی بەرامبەرم

جیمین:سارانگ تکایە هەست بەو خۆشەویستیە بکە کە لەبەرامبەرت هەمە

« بەبێ ئەوەی قسە بکەم ڕووم کردە ئاوێنەکە تا سوراوەکە لێبەم بەڵام دوبارە جیمین ڕوی کردمەوە خۆی و سوراوەکەی لێوەرگرتم »

جیمین: ڕێگە بدە من بۆتی لێبەم

« سەیری لێوەکانمی کرد دەستی نزیک کردەوە لە لێوم تا سوراوەک لێبدات ، ئایـ ،، خوایە چەند جوان تێبینی لێوم ئەکات  و سوراوەکە لێئەیات »

جیمین:ئێهـ ئێستا تەواوە

سارانگ: ئممم جوانە سوپاس

✔︎ژیــانی مافیـــایەکم گـــۆڕی|P.JMOù les histoires vivent. Découvrez maintenant