'သာကြန္း'part14(Zawgyi)

1.9K 148 3
                                    

Zawgyi
'ညင္သာ ေက်ာင္းသြားေတာ့မို႔လား ေစာေသးတယ္ေလ '
'မေစာေတာ့ဘူး ၇ခြဲေနၿပီ အတန္းခ်ိန္က၈နာရီ ကိုေမာ္ကြန္းဦးထေတာ့မွာဆို ထေလ ကြၽန္ေတာ္အိပ္ရာတခါတည္း သိမ္းေပးခဲ့မယ္'
'ရပါတယ္ ကိုယ္ပဲသိမ္းလိုက္မယ္ ေျခေထာက္လက္ေထာက္ေတြ သက္သာတယ္မလား '
'အြန္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ '
'ရပါတယ္ကြာ ဒီေန႔ကိုယ္တို႔အဖြဲ႔ေတြ ဓာတ္ပံုလာ႐ိုက္မွာေနာ္ '

'အြန္း ကြၽန္ေတာ္သြားၿပီ'
ဆိုင္ကယ္ထုတ္ကာ ေက်ာင္းေပၚတက္ခဲ့လိုက္သည္ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ လူစံုေနၿပီ ကိုယ္ထိုင္ေနက်သူငယ္ခ်င္းေတြနားကိုပဲ သြားလိုက္တယ္

မၾကာပါ တီခ်ယ္ ဝင္လာၿပီ
'မဂၤလာပါ ဆရာမ'
'မဂၤလာပါ '
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခုဝင္ေနတဲ့အတန္းခ်ိန္က ပညာေရးစိတ္ပညာ အခ်ိန္ျဖစ္တယ္ ခုခ်ိန္ကိုသင္ေနတဲ့တီခ်ယ္ႀကီးက အင္မတန္မွ အသင္အျပေကာင္းတယ္ အသံျသဇာလည္း႐ွိတယ္ ဗဟုသုတလည္းႂကြယ္တယ္

'ဆရာ ဆရာမေတြက စာသင္တဲ့အခါမွာ ကိုယ္သင္လိုက္တဲ့သင္ခန္းစာရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ သေဘာထားေတြကို ေပၚလြင္ေအာင္ ဘယ္လိုသင္ၾကားေပးသင့္တယ္လို႔ မင္းတို႔ထင္လဲ'
တီခ်ယ္ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းေမးလိုက္ၿပီ  အတန္းကလည္း ထံုးစံအတိုင္း တိတ္ေနၿပီ ဒီလိုအခ်ိန္မွာheroတစ္ေယာက္ ေလာက္ေတာ့လိုေနၿပီလို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္တယ္ အေတြးနဲ႔တင္ သတိထားမိတာက မတ္တပ္ရပ္ၿပီးေနၿပီ

'ေဟာ ဟိုမွာထၿပီ ကဲ သားနားလည္သလိုေလး တီခ်ယ္နဲ႔သားသူငယ္ခ်င္းေတြကို ေျပာပါဦး'
'ကြၽန္ေတာ္အေနနဲ႔ သင္ခန္းစာေတြကို ရည္ရြယ္ခ်က္ ေပါက္ေျမာက္ေအာင္ သင္ၾကားႏိုင္ဖို႔အတြက္ဆိုရင္ ပထမဆံုးအခ်က္အေနနဲ႔ ေျပာင္းလဲရမွာ ဆရာေတြပါပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ငယ္ငယ္တုန္းက သင္ၾကားခဲ့ရတဲ့ "အဘိုးအို နဲ႔ သားသံုးေယာက္ " ပံုျပင္ရဲ႕ အဓိကဆိုလိုရင္းကို ဆရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မသင္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး '

'ပံုျပင္ထဲမွာ အဘိုးအိုက သူ႔ရဲ႕သားသံုးယာက္ကုိ ပထမဆံုး ထင္းတစ္ေခ်ာင္းစီ ခ်ိဳးခိုင္းတယ္ သားသံုးယာက္ကလည္း ခ်ိဳးႏိုင္တယ္ ဒါေပမဲ့ ထင္းစည္းလိုက္ခ်ိဳးခိုင္းတဲ့ အခါမွာေတာ့ ဘယ္သူမွမခ်ိဳးႏိုင္ေတာ့ဘူး အဲေတာ့ဆရာေတြ ဆရာမေတြကေျပာတယ္ ထင္းစည္းလိုမ်ိဳးပဲ ကိုယ့္ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္း အခ်င္းခ်င္း စည္းလုံးရမွာ မဟုတ္ဘူးလားလို႔ ေမးတယ္ အဲ့ေနာက္မွာ ဒီပံုျပင္ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္က စည္းလံုးရမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာထားကိုေဖာ္ေဆာင္တယ္လို႔ သတ္မွတ္ၾကတယ္'

' သာကြန္း '(Thakhunn)  💞 Completed 💞Onde histórias criam vida. Descubra agora