Zawgyi
Luggage ကိုဆြဲ ညင္သာ့အခန္းထဲကို လိုက္သြားတယ္ ေယာက်ာ္းေလးလို႔သာ ဆိုရမည္ အခန္းကလည္း သပ္ရပ္ေနတာပဲ
'ညင္သာ့အခန္းေလးက သပ္ရပ္ေနတာပဲကြာ ကိုယ္နဲ႕ေတာ့တျခားစီပဲ'
'ကြၽန္ေတာ္က မညစ္ပတ္ဘူး'
'ဟားဟား ဟုတ္ပါၿပီကြာ ကိုယ့္ရဲ႕ဆိုင္သူျဖစ္သြားရင္ ညင္သာကို ကိုယ့္လိုပဲ ညစ္ပတ္သြားေအာင္ လုပ္ပလိုက္မယ္''လူဆိုတဲ့ အမ်ိဳးက ကဗ်ာဆန္တဲ့ သတၱဝါျဖစ္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ျခင္း၌ သာယာရစ္မူးတတ္ၾကတာပဲ '
'ေျပာခ်င္တာေျပာ ညင္သာ ကိုယ္ကခ်စ္ေနေတာ့ အျပစ္မျမင္ဘူး'
'သေဘာပါဗ်ာ'
ဆုံးမစကားေျပာၿပီး အိပ္ရာခင္းက်င္းေပးေနတယ္ လူကလည္းပင္ပန္းလွၿပီမို႔ ဟန္မေဆာင္နိုင္ေတာ့ပါ'ညင္သာ ကိုယ္တအားပင္ပန္းေနၿပီ အိပ္ရေအာင္'
'အိပ္ႏွင့္ေလ ကြၽန္ေတာ္ေရခ်ိဳးလိုက္ဦးမယ္ ၿပီးရင္လာခဲ့မယ္'
'အြန္း'
ေရမိုးခ်ိဳး အဝတ္အစားလဲၿပီး အခန္းထဲဝင္လာေတာ့ ကိုေမာ္ကြန္းဦး အိပ္ေပ်ာ္လို႔ေနၿပီ ၈နာရီေလာက္ေမာင္းထားရတဲ့ ခရီးဆိုေတာ့ ပင္ပန္းမွာပဲ🖇🖇🖇🖇🖇🖇🖇🖇🖇🖇
'သားက စားတတ္ပါ့မလား မသိဘူး မနက္ဆို ဒီတိုင္းပဲစားေနၾကေလ သားႀကီးကေတာ့ အရမ္းႀကိဳက္တာ'
'ေမေမ့ကို တစ္ပန္းကန္ကုန္သြားလို႔ ေနာက္တစ္ပန္းကန္လုပ္ခိုင္းေနတာကို စားတတ္ပါ့မလား မသိဘူးဆိုေတာ့ '
'သား အဲ့လိုမေျပာရဘူးေလ ေမာ္ကြန္းေလးက အားနာလို႔စားေနတာ ျဖစ္မွာေၾကာက္လို႔''အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး ေမေမရယ္ တကယ္စားေကာင္းလို႔ စားေနတာ ဒီလိုမ်ိဳးစားရတာ အရသာရွိမယ္လို႔ တခါမွမေတြးဖူးဘူး အခုေတာ့ ဂြတ္ရွယ္ပဲ'
'ဟုတ္ပါၿပီ စားေကာင္းၿပီးတာပဲ ေမေမကစိုးရိမ္ေနတာ'
ထမင္းနဲ႕ပဲေပါင္းနယ္ၿပီး ၾကက္ဥေၾကာ္ တြဲဖက္ေလးလုပ္ၿပီး စားေနရတာကို ေတာ္ေတာ္စားေကာင္းေနတဲ့ပုံစံ ထမင္းစားဝိုင္းမွာ တစ္ေယာက္တည္း လူဆိုးႀကီးကိုျဖစ္လို႔'သား သၾကၤန္တြင္းကေတာ့ ေမေမထုံးစံအတိုင္း တရားစခန္းဝင္မွာ ဒီႏွစ္ေတာ့ သားတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ေတာ့ဘူး ေမာ္ကြန္းေလးလည္း ရွိတယ္ဆိုေတာ့ အေဖာ္ရတာေပါ့ '
ပုံမွန္ဆို အိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္း ေအးေအးလူလူနဲ႕ စာဖတ္ ခုမ်ားေတာ့ျဖင့္ ငါ သူတစ္ပါး ေယာက်္ား မိန္းမ ဆိုတဲ့ ဘာသာရပ္ေတြ စိတ္ဝင္စားရတာ အခ်စ္ကိုစိတ္ဝင္စားရတာေလာက္ အားမသန္ဘူးထင္တယ္ အခ်စ္ရက္ေတြ အခ်စ္ဘက္မွာလည္း စိတ္ကေျပးေဆာ့ခ်င္ေနမိတယ္